sobota, 25 czerwca 2011

Na końcu tęczy...

Hej, Misiaki!

     Kilka miesięcy temu przygotowałam makijaż na jeden z organizowanych w tamtym czasie konkursów o tematyce wiosennej. Zamieściłam wówczas tylko kilka zdjęć finalnych, jednak przygotowałam do niego calutki instruktaż, którego jak dotąd nie miałam okazji opublikować. Albo nie było czasu, albo akurat przytrafiał się kolejny konkurs, którego "zmalowanie" stawało się w danym momencie priorytetem. Postanowiłam jednak zebrać się w sobie (tak, wiem, piszę to samo w co drugiej notce :P ) i przysiąść nad moimi starszymi pracami, które tworzyłam świeżo po mojej katastrofie komputerowej i globalnej utracie danych. Tak więc niech Was nie zaskoczy rudość na mojej głowie ;).
     Głównym założeniem tego makijażu było wiosenne szaleństwo, budząca się do życia przyroda, kwiaty i soczyste kolory, których użyłam tu nad wyraz dużo!
     Pozdrawiam serdecznie :D







1. Standardowo, zaczynam od podkreślenia brwi i nałożenia bazy na powieki. Następnym krokiem jest podkreślenie linii załamania powieki przy pomocy granatowej kredki. Linię wywijam ku górze w zewnętrznym kąciku, po czym całość delikatnie rozcieram tworząc subtelny gradient na nieruchomej powiece.



2. Ruchomą część powieki cieniuję nakładając perłowy róż na wewnętrznej 1/3, liliowym kolorem cieniuję środek, zaś zewnętrzną część pokrywam jasnym turkusem.



3. W zewnętrznej części dodaję nieco jasnej zieleni. Rozcieram wszystkie kolory ze sobą, zaś w załamaniu dodaję średni odcień fioletu.



4. Błękitno-fioletowym cieniem pokrywam okolicę załamania powieki, dodatkowo rozcierając je ku górze jaśniejszym błękitem. Cielistym cieniem podkreślam łuk brwiowy. Ciemniejszym fioletem dodaję głębi samej linii załamania.



5. Na dolnej powiece na początek rozcieram odrobinę białej kredki - będzie stanowił bazę dla wszystkich cieni. Kolory, jakich użyłam aby wycieniować dolną powiekę to: średnia zieleń, jasna zieleń oraz cytrynowa biel.



6. Cytrynowa biel powędrowała również na łuk brwiowy oraz w okolice wewnętrznego kącika oczu. Oczy obrysowuję intensywnym, turkusowym linerem.



7. Zdecydowałam się dodać jeszcze nieco czerni w załamaniu powieki aby pogłębić makijaż. Rzęsy wytuszowałam intensywnym fioletowym tuszem. Usta wycieniowałam dwoma odcieniami różu. Ciemniejszy nałożyłam w zewnętrznej części, zaś środek pociągnęłam jaśniejszą pomadką.







Użyte produkty:
Twarz
- korektor Manhattan Wakeup Concealer #01
- podkład Revlon PhotoReady #002 Vanilla
- Mattifying Compact powder foundation Sephora #D10 Light
- róż z palety Sephora
Oczy
- cień w kremie Yves Rocher Luminelle #54 Corail Dore
- ołówek do brwi Yves Rocher Couleurs Nature #02 Cendre
- różowy pigment Spectrum Cosmetics #Cotton Candy
- cienie z palety 88 Ultra Shimmer Coastal Scents
- cytrynowo-biały pigment Virtual Just Loose
- granatowa kredka o oczu Essence
- biała kredka do oczu Manhattan #11A
- foletowy cień Inglot AMC #91
- Duraline
- turkusowy żelowy eyeliner Inglot #87
- fioletowy tusz Virtual Smoky Glam Color Lash
Usta
- szminki z palety Sephora

21 komentarzy:

  1. makijaż cudowny, dzięki za filmik ;*
    ciekawie to zrobiłaś, ale z drugiej strony wyjść gdzieś w takim makijażu to tylko na jakąś sesje czy coś :D ten niebieski trochu nie w moim typie, jakoś mi nie pasuje ale ogólnie cudne xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny. Kojarzy mi się z klimatem Bollywood'u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jula, to był makijaż konkursowy, więc mogłam szaleć do woli ;) A kolory zawsze można dopasować tak, by bardziej odpowiadały naszym upodobaniom :)

    SheWoman, Blueeyedgirl, dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie kupiłaś i za ile paletę Coastal Scents?? Bo chciałam ją kupić ale nie wiem gdzie:( jak możesz to napisz o niej coś czy jest dobrze napigmentowana czy nie... przy okazji piękny makijaż ale to już pisałam wcześniej:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Farizah, dziękuję :) Paletę wygrałam w konkursie jakiś rok temu. O ile wiem można ją nabyć na www.emok.pl. Jest bardzo dobrze napigmentowana, ale szczerze mówiąc nie powala jakością. Cienie odklejają się z palety, osypują się więc trzeba uważać przy aplikacji. Jest to paleta przyzwoita, jednak np do Inglota się nie umywa (oczywiście moim zdaniem :D ). Jest dobra do eksperymentów z kolorami. Ja używam jej w zasadzie głównie przy konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrafisz robić śliczne makijaże:) Bardzo fajna paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki śliczne, Kochane! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za kolorami w makijażu, a już na pewno nie takimi połączeniami, ale na Tobie świetnie to wygląda. :) masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :D
    co to za róż na policzkach ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Agniech, a ja uwielbiam kolorowe makijaże :D Czasami warto zaszaleć :) Pozdrawiam ciepło!

    Dario, ten róż pochodzi z okrągłej palety Sephory i niestety nie jest opisany :(

    OdpowiedzUsuń
  11. No i takie makijaze odzwierciedlają Twoją wielobarwną osobowość. Jak zwykle świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech... Kosmos. Oglądam jak science fiction. :) I myślę sobie, jaka ty jesteś nieprzyzwoicie ładna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Łysko, bardzo Ci dziękuję :) Wyżywam się na zdjęciach, bo na co dzień to już od dawna nie robiłam sobie czegoś "mojego". Trochę brakuje mi czasów wspólnej pracy ;) Wtedy to się żyło!

    Sabbath, kosmos i science fiction, to już prędzej kosmitka :D hehehhe Dziękuję Ci BARDZO za dobre słowo, bo ostatnimi czasy wcale nie czuję się "ładna" ;) Buziaki!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kat, przestań! Nie bluźnij kobieto, bo jeśli Ty nie czujesz się ładna, to już naprawdę nie wiem kto... :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu nie bluźnię, czy nie kokietuję, po prostu jak wstaję rano wyglądam upiornie xD hehehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałas otagowana:)
    http://ssylvkaa-makijaz.blogspot.com/2011/06/jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. jaaa nie wiem czemu tu tak pozno trafilam ?:D wykonujesz makijaze takie jak ja najbardziej lubie. kolorooowe :D:D zostane tu na dluzej hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie, Candy Killer! Cieszę się że Cię zainteresowałam :))) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.