wtorek, 29 listopada 2011

Makijaż insirowany storczykami

Hej, Misiaki!

     Pomysł stojący za dzisiejszym makijażem był taki, aby stworzyć coś, co będzie nadawało się do noszenia w ciągu dnia, a jednocześnie będzie na tyle pomysłowe by uniknąć nudy. Oczywiście to co dla jednej osoby będzie makijażem dziennym, dla innej może być dopuszczalne wyłącznie na wieczorne wyjście, zatem zrozumiem jeśli niektórym z Was moja propozycja wyda się zbyt ekstrawagancka. 
     Moją inspiracją raz jeszcze były storczyki, które uwielbiam. Mówi się, że królową kwiatów jest róża, mnie jednak o wiele bardziej podobają się właśnie storczyki, orchidee, lilie, czy skromniutkie frezje.
     Zapraszam Was zatem na instruktaż, mam nadzieję, że się Wam spodoba :)





1. Zaczynam od naszkicowania podstawowego kształtu. Prowadzę ukośną kreskę od zewnętrznego kącika w kierunku krańca brwi, zatrzymując się  w połowie drogi. Kreskę rozcieram. Kolejną kreskę rysuję wzdłuż zewnętrznej połowy załamania i ją także rozcieram.



2. Jak widać, zostawiłam nieco pustej przestrzeni między liniami. Zmieniłam również kształt oka poprzez przedłużenie dolnej linii na ruchomą powiekę. Teraz oko zyskało nieco bardziej migdałowy kształt. Wypełniłam pozostałą część ruchomej powieki białą kredką. Na jasnej bazie cienie zyskają na intensywności. Wewnętrzną połowę powieki pokrywam perłowo-różowym cieniem.



3. Jasną brzoskwinią cieniuję zewnętrzną połowę. Malinowym różem utrwalam kredkę roztartą w załamaniu. Rozcieram kolor ku górze dodając nieco matowego beżu.



4. W samym załamaniu powieki dodaję odrobinę cienia w kolorze średniego brązu. Tuż pod samym łukiem brwiowym dodaję odrobinę perłowego beżu jako rozświetlacza. Jasnobrzoskwiniowy cień dodaję również na wewnętrznej połowie dolnej powieki.



5. Resztę roztartej na dolnej powiece kredki utrwalam brązowym cieniem. Linię wodną rozjaśniam cielistą kredką. Tuszuję rzęsy i makijaż jest gotowy.








Użyte produkty:
Twarz:
- MaxFactor Xperience Weightless Foundation #Fair Sugar Cane 55
- korektor Roll-on Garnier Skin Naturals
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- Mattifying Compact powder foundation Sephora #D10 Light
- bronzer: puder Inglot freedom system #26
- róż z palety Beauty Angel „Gold”
- rozświetlacz Sleek Face & Body Highlighter #492 Sun Goddess
Oczy:
- Yves Rocher Couleurs Nature Eyebrow Pencil #02 Cendre
- baza pod cienie Sephora
- beżowa kredka Max Factor #090 Natural Glaze
- biała kredka Manhattan 11A
- czarna kredka Wet’n’Wild coloricon #Black
- cienie z palety Coastal Scents 88 Shimmer
- beżowy cień Sephora #08 Universal Beige
- tusz Helena Rubinstein Lash Queen Mascara #Feline Blacks
Usta:
- bezbarwny błyszczyk BonBons

 Pozdrawiam cieplutko! :***

22 komentarze:

  1. zupełnie nie pasowałby do mojej cery, ale na Tobie wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. !!!!!!!!!!!!cudny !!!!!!!!!!!! ślicznie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) Twoje makijaże zachęcają mnie do eksperymentowania. mhm

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo ciekawie wygląda! ja bym sobie chetnie coś podobnego na dzien zmalowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Abscysynko, dziękuję! Zawsze możesz zamienić kolory na takie, w których lepiej się czujesz :)

    in my violet room, dziękuję ślicznie!

    Stei-lingo, bardzo się cieszę :))) I nie ustaję w zachętach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizażownio, dziękuję i serdecznie zachęcam :)

    Grzee, Sumerxoxo, dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem... makijaż jest zjawiskowy! bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny:)) Ja dziś rano robiłam tutek do bardzo podobnego tylko różowo-brązowego:)widać nie tylko przystojniaków lubimy tych samych:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kingo, pięknie dziękuję! :***

    Brunetko, wygląda na to, że mamy wiele wspólnego :) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście czekam na tutorial :)

    Saurio, dziękuję ^__^

    OdpowiedzUsuń
  11. Padłam:) pełen podziw i Ty jak zawsze śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lipstick on the cup, bardzo dziękuję za przemiłe słowa :)

    Farizah, dziękuję bardzo, Słońce!

    ThatIsMe, ciesze się, że makijaż Ci się spodobał :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu,wyglądasz bardzo świeżo w tym makijażu,szalenie mi się podoba!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, bardzo się cieszę :) Dziękuję!

    Dziękuję, Agnieszko :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba! i tak mega kobieco sie prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.