piątek, 5 sierpnia 2011

Sezon na tagowanie ;) - 30 pytań kosmetycznych

Hej, Misiaki!

     Ostatnio w moje ręce trafił kolejny tag, tym razem dotyczy aż 30 pytań kosmetycznych. Przyznała mi go Milve, za co bardzo dziękuję :)



Zasady zabawy:
1. Napisz, kto Cię oTAGował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką.


     Co do tagowania kolejnych blogerek... Umówmy się tak, że zamiast wyróżniać konkretną osobę, pozostawiam Wam pełną dowolność. Taguję każdą z Was! Każdą, która ma ochotę podzielić się z nami wszystkimi swoimi odpowiedziami na te pytania :)
Pozdrawiam serdecznie!


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Dwa razy: rano i wieczorem.
2. Jaki masz typ cery? 
Mieszany.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Ostatnio zakupiłam żel peelingujący do mycia twarzy z Olay, jednak zazwyczaj przemywam twarz płynem micelarnym.
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Owszem, używam wspomnianego wyżej żelu peelingującego z Olay.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Używam naprzemiennie albo masła kakaowego z Ziai, albo kremu ochronnego do twarzy z SPF 30 od Sorayi.

6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego?

Używam kremu Effectival firmy Dermedic.
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Mam piegi, niestety tylko latem, gdy złapie mnie słońce. Wówczas pojawiają mi się na nosie i pod oczami.

8. Jakiego podkładu używasz?

W tej chwili używam podkładu MaxFactor Xperience #55 Fair Sugar Cane.
9. Jakiego korektora używasz?
Używam dwóch: pod oczy korektora Roll-on Garnier Skin Naturals z kofeiną, zaś na „wszystko inne” Ingota w kremie #64.

10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
W chłodnej, chociaż o lekko żółtawej pigmentacji. Powiedziałabym że mam cerę o neutralnym kolorycie ze wskazaniem na chłodną.

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Tak jak powiedziałam w filmiku: używam wyłącznie do tutoriali i konkursów. Normalnie nie lubię sobie niczego przyklejać do twarzy.
12. Jakiej maskary używasz?
Lash Queen Feline Black Mascara od Heleny Rubinstein.

13. Czego używasz do aplikowania makijażu?

Pędzli, palców, rzadziej gąbeczek. 
14. Używasz bazy pod makijaż?
Rzadko, ale jeśli już mi się zdarza, jest to Make Up For Ever HD Primer.

15. Używasz bazy pod cienie?

Tak. Dotąd używałam bazy z Sephory, jednak od niedawna używam jej zamiennie z bazą z Artdeco.
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
W kolorze burgunda. A na co dzień – w kolorze skóry, np. 08 Universal Beige od Sephory.

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?

 Zdecydowanie eyeliner, jednak nie w płynie a w żelu.
18. Ulubiona szminka?
Wycofana już ze sprzedaży Astor Shine Deluxe w kolorze #030 Nudie.

19. Ulubiony błyszczyk?

MAC Lustreglass w odcieniu „Little VI”, czyli półprzejrzysty liliowy fiolet z drobinkami.
20. Ulubiony róż?
Nie mam ulubionego, jeśli chodzi o firmę, jednak ulubiony odcień to średni, bardzo chłodny róż.

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe)

Allegro i eBay nie, natomiast dość często korzystam z drogerii internetowych, ponieważ niektóre kosmetyki są nieosiągalne inną drogą, lub zwyczajnie kosztują dużo więcej.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
NIGDY W ŻYCIU!!! 

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
- Źle dobrany kolor podkładu.
- Młode dziewczynki – wczesne nastki – z ciężkimi tapetami na twarzach.
- Tlenienie brwi.

- Ciemna konturówka do jasnej szminki.
24. Lubisz kolorowe makijaże?
Nieeeee, skąd! :P

25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
Tusz do rzęs.

26. Wychodzisz z domu bez makijażu?

Oczywiście! Jeśli doprowadzę się kiedyś do takiego stanu, że nawet do sklepu za rogiem będę latała z tapetą na twarzy – udam się na terapię albo odwyk :P
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Nie bardzo. Bez makijażu wydaję się sobie jakaś taka „sprana” i bez wyrazu.

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?

Do niedawna powiedziałabym, że nie, jednak od jakiegoś czasu marzy mi się profesjonalna szkoła wizażu. I gdybym tylko miała taką możliwość i wystarczająco dużo pieniędzy z całą pewnością poszłabym do takiej szkoły, bo dzięki temu mogłabym rozwinąć swoją pasję i przekształcić w swój zawód.
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Nie ma jednej, która byłaby świetna w każdym polu, jednak jest wiele marek które lubię za określone ich produkty. Moje ulubione firmy to: Inglot, Sephora, PUPA, Ziaja, Neutrogena, Scholl, Stara Mydlarnia - moje ostatnie odkrycie i chyba przyszła wielka miłość ;).

30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż? 
Zdarza mi się, kiedy robię go w pośpiechu, na przykład rano przed wyjściem do pracy. Ale na szczęście nigdy nie wyglądam w nim jak upiór ;).



5 komentarzy:

  1. Kat, lubię Twoje filmiki. Są o tyle ciekawsze, niż wpisy, że do treści dochodzi ton głosu, intonacja, mimika i inne nasze "osobistości". Prawie jak gdybym Cię znała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh, dzięki :) Wiem, że filmiki sa o wiele fajniejsze i pewnie bardziej osobiste w odbiorze, jednak nie mam za bardzo kiedy i o czym kręcić filmików, z resztą jakoś za tym nie szaleję ;). No i nie mam możliwości edytowania tych filmików, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne filmiki :) zazdroszczę Ci piegów! też bym chciała mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urzekły mnie filmiki. To jest coś innowacyjnego, więcej takich! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. MoodHomme, chciałabym mieć piegi na okrągło przez cały rok, niezależnie od słońca. Teraz, mam fazę na uciekanie przed promieniami UV jak tylko mogę, więc i piegów nie mam ;)

    Wilhelmino, ciesze się, że filmiki się spodobały :) Czy będzie ich więcej? Zobaczymy. Póki co nie mam możliwości nakręcać nowych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.