piątek, 21 stycznia 2011

Makijaż inspirowany: Batman

Hej ho!

     Jak już wspominałam  jakiś czas temu, zapanował sezon na konkursy wszelakiej maści. Niektóre znalezione przypadkiem, inne... same mnie znajdują. Uwierzycie, że dostałam zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie??? - pierwszy raz mnie to spotkało. Oczywiście podobne zaproszenia powędrowały także w inne ręce, jednak już sam fakt, że "wywołano mnie do tablicy" w tak fajny sposób sprawił mi ogromniastą radość!
     Ale dzisiejszy wpis dotyczyć będzie innego konkursu. Podejrzewam, że na wybór tematu bardzo duży wpływ miały kolejne kolekcje MAC'a: niedawna Disney Villains i obecna Wonder Woman. Autorka poprosiła o makijaże zainspirowane postaciami super bohaterów, lub ich złych oponentów. Inspirować się można było jakąkolwiek postacią, dobrą, lub złą, z dowolnej historii. Cóż, początkowo miałam ochotę wybrać jakiegoś złoczyńcę, bo te postaci od zawsze wydawały mi się bardziej interesujące, jednak po głębszym zastanowieniu uznałam, że jest jeden super bohater, który ma na swoim koncie bardzo wiele typowo ludzkich rys, które czynią jego osobę szalenie interesującą. Mój ulubiony superbohater, Batman. Przynajmniej biega w czarnej zbroi, nie zaś w kolorowym spandeksie :P




     No dobrze, zapraszam Was zatem na porcję małego super-szaleństwa. Nawet jeśli nie da się wyjść tak z domu, przynajmniej można nacieszyć oko przed lustrem ;) Zawsze fajnie jest spróbować czegoś innego. Podobnie jak poprzednio, nie będzie listy produktów, jednak są one dokładnie takie jak zawsze, jedynie cienie są z Manhattanu i Inglota.


1. Zaczynam od rozrysowania konturów skrzydła. Użyłam w tym celu kredki o przedłużonej trwałości.




2. Następnie wypełniłam zewnętrzne krawędzi skrzydeł tą samą kredką. Obrysowałam także zewnętrzną część linii rzęs.



3. Naniosłam jasnożółty cień w wewnętrznym kąciku, po czym ciemniejszym, żywszym żółtym cieniem dopełniłam środek powieki.



4. Resztę konturu wypełniłam czarnym cieniem.



5. Dołożyłam po trochu czarni i żółci, aby zmieszać oba kolory i stworzyć płynne przejście.



6. Czarnym cieniem pociągnęłam linię zagłębienia aż do wewnętrznego kącika, przedłużając nieco linię w kierunku nosa.



7. Rozcieram czarny liner wzdłuż dolnych rzęs i utrwalam go czarnym cieniem.



8. Jaskrawożółtym żelowym linerem podkreślam dolną linię wodną. Czarnym żelowym linerem rysuję pazurek w wewnętrznym kąciku.



9. Tuszuję rzęsy, zaś na usta nakładam przejrzysty błyszczyk.






Pozdrawiam cieplutko i do następnej notki :***

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie! Trzymam kciuki za wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ale trafiłaś w mój gust- kocham batmana:D makijaż jest prze-świetny!! wielkie brawa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wsparcie :) Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo karrrrrnawałowy makijaż :) super

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem !! super! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł i wykonanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli nie wygrasz tzn ,ze konkurs był ustawiony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł! Mogłabym się tak malować (gdybym już nie była kobietą kot;)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.