poniedziałek, 25 lipca 2011

Maski ukrywają jedynie rysy twarzy...

"Maski ukrywają jedynie rysy twarzy. Potrzeba o wiele więcej zręczności, żeby ukryć zamiary serca."
- Ulysses Moore

     Sama nie wiem ile już robiłam makijaży, w każdym razie było ich bardzo wiele! Jednak jak dotąd nigdy nie miałam okazji przygotować makijażu inspirowanego maskami weneckimi... I proszę, oto okazja sama wpadła mi w ręce!  Tak, tak - konkurs ;)
     Autorka zażyczyła sobie, byśmy zaczerpnęły inspirację z jej prac. Mój wybór padł właśnie na maski. A oto co z tego wyszło...










Pozdrawiam serdecznie! :***

11 komentarzy:

  1. Wow genialne!!!:) na prawdę piękne:) wymagało zapewne wiele poświęconego czasu i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Rzeczywiście było to dosyć czasochłonne, zwłaszcza przyklejanie cekin dookoła maski ;) W każdym razie bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super...Bardzo mi się podoba :)
    A jeśli mogę dopytać, to ciekawa jestem, czy kamuflowałaś czymś brwi?
    Też kiedyś robiłam makijaż inspirowany maską wenecką i miałam z tym problem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwio-Zofio, dziękuję!

    Magdo, nie kamuflowałam brwi, po prostu starałam się jak najdokładniej pokryć skórę i brwi cieniami, jednak z pewnością gdybym użyła jakiegoś kamuflażu efekt byłby lepszy. Słyszałam że jedną z lepszych metod jest pokrycie włosków klejem w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe arcydzieło!

    Świetny cytat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oż... Brak mi słów! Wspaniała! Przepiękna! Olśniewająca! Tajemnicza i nastrojowa. Genialnie po prostu! Ależ Ty masz dar, dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie! Staram się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.