niedziela, 13 listopada 2011

"Behind the scenes..." czyli Sugar & Spice zza kulis

Hej, Misiaki!

     Niedawno Urban zaprosiła nas w wirtualny spacer do swojego centrum dowodzenia. Pokazała nam gdzie powstają wszystkie jej wpisy, a przy okazji zapoczątkowała zabawę zachęcając nas do podzielenia się z czytelnikami tym jak wyglądają nasze multimedialne kąciki. Dumałam, dumałam, aż w końcu stwierdziłam "czemu nie" ;). 
     A skoro tak, oto jest panoramiczny widok mojego biurka od lewej do prawej:


     Jako posiadaczki komputera stacjonarnego, tradycyjnym wyposażeniem mojego biurka jest srebrny monitor i takaż sama klawiatura - żeby było stylowo ;) hehehe. W kącie niebieska mycha na paprotkowej podkładce. 
      Jak widzicie, z tapety spogląda na mnie Ian Somerhalder. A żeby nie było mu smutno w pojedynkę, znad monitora towarzystwa dotrzymuje mu Jason Momoa :D. Na monitorze element humorystyczny, czyli zabawki z Kinder niespodzianki: DeeDee, Dexter i Johnny Bravo.
     W drewnianej skrzyneczce trzymam wszelkiego rodzaju długopisy, wkłady, zszywki i tym podobne rzeczy. Na skrzyneczce - lusterko, przy którym się maluję.

      Zaraz obok stoi taka oto komódka z Ikei. Trzymam w niej lwią część swoich kosmetyków. Obok widzicie żółtą, glinianą doniczkę ozdobną, w której trzymam pędzle. Kiedyś trzymałam je w szklanym wazonie, niestety skubany pewnego dnia nie wytrzymał i pękł z rozpaczy...
     Na komódce widzicie buciki, które dostałam w prezencie od MaroccanMint, z którą łączy mnie pasja do lalek (jeszcze raz pięknie dziękuję❣❣❣). Obok stoi różowy Smok Wawelski i wcina obwarzanek - to prezent od przyjaciela, przywieziony z wypadu do Krakowa. Dalej macie moją komórkę w fotelu na biegunach oraz fragment kieliszka, w którym znajdują się dwa drewniane tulipany: jeden przypadkowy, drugi to prezent od kolegi na osiemnastkę :).

      Wreszcie ostatni element układanki. Pod półeczką drewniana skrzyneczka na różne pierdółki, olejek zapachowy i skrzynka z przeszklonym wieczkiem - oryginalnie przeznaczona do herbaty, jednak ja trzymam w niej resztę kosmetyków. Na półce stoi drukarka, a przed nią widzicie dwa świeczniki i kominek zapachowy w kształcie zamku - mam go od lat i bardzo lubię :). W tle, na ścianie możecie zobaczyć fragment obrazu, o którym wspominałam Wam tutaj.
     I tak to pokrótce wygląda. Zachęcam Was również do podzielenia się Waszymi zakulisowymi zdjęciami :)

Pozdrawiam cieplutko!
Katalina

12 komentarzy:

  1. Widze, ze nie tylko ja palam miloscia do tradycyjnej skrzynki i duzego monitora:)))
    Fajny kacik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki porządek :) u mnie zawsze wszystko żyje swoim życiuem, a co tam, nie będę swojego pokoju ograniczać:D super te miniaturki z kinder niespodzianki, zawsze z przystojniakiem johnny bravo się lepiej siediz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. damon <33 masz bardzo przyjemny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta zabawa :) Może uda mi się do niej dołączyć za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hex, nie Ty jedna :) Pudło jest tańsze i bardziej ekonomiczne. A skoro nie wynoszę kompa z domu, nie muszę mieć laptopa ;) Buziaki!

    Wizażownia, nie zawsze mam taki porządek ;) Ale staram się - jest łatwiej odkąd przestawiłam półkę. A Johnny wiadomo :)

    Summerxoxo, dzięki! Damon musi być! Bez niego mój kącik nie byłby taki sam ;)

    Greatdee, przyłącz się, bo to super sprawa zobaczyć skąd nadają inni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam monitor i klawiaturę :)
    i system operacyjny :)
    kurczę, to nie ten sam pokój ? :)


    świetna komódka z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna komódka :)

    ale najbardziej podoba mi się stojak na komórkę :D

    ach, walnęłabym sobie Johnny'ego Deppa na pulpit, ale podkopałoby to ego mojego J. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sauria80, nie zawsze tak to wygląda, ale staram się :)

    Ew, znaczy się mamy dobry gust :D Za tą komódką nalatałam się niesamowicie i byłam przeszczęśliwa gdy ją w końcu kupiłam.

    Simply_a_woman, dzięki bardzo :) Stojak kupiłam w sklepie "wszystko po 5zł". A co do pulpitu, to masz rację, lepiej nie dołować Twojego J. Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłoby się wydawać, że te wszystkie drobiazgi to tylko zbiór przypadkowych ozdóbek. Tymczasem za każdą z tych rzeczy kryje się jakaś historia. I to jest właśnie piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kąt Kat :)) super ta ciemnobrązowa skrzynka

    OdpowiedzUsuń
  11. Słomko, cały mój pokój pełen jest rozmaitych sentymentalnych drobiazgów, choć staram się równolegle nie zagracić go ponad miarę ;)

    Aga, dziękuję! Skrzyneczki i kuferki to jedna z moich słabości - mam ich w sumie 6 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.