piątek, 6 stycznia 2012

TAG: Perfect Women

Hej, Misiaki!

     Mój dzisiejszy wpis jest odpowiedzią na taga, jaki przywitał mnie dzisiaj rano :). Temat szalenie mi się spodobał, bo mimo że bloguję głównie o kosmetykach i makijażu, to... no powiedzcie same ILE MOŻNA?! Hehehe. Wbrew pozorom mój świat nie kończy się na makijażu i lubię czasami napisać o czymś innym. Lub jak w tym przypadku, o kimś innym. Również po części urodowo, jednak w innym ujęciu. Tag, jak już z pewnością zauważyliście, dotyczy perfekcyjnych kobiet. Przywędrował do mnie od kochanej i jedynej w swoim rodzaju Simply_a_woman, którą bardzo serdecznie pozdrawiam :***


Zasady taga:
1.  Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w 3 kategoriach:
     - perfekcyjna w swoim zawodzie;
     - ideał urody;
     - perfekcyjny styl, elegancja;
     Jeśli chcesz - dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
2. Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
3. Podaj informację kto Cię otagował.
4. Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom.

     Przyznam szczerze, że cały ranek spędziłam na wertowaniu zdjęć i dumaniu nad odpowiedziami. Bo chociaż temat jest teoretycznie prosty - większość z nas zapewne wie kogo i za co podziwia - to jednak kiedy jest się znienacka wywołanym do tablicy, okazuje się, że w głowie szaleje echo. Po dość długim dumaniu i zastanawianiu się, dokonałam ostatecznego wyboru. 

1. PERFEKCYJNA W SWOIM ZAWODZIE

źródło
     Lisa Eldridge jest jedną z moich ulubionych, jeśli nie najulubieńszą artystką makijażu. Niezwykle utalentowana, charyzmatyczna, po prostu wspaniała! Uwielbiam oglądać jej filmiki i zaglądać na bloga, którego prowadzi. Jeśli jesteście zainteresowane makijażem, gorąco polecam Wam zapoznanie się z pracami Lisy, ponieważ można się od niej naprawdę wiele nauczyć. Przy tym wszystkim w jej makijażach nie znajdziecie taniego efekciarstwa, którego jest pełno u wielu mniej lub bardziej sławnych osobowości wizażu (w Polsce i za granicą). Lisa nikogo nie udaje, jest naturalna, otwarta i pełna wewnętrznego spokoju. I jak nietrudno domyślić się po tym pochwalnym opisie z mojej strony, darzę ją ogromnym podziwem.

Helena Bonham Carter
źródło
     Powiedzieć o niej "aktorka", to zdecydowanie zbyt mało. To artystka, to osobowość, to charyzma, to ogromny talent! Prasa często wyśmiewa jej kolejne stylizacje, zarzucając wygląd kloszardki. Owszem, jej styl jest ekscentryczny, nie mniej jednak idealnie współgra  z jej barwną osobowością. Cenię ją za to, że każda grana przez nią postać ożywa na ekranie. Helena Bonham Carter nie tyle odgrywa daną rolę, ona staje się postacią, którą odtwarza, zatraca się w niej bez reszty i to jest wspaniałe.

Björk
źródło
     A teraz zanim ktokolwiek wykrzyknie "Jak to? Przecież to nie jest ani rock, ani metal, ani jakikolwiek inny - nazwijmy to - lekkostrawny i zrozumiały gatunek muzyczny!", wyjaśnię że nie słucham muzyki Björk i bynajmniej nie mieści się ona w moim guście muzycznym. Nie zmienia to jednak faktu, że podziwiam tą artystkę za jej wyjątkowość. Można rozpływać się w zachwytach nad rozmaitymi "osobowościami" sceny muzycznej, które sławę zdobyły nie tyle swoją muzyką, ile szokującym wizerunkiem, jednak ... tak naprawdę czy w naszych czasach można jeszcze kogoś czymś zaszokować? Björk jest jedną z artystów, którzy byli aktywni już całe lata temu. Owszem, szokowała (w tamtych czasach to dopiero był shocking), ale nie zapominała w tym wszystkim o sednie swojej aktywności czyli o MUZYCE. Tak z ręką na sercu, potrafilibyście podać choć jednego artystę, którego styl muzyczny odpowiadałby twórczości Björk? Ja nie potrafiłabym. W moich oczach jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju.

2. IDEAŁ URODY

Vivien Leigh
źródło
     Patrzę na nią i myślę sobie, po trzykroć piękna! Piękna urodą chłodną, ale jednocześnie rozpalającą zmysły. Elegancką, ale zadziorną. Taka kobieta-dziecko. Scarlett O'Hary nikt nie zagrałby lepiej! Vivien Leigh była po prostu zjawiskowa!

Laetitia Casta
źródło
     Jak Francuzki to robią, że są tak piękne tak niewielkim kosztem?!?!?! Dla mnie Laetitia Casta jest uosobieniem naturalnego piękna. Pierwszy raz usłyszałam o niej będąc jeszcze dzieckiem i już wtedy mnie zachwyciła.

Gemma Arterton
źródło
     Jej uroda kojarzy mi się z uroczą trzpiotką. Trochę nadąsaną, nieco zadziorną i psotną, lubiącą flirtować i zwracać na siebie uwagę. Moim zdaniem jest śliczna, dziewczęca i pełna uroku.

