poniedziałek, 26 grudnia 2011

Świątecznie po Świętach

Hej, Misiaki!

     Tak sobie siedziałam pławiąc się w świątecznej atmosferze i chłonąc ją wszystkimi zmysłami, że nie mogło skończyć się inaczej, jak tylko makijażem. I mimo że święta w zasadzie już za nami, postanowiłam sięgnąć po kolory tradycyjnie kojarzące się z nimi, czyli złoto, czerwień i zieleń. Całe szczęście nigdzie nie jest napisane, że świąteczne kolory można nosić wyłącznie na święta. Z resztą zawsze można zastąpić ten czy tamten odcień innym.


     
     Jakkolwiek banalnie by to nie brzmiało, aż trudno mi uwierzyć że za kilka dni będziemy świętować nadejście nowego roku! Ten mijający był zdecydowanie inny od poprzednich. Dziwny. Przyniósł dobre i złe momenty i chyba cieszę się, że zostawiam go za sobą. Zadziwiające, ale wspominając moje odczucia sprzed roku i porównując je do tego co czuje teraz, jest mi dużo lżej na sercu. Staram się patrzeć w przyszłość z ostrożnym optymizmem, tak by nie poniosło mnie zbytnio i nie odbiło później czkawką, jak parokrotnie wcześniej.




     Ech, ale dość tych pseudofilozoficznych wynurzeń! Zapraszam Was na instruktaż i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)


1. Zaczynam od cienia w intensywnym złotym kolorze. Nakładam go na dolną połowę ruchomej powieki. Nieco jaśniejszym złotem rozjaśniam sam wewnętrzny kącik oka. Najjaśniejsze złoto nanoszę na wewnętrzną górną część ruchomej powieki aż po jej załamanie.



2. Resztę ruchomej powieki pokrywam cieniem w kolorze ciepłej strażackiej czerwieni. Dokładnie łączę ze sobą wszystkie kolory. Cieniem  kolorze ciepłego brązu rozcieram okolicę zagłębienia powieki. Matowy beż nanoszę na cały łuk brwiowy oraz u nasady nosa. To rozjaśni nieco cały makijaż.



3. Użyty wcześniej cień w kolorze średniego złota nanoszę na wewnętrzną połowę dolnej powieki. Dopełniam trawiastą zielenią. Czarnym żelowym linerem ryzuję jaskółkę wzdłuż górnych rzęs i wyciągam ją na zewnątrz.



4. Tym samym linerem podkreślam dolną linię wodną. Na zakończenie tuszuję dokładnie rzęsy, zaś na usta nakładam błyszczącą koralową pomadkę. Makijaż gotowy!







Użyte produkty:
Twarz:
- Korres Watermelon Lightweight Tinted Moisturiser #01 Light Sand
- puder Inglot YSM #Y04
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- bronzer i róż z palety Sephora
Oczy:
- Essence eyebrow designer #03 Light Brown
- kredka Rimmel Eyeful Eye Glistener #100 Girls Only!
- cienie: jasne, średnie i ciemne złoto, czerwień, zieleń – Coastal Scents 88 Ultra Shimmer
- beżowy i brązowy cień – okrągła paleta Sephora
- czarna kredka Inglot AMC Eye Liner #101
- czarny żelowy eyeliner Inglot AMC #77
- tusz Clinique high impast mascara
Usta:
- szminka Astor Shine Deluxe #022 Caribbean


Pozdrawiam,
Kat:*

 

10 komentarzy:

  1. Cieszę się że chociaż ty mia'łaś święta i chłoniesz ich atmosfere bo ja w tym roku swiat nie mialam. Nie ubralam choinki potrawy przygotowalam na dwa domy w tym zadnej dla siebie tak wiec obiady mialam zwykle. Mąż polecial do pracy na druga zmianę i siedzialam sama z synem. Ciesze sie że juuż po świętach, czekam na nowy rok i mam nadzieję że będzie lepszy od tego.
    a makijaż jak zawsze piękny. Podobają mi się kolorki i eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzee, dziękuję :***

    Farizah, moje święta w tym roku były bardzo skromne, w zasadzie bez prezentów, ze świątecznym stoikiem zamiast choinki, a w "najruchliwszym" momencie świąt było nas 5 osób. Ale grunt, to się nie łamać i cieszyć z fajnych rzeczy, które nas po drodze spotykają - lub choćby z perspektyw na poprawę :) Gorąco Ci życzę, by zbliżający się nowy rok przyniósł Tobie i Twojej rodzince wyłacznie piękne chwile i mnóstwo dobrego! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Kat, makijaż jest tak piękny, ze aż mnie ściska w dołku z zachwytu. Piękny. Po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż; cudny kolor pomadki <3

    przesyłam poświąteczne buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sab, dziękuję :*** Piękne to jest to, co napisałaś!

    Kingo, dziękuję i również przesyłam buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Katalino dziękuję Ci bardzo! Ja tobie też życzę udanego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli na moich paznokciach każdy lakier wygląda jak milion dolców, to na Twoich oczach każdy makijaż wygląda jak milion euro. Na zdjęciach wyszłaś zjawiskowo. Jak zwykle zresztą. I jakie piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Słomciu! :*** Teraz to ja z kolei się rumienię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.