poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Konkursowe Strachy

Witajcie, Dziewczyny!

     Ponieważ dążę do usystematyzowania wszystkich moich "potworków" w jednym miejscu, chciałabym w miarę możliwości zebrać razem wszystko to, co doprowadziło mnie do miejsca, w którym jestem teraz. A zaczęło się - na poważnie - mniej więcej rok temu. To zeszłoroczne wakacje były tym czasem, kiedy zaczęłam bardziej konkretnie myśleć o makijażu.

     Do działania zmotywowały mnie internetowe konkursy, które uświadomiły mi, że wbrew temu co sądziłam, makijaż to nie tylko kolorowy kleks na oku. Stopniowo poznawałam nowe techniki i rozwijałam swoje umiejętności, startując w kolejnych konkursach, aż pewnego dnia udało mi się wygrać  ^__^

     Był to konkurs zorganizowany przez portal polki.pl we współpracy z portalem fotoona.pl, a tematem konkursu był makijaż na Halloween. Wystawiłam w nim dwie prace:
- demoniczną, zatytułowaną "Krwawa Mary"
- fantasy, zainspirowany królową elfów, Tytanią.
I to właśnie Tytania zapewniła mi zwycięstwo. Cieszyłam się jak dziecko!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.