czwartek, 25 listopada 2010

Makijaż: Wróżka Nocy

Cześć, Kochani!

     Udało mi się przezwyciężyć impas, w jaki ostatnio wpadłam i stworzyć coś nowego, a przy tym jak sądzę dość kreatywnego :) Zmobilizowała mnie do tego moja kochana bliźniacza dusza z youtuba, Angel8890846 , która postanowiła zorganizować konkurs o nieco fantastycznej tematyce, mianowicie "Zostań Moją Dobrą Wróżką".




     Zabierając się do niego wiedziałam, że chcę zrobić coś raczej ciemnego i mrocznego, niż świetlistego, tym bardziej, że od pewnego czasu prześladują mnie rozmaite odcienie błękitu i granatu. Stanęło zatem na inspirowanym nocą i leśną roślinnością makijażu o mocno graficznym charakterze. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)










Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. jesteś niesamowita !
    a ta muzyka.... całość piękna.

    co to za boska nutka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :))) Nie wiem do końca co to za utwór. Ja znalazłam go pod nazwą "The Mystic Dream".

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona "piosenka"... :*:* To Loreena Mc Kenit, utwór :The mystic Dream:, do filmu "Mgły Avalonu" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super :) I wszystko jasne :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowity talent!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę. :)
    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, z pewnością zajrzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.