3. PERFEKCYJNY STYL, ELEGANCJA

     Bezapelacyjnie na szczycie mojej listy będzie osoba Blair Waldorf. Postać co prawda fikcyjna, jednak jej styl oczarował mnie od pierwszego wejrzenia. Stroje, które nosi w serialu śnią mi się po nocach i byłabym zachwycona, gdybym mogła choć kilka z nich mieć w swojej szafie. Moim ulubionym strojem Blair jest koronkowa beżowa sukienka, która pojawiła się w jednym z odcinków pierwszego sezonu "Plotkary". Bardzo chciałabym taką mieć!!!

źródło

     Pozostając w klimatach serialu "Plotkara", muszę wspomnieć o innej bohaterce, Jenny Humphrey. Ona z kolei reprezentuje styl rockowy, który UWIELBIAM. Przy czym muszę w tym miejscu podkreślić: uwielbiam styl rockowy (skóry, ćwieki, glany, klamry etc.), natomiast to, co prezentuje osoba Jenny Humphrey, jak również odtwarzająca jej rolę aktorka Taylor Momsen, to już nieco bardziej odjechana wersja, która mnie inspiruje, jednak której nie kupuję w całości.

źródło

     Pora na przekazanie taga kolejnym bloggerkom. Bardzo bym chciała poznać opinię następujących osób:
Sabbath - czyż to nie oczywiste? ;)
Angel - wiem, że jesteś zajęta i inne takie, no ale proooooszę :D
Otagowałabym jeszcze Słomkę i Stri-lingę, ale one zostały już wymienione przez Simply_a_woman ;)

Ściskam wszystkich i serdecznie pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Helena Bonham Carter jest rewelacyjna, uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne typy, zainteresowałaś mnie Lisą Eldrigę, chętnie o niej poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje typy zawsze są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ta, co zabiła Syriusza? :D

    Podoba mi się Twoje zestawienie, bardzo INNE od tych wszystkich powielanych, znanych i w ogóle (Jolie, Tautou, Monroe...).

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć takie włosy jak Blair:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za przemiłe słowa pod moim adresem :*

    nigdy nie widziałam ani jednego odcinka "Plotkary" - zaintrygowałaś mnie stylem bohaterki serialu, ta sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoilo, zgadzam się z Tobą :)

    Wizażownio, jak klikniesz w imię Lisy, przeniesie Cie automatycznie na jej stronę. Polecam, bo ona naprawdę jest wspaniała. Z resztą co ja będe pisać, ona zajmuje się światowymi gwiazdami :)

    Saurio, dziękuję :)

    Seraphase, tak to ona. Miło mi, że moje typy przypadły Ci do gustu. Może i są nieco inne od reszty jednak to dlatego, że ja z zasady uciekam od tego co "lubią wszyscy". Podobają mi się określone style, osoby i rzeczy, które często odbiegają od typowego "modnego" wzorca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Farizah, Leighton Meester grająca Blair ma rzeczywiście fantastyczne włosy :)

    Kingo, nie ma za co, napisałam tylko prawdę :*** A Plotkarę gorąco polecam :) Jeden z fajniejszych seriali, jakie kiedykolwiek oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Helena Bonham Carter - jestem za :-) Świetny tag, coś zupełnie nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję. Bardzo fajny tag, cieszę się, ze do mnie trafił. :)

    Helenę mogłabym umieścić w drugiej kategorii. Mieści mi się na liście pięciu czy sześciu najbardziej mnie pociągających kobiet świata. Bjork z kolei jest dla mnie ikoną stylu. Nie wiem, czy akurat elegancji, ale jej image jest tak fenomenalną, konsekwentną kreacją artystyczną, ze w kategorii pierwszej faktycznie jest trudna do przebicia.
    No i Vivien. Fenomenalna aktorka i zaiste piękna kobieta.
    O kobiecą urodę też byśmy się nie pokłóciły. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarodzielnico, to zdecydowanie jeden z lepszych tagów z jakimi się spotkałam :)

    Sabbath, jestem bardzo ciekawa Twoich typów - zawsze mnie zaskakują :)A to, że się różnią tym lepiej! Bez sensu by było gdyby wszystkich kręciło to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A pewnie, pewnie. Choć ja myślę, ze my się różnimy umiarkowanie. Tak, że płaszczyzna porozumienia jest wielka jak Nizina Amazonki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postać Tyalor w ogóle do mnie nie przemawia, to smutne, ze te młode gwiazdki w USA musze uciekać się do takich dziwactw, gadania głupot tylko po to żeby się trochę wybić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sabbath, Twoje porównania są po prostu genialne :D I jak tu się z nimi nie zgodzić?

    Vesno, a bo to ona jedna? Świat roi się od takich głupio-mądrych lalek, którym wydaje się że pozjadały wszystkie rozumy. Nawet Polska ma swoją blond-silikonkę z sieczką w głowie. Przy czym przypominam, że w tagu mówiłam o stylu ubierania się, nie zaś o charakterze.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się będę musiala nad tym mocno zastawnoic ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam pół dnia zanim skleiłam to w całość ;)

      Usuń
  16. Jak Wy to robicie, że zawsze znajdujecie takie ideały? Dzięki, że chciałaś mnie otagować. Odpowiem chyba w marcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz kiedy będziesz miała czas i ochotę, bylebyś odpowiedziała ;) A ideały każdy chyba gdzieś tam "z tyłu głowy" ma pochowane ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.