czwartek, 17 listopada 2011

Strzał w 10!

Hej, Misiaki!

     Zazwyczaj nie dodaję wpisów dotyczących tego co sobie kupiłam, lub co mi ofiarowano, chyba że w jakimś stopniu ów przedmiot dotyczy tematyki bloga i mogę go wykorzystać w praktyce przy którejś z moich prac. Biżuteria z całą pewnością nie mieści się w tej kategorii, ale po prostu nie mogłam oprzeć się pokusie!

Dostałam prezent! I to jaki prezent!

     Jak tylko go zobaczyłam, zaświeciły mi się oczy, ponieważ owo cudo wygląda, jakby zostało zaprojektowane z myślą o mnie i idealnie pod mój gust. Jak wiecie, mam małą obsesję na punkcie biżuterii i akcesoriów z motywem węża. Nie wiecie natomiast, że z równie wielką pasją poluję na biżuterię przedstawiającą kluczyki. Stosunkowo niedawno udało mi się po długich miesiącach poszukiwań ustrzelić inny kluczyk, jednak nie umywa się on do tego cuda! W tej jednej maleńkiej srebrnej zawieszce spotkały się moje dwa ulubione wzory, a to czyni ją w moich oczach wyjątkową. Prezent bardzo osobisty i bardzo trafiony!

Buziaki! :***

14 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Nie mogę przestać się nim zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wisiorek. Uwielbiam klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słomko, dziękuję :)))

    Abyscysynko, Zoilo, witajcie w klubie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kat, jest zjawiskowy!!! cudnie sie prezentuje na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. noo super :D Chociaż sama nie złapałam nigdy bakcyla biżteryjnego, to u innych mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hex, strī-lingo, dziękuję :)

    Greatdee, ja też nie szaleję za biżuterią jako taką, po prostu czasami coś zwróci moją uwagę. Z drugiej strony, biżuteria może stanowić całkiem fajny sposób na podrasowanie ubrań :) Ściskam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mega zajebiesty bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny, oryginalny i srebrny, co mu zdecydowanie dodalo uroku :) ... bardzo lubie taka bizuterie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.