środa, 2 listopada 2011

Uwielbiam jesień!!!

Uwielbiam jesień!!!

     To moja ukochana pora roku! Te wszystkie kolory, zapachy... Owszem, robi się chłodno, wcześniej zapada zmrok, a za płotem czyha już znienawidzona przeze mnie zima... Ale po co przejmować się zimą, skoro teraz mamy za oknami dawno zapomniany bajeczny obraz klasycznej złotej polskiej jesieni? Kilka dni temu wybrałam się na spacer po Gdyni. Coś mnie podkusiło i zabrałam ze sobą aparat fotograficzny. Pomyślałam sobie, że podzielę się z Wami zdjęciami, które cyknęłam spacerując.

Ściskam ciepluteńko! :***

Las witomiński
W chaszczach wypatrzyłam mrauczuna. Nie wyglądał na zachwyconego moją wizytą ;)


Okolice bulwaru
Sea Towers - nieodmiennie kojarzą mi się z peryskopem okrętu wojennego ;)

13 komentarzy:

  1. Katarzyynko, dziękuję :)

    stri-linga, tak :) Już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie. zazdroszczę Ci że mieszkasz w miejscowości tak blisko morza (:
    zima, nie jest taka tragiczna - wystarczy tylko się odpowiednio ubierać i wygrzewać pod kocykiem z kałkałkiem i jest idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię jesień do momentu kiedy drzewa zostają gołe... gołe drzewa to nie jest fajny widok :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień rzeczywiście potrafi być piękna :) Jak wczoraj... Bo dzisiaj była paskudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jula, ja bez morza nie mogłabym żyć :) A zima... cóż, pół biedy w domu, ale na zewnątrz jest tragicznie - lód, śnieg, mróz, błotnista breja, szaruga... Nie lubię zimy, mimo że mam wtedy urodziny ;)

    Simply_a_woman, ja mam tak samo.

    Viollet, u mnie zarówno wczoraj jak i dzisiaj było przepięknie! Słońce, cieplutko, idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu piękne zdjecia.Ja też bardzo lubię jesień,ale taką ciepłą i gdy liscie jeszcze sa na drzewach,ja mieszkam tuż przy lesie,widok na niego mam z ogrodu,moje dzieci czesto biegają po polanie z psem,kocham to miejsce.Ps też nie lubię zimy, a urodziny mam 4 grudnia i przewaznie juz wtedy jest śnieg.Ściskam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, las o tej porze roku jest jak z bajki! Wierzę, że Twoje dzieciaki mają masę frajdy :). 4 grudnia - to już niebawem :) Zazwyczaj jest już wtedy biało, masz rację. Ja jestem równo z 1 stycznia i śnieg mam zawsze, chociaż jak wspomniałam, jakoś za nim nie szaleję ;) Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia!!!
    Uwielbiam jesien i zime-to moje ulubione pory roku:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, no przydałoby mi się akurat teraz takie lubienie jesieni - a ja jak na złość nie mogę, nie cierpię jesieni i zimy.

    Tęsknię do słonka, do długachnych spacerków bez kurtek, delektowania się jasnymi refleksami światła, które biegają po mnie, gdy idę między drzewami. Tęsknię do długich dni, do ciepła. O, kiedy będzie znowu ciepło! :)

    Interesujące zdjęcia spłodziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, Hex :) A widzisz, ja tak jak uwielbiam jesień, tak nie cierpię zimy ;)

    PureMorning, :)))

    Zajęczak, co do zimy to się zgadzam - okropna pora roku! Jesień, jak już pisałam, bardzo lubię. Rozumiem Twoje uwielbienie ciepełka, choć sama bardzo nie lubię gdy jest zbyt ciepło. Upały mnie niesamowicie męczą, stąd tez nie pałam jakąś przesadną radością na myśl o lecie. Najlepiej się czuję wiosną i jesienią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.