poniedziałek, 5 grudnia 2011

Wildberry Glow - Makijaż Imprezowy

Hej, dziewczyny!

     Zazwyczaj kiedy publikuję kolejny makijaż, gdzieś w głębi duszy zastanawiam się, czy ktokolwiek z niego skorzysta, bo przecież nie każdy lubi malować się mocno i wyraziście. Z resztą propozycje, które zamieszczam rzadko kiedy powstają z przeznaczeniem do noszenia w ciągu dnia. Na szczęście rok dostarcza nam także licznych okazji do zabawy. Niebawem będą Święta, a wkrótce po nich rozpocznie się okres karnawałowy, tak więc jest nadzieja, że moje propozycje makijażowe w końcu do czegoś się Wam przydadzą ;).




     Makijaż ten wykonałam pierwotnie na pewien event, w którym chciałam wziąć udział, jednak ostatecznie nic z tego nie wyszło ;). Jest to stosunkowo łatwy do wykonania makijaż, do jego wykonania użyłam raptem czterech cieni. Tytuł zainspirowała nazwa błyszczyka, którego użyłam - uznałam że taka "błyszcząca jagoda" będzie trafnym opisem dla całości. 




     Zapraszam Was zatem do oglądania i komentowania. A już niebawem kolejne propozycje :) Ściskam cieplutko!

1. W pierwszej kolejności obrysowuję oko wzdłuż zagłębienia, nadając mu ulubiony przeze mnie kształt - nieco wydłużony w zewnętrznym kąciku. Jak zwykle roztarłam linię ku górze i na zewnątrz. Wreszcie utrwaliłam kredkę rdzawym cieniem.



2. Perłowo białym cieniem o różowym podtonie pokryłam ruchomą część powieki. Matowym beżowym cieniem rozświetliłam łuk brwiowy.



3. Odrobiną czarnego cienia pogłębiłam zagłębienie powieki. Dolną powiekę wycieniowałam pół na pół: rdzawym cieniem wewnątrz a czernią na zewnątrz - połączyłam kolory na środku powieki.



4. Czarnym żelowym linerem podkreśliłam górną linię rzęs rysując cienką, precyzyjną kreskę. Przyciemniłam nim także dolną linię wodną. Na koniec wytuszowałam dokładnie rzęsy.








21 komentarzy:

  1. śliczny, na pewno skorzystam z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katalino, przepiękny makijaż, na pewno wykorzystam :)
    Zdradź jeszcze co miałaś na pazurkach, wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziewczyny! :***

    Idalio, na paznokciach miałam różowy lakier z Astor Quick'n go 45sec, a na nim czarny pękacz z BarryM.

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu uwielbiam Twoje makijaże :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego jak tak nie potrafie?! aaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny :)napewno spróbuję go zduplikować!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały! ja bym nie miała problemu z noszeniem go na co dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki piękne, Kochane! :***

    Thanks, Charlotte! I really appreciate it :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem u Ciebie pierwszy raz, swietny blog na pewno zostane na dluzej:) makijaz swietny niby nie taki trudny ale trzeba miec to cos w rece zeby tak zmalowac i ladnie Ci w takim:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się bardzo, że do mnie trafiłaś i oczywiście mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo chetnie skorzytam, uwielbiam takie makijaze :) a Twoje do tego sa cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski makijaż - ja lubię mocno podkreślone oczy, czasami nawet na co dzień.
    Poza tym - jesteś przepiękna *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie propozycje a Ty prezentujesz sie bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam bardzo, Kochane!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.