czwartek, 18 listopada 2010

Szaleństwo, czyli Jack Skellington

Hej, Misiaki!!!

     Dzisiaj rano wstałam w nastroju średnim na jeża, kompletnie pozbawiona motywacji do czegokolwiek, a stan mój dodatkowo pogłębiała tragiczna pogoda za oknem. Wstałam niewyspana, z oczami na zapałki... ostatnie na co miałam ochotę to malowanie się... ale..
     Jakiś tydzień temu natrafiłam kompletnie przypadkiem na youtubowy profil pewnej dziewczyny. Zorganizowała konkurs we współpracy z inną użytkowniczką. Początkowo zapaliłam się do pomysłu straszliwie, ale im dłużej o tym myślałam tym większe zniechęcenie mnie ogarniało.




     Bo po co? Bo kim mam się zainspirować? Bo ja nie potrafię tak dobrze. Bo nie chce mi się... I tak w nieskończoność. Ale dzisiaj zaparłam się i niemal dosłownie zmusiłam żeby usiąść na tyłku przed lustrem i zacząć malować cokolwiek na ten konkurs. Poniekąd w myśl jednej z moich ulubionych zasad, sakramentalnego: odbębnij to teraz, będziesz miała spokój później.



     Tematyka tegoż konkursu jest dość obszerna, mianowicie uczestnicy mogą inspirować się zarówno filmem "Nightmare Before Christmas", jak i ogólnie Timem Burtonem i jego produkcjami. Jakby tego było mało, w grę wchodzą również inspiracje jesienią, zimą oraz wszelkimi "okolicznymi" świętami, czyli halloween, świętem dziękczynienia i Bożym Narodzeniem.





     Można puścić wodze fantazji na całego. Ja nie odchodziłam tak daleko od źródła. Jako że uwielbiam film "Nightmare Before Christmas", od razu zawęziłam pole działania do jednego z bohaterów. Początkowo miała być to Sally, jednak internet pęka w szwach od rozmaitych interpretacji tej postaci. W końcu po kilku zmianach koncepcji mój wybór padł na Jacka Skellingtona. Efekt mojej zabawy możecie obejrzeć poniżej :)





Pozdrawiam cieplutko!
Katalina :*

10 komentarzy:

  1. ojej... zatkalo mnie... jest na prawde nieziemski i taki dopracowany! cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, jesteście kochane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojapier... Oj. Sorry, zwykle dość wymowna jestem, ale zapowietrzyło mnie. Wymiotłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, to dla mnie OGROMNY komplement!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie wykonanie :))) Trzymam kciuki za Twoją wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję :) A czemu też nie weźmiesz udziału? Z Twoim talentem z pewnością stworzysz coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.