środa, 26 stycznia 2011

Od kiedy motyl jest ptakiem?!?!?!

Ech... mózg mi się chyba lasuje, słowo daję. Ten oto makijaż zrobiłam dzisiaj przed południem z przeznaczeniem na konkurs z poprzedniej notki - BFF (bird, fruit, flower). Zrobiłam,wyedytowałam, wrzuciłam na YT, dodałam do konkursu... I teraz tak sobie siedzę na spokojnie i uderzyła mnie myśl: co mi strzeliło do głowy że zmalowałam motyla zamiast ptaka?!?!?! Po prostu jestem bystra jak górski potok __^__


No ale na szczęście mam w tym konkursie też te nieszczęsne lilie, które dla odmiany są zgodne z tematem :P

No ale teraz powzięłam uroczystą przysięgę, że robię sobie przerwę od malowania na co najmniej 4 dni, bo mam tak podrażnione powieki, że aż strach. Chyba nawet rozcięłam sobie skórę na linii rzęs... Tak to jest jak się dzień w dzień robi jakiś ciężki makeup :/ Odpoczynek jest nieodzowny! No dobrze, w każdym razie zachęcam Was jak zwykle do komentowania i zmykam, bo padam ze zmęczenia ;) Buziaki Kochani!!!

16 komentarzy:

  1. Ja makijaze robie tak co 4,5 dni bo mi tez powieki strajkuja! A wiec odpoczywaj;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!! nie przestajesz mnie zadziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie robię sobie przerwę :)))

    Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Min. z powodów,o których piszesz wolę malować innych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, ale na innych mi tak nie wychodzi, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc musisz spróbować na mnie !
    Już nie pierwszy raz się sugeruję jako worek treningowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehehehhe, no wiem, wiem, pamiętam :D Spoko, jak nadarzy się okazja chętnie na Tobie potrenuję :D Wieść niesie, że ręce mam całkiem pewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci ze jest na to sposob :) wystarczy ze posmarujesz palec do polowy i miejsce pod paznokciem wazelina :) pozniej mozesz ja bez problemu sciagnac wacikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze bardzo :* daj znac jak poszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent;) Robisz przepiękne makijaże:)
    Aż mnie ciarki przeszły jak przeczytałam o Twoich podrażnionych powiekach a jeszcze bardziej o rozcięciu powieki wzdłuż linii rzęs.. brrr...
    Ja nie wykonuję tak "ciężkich" makijaży jak Ty ale pamiętam, że kiedyś strasznie podrażniłam sobie zewnętrzne kąciki oczu z powodu zbyt częstego używania eye-liner'a, strasznie mnie piekły i to była tragedia.
    Więc współczuję Tobie. Przerwa od makijażu na parę dni na pewno dobrze Ci zrobi;)

    Pozdrawiam;)

    I zapraszam do siebie: http://www.uroda-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jej...
    to jest świetne! jak bodypainting..

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabelo, właśnie rozpoczynam 4 dzień odpoczynku od makijażu i na chwilę obecną już nic mnie nie boli ani nie szczypie, zatem wygląda na to że sprawa nie była aż tak poważna :) Dziękuję za dobre słowa :***

    Arbuziary moje kochane, dziękuję! :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest. Przepiękny...
    I wygląda jak rajski kwiat, jakaś egzotyczna, drapieżna orchidea trochę, więc może nie przyznawaj się, że to motyl po prostu? :)

    W kwestii chodzenia na autopilocie i robienia głupot - to jest jakaś klątwa. Naprawdę. Pisałam u siebie w komentarzach i napiszę raz jeszcze - walę takie gafy i zaliczam takie wpadki, że chyba dam sobie zakaz pokazywania ludziom zarówno siebie, jak i swoich wypocin. W ostatnich dwóch tekstach puściłam błędy. I to takie, że wstyd. Dobrze, że ludzie czuwają... Ale wstyd zostaje.
    Trzymaj się, byle do wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się porozumiałam z autorką i odpowiedziała mi, że uznała iż motyle są zbyt piękne i kolorowe by je wykluczać, zatem przyjmie moje zgłoszenie :D

    A byli i autopilot - tu masz rację. I także desperacko tęsknię do wiosny... już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.