sobota, 18 lutego 2012

Etnicznie Graficznie Kreatywnie

Hej, Misiaki!

     A nie mówiłam, że wrócę niebawem? I oto wracam! Chciałabym się z Wami podzielić makijażem, jaki przygotowałam na konkurs dwóch niesamowicie utalentowanych dziewczyn: Siobhan i Carly. Obie są makijażystkami i odnoszą sukcesy w świecie wizażu. Mają także swoje strony internetowe i kanały na YT ( co w dzisiejszych czasach w zasadzie rozumie się samo przez się). Konkurs ma bardzo ciekawy temat, mianowicie dotyczy graffiti. Wymyśliłam sobie, że połączę w moim makijażu elementy graficzne z formą typowego tribalowego tatuażu i wyszło mi z tego takie oto coś.

     90% makijażu powstała przy użyciu żelowych eyelinerów z Inglota. Reszta to pochodna czarnej kredki i odrobiny białego i czarnego cienia.








Ściskam i pozdrawiam serdecznie! :***

28 komentarzy:

  1. Troszkę się zlękłam, gdy zobaczyłam miniaturkę.
    Poszalała Pani :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że uda mi się wstrzelić właśnie tym zdjęciem w miniaturkę, bo tyle się nawywracałam oczami, żeby nie było widać źrenic, że szok ;) Byłam ciekawa jak by to wyglądało, to cyknęłam i takie zdjęcie. Dziękuję :***

      Usuń
  2. wow, Kat, wiesz, że podziwiam Twoje makijaże, ale tutaj przeszłaś samą siebie!

    makijaż jest zjawiskowy, dopracowany w każdym detalu, po prostu nieziemski! robi wrażenie i powoduje opad kopary

    mam nadzieję, że wygrasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam, bo nagrody są warte gry :)Mam cichą nadzieję, że dziewczyny mnie docenią :) Ściskam, Słonko! :***

      Usuń
  3. niesamowite wykonanie no i świetny pomysł :) bardzo mi się podoba :)
    ale nie zazdroszczę zmywania.. pewnie katorga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! Zmywanie było nie lada wyczynem... No ale coś za coś :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  4. Baardzo dokładnie wykonany, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, ale teraz będę miała bardzo niewiele czasu dla siebie, więc może być kłopot ze zmalowaniem czegokolwiek.

      Usuń
  6. woow zajebiste! Genialna sprawa. Wyglądasz trochę jak Aaliyah w tym takim filmie o wampirach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja! Dzięki! :D Aliyah wyglądała genialnie, też mam wielką ochotę kiedyś zrobić taki makijaż jak miała w "Królowej Potępionych". Dzięki wielkie, Stri! :*

      Usuń
  7. Zbieram szczękę z podłogi. Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, pewna byłam, że już komentowałam ten makijaż. Może wcięło gdzieś w sieci moje zachwyty? Ale mogę jeszcze raz: niesamowita kompozycja, niezwykła precyzja, całość dziwaczna, trochę creepy, a jednak wciąż wyglądasz po prostu ładnie. TO jest dopiero coś! Namalować coś dziwnego, co nie oszpeca. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jak jest dziwacznie i creepy :D Bardzo lubię!!! Dzięki serdeczne za komentarz. Owszem, pisałaś wcześniej, ale zauważyłyśmy z dziewczynami, że coś z bloggerem było ostatnio nie tak - zdjęcia znikały, widocznie komentarze też :/

      Usuń
  9. super!! niesamowite po prostu powaliło mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakim cudem pominęłam ten wpis? xD
    Ten makijaż jest świetny! Precyzyjny, niby jest mało elementów głównych, ale za to całość bardzo efektowna :) No i tylko 2 kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Troche sie nad nim wahałam, bo graffiti zazwyczaj kojarzy sie z czymś kolorowym aż do obrzydliwości i z mnóstwem detali. Ale mnie akurat przyszło do głowy coś takiego i pomyslałam że najlepiej to wyjdzie w czerni bieli i tak już zostało ;)

      Usuń
  11. Wygląda to bardzo oryginalnie, na pewno będąc na imprezie nie ma opcji, żeby Cię ktoś nie zapamiętał, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.