poniedziałek, 14 listopada 2011

Czeko, czeko, czekolada!

Hej!

     Mam dziś dla Was duet "słitaśnych fotek". Nie, nie TAKICH fotek! Mam na myśli zdjęcia przedstawiające dwie propozycje makijażu, jakie przygotowałam na konkurs inspirowany czekoladą. Tym razem nie bawiłam się w dokumentowanie kroków, zatem będą to tylko zdjęcia finalne.
     Przy okazji tego konkursu urodziły się jeszcze dwa inne pomysły: pierwszy mocno udziwniony i drugi dużo spokojniejszy (choć z małym pazurkiem), dla których przygotowałam już instruktaż, jednak nie zdecydowałam się wrzucić ich do konkursu. Opublikuję je za jakiś czas. Dzisiaj jednak, chciałabym podzielić się z Wami tymi pracami, które przesłałam na konkurs.

     Pierwsza z nich przypomina nieco makijaż w stylu arabic. Jako inspirację obrałam gorzką czekoladę.  Początkowo chciałam zrobić do niego tutorial, ale w końcu porzuciłam tę myśl sądząc, że całość wyjdzie mało ciekawie. W finale okazało się jednak że efekt jest całkiem znośny. A prezentuje się następująco:


     Inspiracją dla drugiej z prac była czekolada bąbelkowa. Tym razem postawiłam na makijaż bardziej artystyczny, choć jego główna część, czyli makijaż oka opiera się na jednej z częściej stosowanych przeze mnie technik, które widzieliście na moim blogu wiele razy.


     Lubicie czekoladę? Macie swój ulubiony rodzaj? U mnie numerem jeden jest zdecydowanie czekolada kawowa! ^__^

     Ściskam, pozdrawiam cieplutko, papapa! :*

13 komentarzy:

  1. Perfekcyjnie, jak zawsze :) Podoba mi się zwłaszcza ten arabski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy makijaż właśnie mnie zainspirował do przetrząsania szafeczek w poszukiwaniu czekolady :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna szminka, taka.. czekoladowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeeee-kooo-laaaa-dyyyyy!!!!!!!!! :)
    Trzymam kciuki za zwycięstwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że arabic ma więcej zwolenników ;) Dziękuję pięknie, dziewczyny! Przepraszam, jeśli ktoś przeze mnie złamał dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boskie :D Oba mi się podobają nie mogę się zdecydować, który bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba makijaże są przepiękne; nie potrafiłabym wybrać, który lepszy! zazdroszczę umiejętności i (mając nadzieję, że kiedyś dobiję do takiego poziomu) trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje ślicznie, dziewczyny! :***

    Simply_a_woman, dziękuję bardzo za kciuki! Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Kat, oba makijaze sa cudne i..przyznam sie, ze nie wiem czy potrafilabym wybrac:crazy: jednak drugi ma w sobie to COŚ, co nie pozwala oderwac mi oczu!
    Powodzenia zycze!!!CMOK

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy makijaż określiłabym jako orientalny. Drugi typowo w Twoim stylu. "Namalowany" jak obraz. W kontekście czekolady bardzo smakowity. Nie wiem czemu, kojarzy mi się z pralinami migdałowymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hex, dziękuję pięknie! Mam cicha nadzieję, że autorka konkursu będzie miała podobne zdanie do Ciebie ;)

    Sab, skojarzenie być może wiąże się z jaśniejszymi okręgami ;) I masz rację, że takie "obrazy" na twarzy chyba weszły mi w krew ;). Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.