czwartek, 15 grudnia 2011

Makijaż Świąteczny w Turkusach

Hej, Misiaki!

     Zbliżają się Święta, choć pogoda wcale tego nie sugeruje ;) Osobiście nie tęsknię za zimą, bo jak wiecie nie cierpię tej pory roku, ale nie przeszkadza mi to w przygotowaniu dla Was makijażu o tematyce świątecznej! Założę się, że kiedy myślicie o Świętach pierwszymi kolorami, jakie przychodzą Wam do głowy są odcienie złota, czerwieni i zieleń. Pomyślałam sobie, że zrobię coś innego. Zainspirowałam się nocnym zimowym niebem i połyskującym śniegiem i stworzyłam makijaż w tonacji turkusowej.




Miałam też okazję pobawić się pigmentami od Hexxany :)

A w ogóle mam do Was pytanie! Jaki makijaż chciałybyście zobaczyć jako kolejny? Mam przygotowanych kilka propozycji, jednak waham się, którą z nich mam zając się w pierwszej kolejności.
    Co zatem wolicie: 
1) delikatny makijaż dzienny
2) makijaż graficzny z odrobiną szaleństwa
3) makijaż kolorowy
     Dajcie znać co chciałybyście zobaczyć :)




No dobrze, a teraz moja dzisiejsza propozycja! Mam nadzieję, ze się Wam spodoba :) Pozdrawiam serdecznie!

1. Sięgnęłam po głęboki, przykurzony odcień zieleni i nałożyłam go na wewnętrznej i zewnętrznej 1/3 ruchomej części powieki. Opalizującym turkusowym pigmentem wypełniłam wolną przestrzeń pomiędzy zielenią. Jako koloru przejściowego użyłam jasnego brązu. Nałożyłam go w zagłębieniu powieki i roztarłam mniej-więcej na dolnej połowie nieruchomej części powieki, w kierunku brwi.



2. Matowym beżowym cieniem rozjaśniłam łuk brwiowy. Intensywnym niebieskim pigmentem pokryłam całą dolną powiekę. Zewnętrzne V oka przyciemniłam granatowym cieniem.



3. Wzdłuż górnych rzęs pociągnęłam wyrazistą kreskę - użyłam w tym celu czarnego żelowego linera. Kreskę przedłużyłam w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku. Linię wodną pociągnęłam turkusową kredką. Dokładnie wytuszowałam rzęsy, zaś na usta nałożyłam jedynie czerwonawy błyszczyk.







Użyte produkty:
Twarz:
- Korres Watermelon Lightweight Tinted Moisturiser #01 Light Sand
- puder Inglot YSM #Y04
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- bronzer z palety Sephora
Oczy:
- Essence eyebrow designer #03 Light Brown
- Revlon Beyond Natural Cream to powder Eye Shadow
- pigment turkusowy – Pure Luxe #Tryst
- pigment ciemna zieleń – Pure Luxe #Kisses in the Dark
- pigment elektryczny błękit – Glamour Doll eyeshadows #Mingles
- brązowy cień – okrągła paleta Sephora
- cienie: beż i granat: paleta Pop Beaty Pretty Puzzle #Smoked Out Silver
- turkusowa kredka MUFE Aqua Eyes #12L
- czarny żelowy eyeliner Inglot AMC #77
- tusz Clinique high impast mascara
Usta:
- błyszczyk Sleek lip gloss High Shine #738 In Your Dreams

22 komentarze:

  1. Piękny!

    Ja bym chciała zobaczyć dzienniaczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mroźny makijaż rzeczywiście kojarzy się z zimą i podzielam Twoje zdanie odnośnie tej pory roku :)
    Turkus + idealna kreska bardzo mi się podobają.
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny makijaż :)

    głosuję za tym, żebyś pokazała maczek z nutką szaleństwa :)

    kurczę, spodziewałam się śniegu, a przywitał mnie wczoraj deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny makijaz, a nastpeny chce graficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome look! I love these teals tone with blue, turquoise and green! a close up would be fantastic to watch!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie w nim wyglądasz :)
    hmm ja bym chętnie zobaczyła jakieś szaleństwo związane z kolorem lub graficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. EyeGrafffiti, thank you! If you want to see a close up - please watch the video - it shows a detailed step-by-step tutorial including all close ups.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie, Kochane! Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!
    Z chęcią zobaczyłabym graficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny:)ja bym zobaczyła dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, Kat, sprawiasz, że mam ochotę skasować swojego bloga ;P Piękny makijaż! Dawaj tego graficiaka, żebym spadła z krzesła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie, dziewczyny!

    Słomko, nawet nie myśl o kasowaniu bloga!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie... Pieknas kobieto!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Swirrrusko, Urbanku, dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne kolory i cieniowanie, moj ulubiony makijaz poki co :)
    jest po co tu wracac ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się bardzo, artlook4u! I oczywiście zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.