wtorek, 7 lutego 2012

Konkursowo

Hej, Misiaki!

     Zacznę od tego że dostałam po głowie. I to od kilku osób. Dlaczego? Bo się nie chwalę. Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie i dzisiaj (tak sądzę) okazało się że przeszłam do kolejnego etapu. W półfinale znalazły się 32 prace, w tym moja właśnie:


     Startując w konkursie nie miałam pojęcia, że tkwi w nim haczyk, mianowicie istotną rolę odgrywają w nim głosy oddane na poszczególne prace. A że ja nie za bardzo lubię się o głosy dopraszać to nie prosiłam. Aż tu nagle wchodzę na fejsa a tam... z głównej strony "atakuje mnie" moja własna twarz! I nie z mojej strony, a z Angel :* A potem z jeszcze trzech innych. Dziewczyny są po prostu niesamowite!!! 
     No i od słowa do słowa dostałam po uszach, że jestem małpa i że się nie chwalę :D Po raz drugi oberwałam mailowo od Stri-Lingi , Słomki i Simply_a_woman ;)

     Pomyślałam więc, że pochwalę się, by nie wyjść potem na mruka ;) Przechodząc do rzeczy, pod tym adresem: http://lamode.info/konkursy/articles/karnawalowy_konkurs_mac_glosowanie.html  znajduje się półfinałowe zestawienie prac. Jeśli tylko macie ochotę zajrzeć i pooglądać sobie, serdecznie zapraszam. A jeśli zechcecie dodatkowo oddać na mnie głos będzie mi podwójnie miło, jednak nie czujcie się do niczego zobligowane. 

     Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! A na marginesie dodam, że planuję w bliżej nieokreślonej przyszłości zmajstrować tutorial do tego właśnie makijażu.

48 komentarzy:

  1. ja właśnie przed 5 minutami zagłosowałam.. co prawda Katosu prosiła o głosy, ale mi bardziej wpadł w oko Twój makijaż;) Nie skojarzyłam na początku, że ty to ty:P Dopiero teraz jak umieściłaś notkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, bo ja jestem kobieta-kameleon ;) A tak na poważnie to bardzo dziękuję :*** I pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. A trzeba Ci wtłuc, wiesz:P Glos oddany a jakże i jeszcze zrobie Ci reklame:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ała, odłóż ten młotek!!! :P hehehhe Dziękuję bardzo, bardzo!!! :*** I ściskam wirtualnie!

      Usuń
    2. Zamiast młotka bedzie notka:DDDD

      Usuń
    3. Yay :) dziękuję ^___^

      Usuń
    4. Slowo sie rzeklo:* http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com/2012/02/prywata.html
      Trzymam MOCNO kciuki!

      Usuń
    5. :*************************

      Usuń
  3. zaglosowalam na pania, bardzo podoba mi sie pani makijaz... zycze powodzenia czy mozna dodac linka z pani praca na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, jaka pani, jestem Kasia :) Bardzo dziękuję za wsparcie! Oczywiście, można jak najbardziej :)

      Usuń
    2. i takie male wsparcie z mojej strony http://bogginka.blogspot.com/2012/02/wspanialy-makijaz-ja-glosuje-na-sugar.html trzymam za ciebie kciuki

      Usuń
    3. Stokrotne dzięki! Naprawdę bardzo to doceniam :***

      Usuń
    4. nie ma za co < na fb tez dodalam link do pani tzn kasiu ,mam nadzieje ze pomoze>

      Usuń
  4. Przepraszam, ale nie zapominaj, że ode mnie też masz po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć na ten makijaż, jest boski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach roztrzepana ja ;) Już nie zapomnę i za moment naprawię to niedopatrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Zagłosowałam i teraz kombinuję, jak to wrzucić na facebooka w sposób, który będzie pokazywał, na kogo głosować. Coś wymyślę. Choć na razie I TAK PROWADZISZ. I słusznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Heh, gdyby nie dziewczyny, to bym Wam w ogóle głowy nie zawracała tym wszystkim. Co do rankingu, to na ten moment jestem trzecia i raczej nie przebije sie wyżej, ale bez fałszywej kokieterii, dla mnie i tak najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że tak wiele osób ( w tym oczywiście i Ty) przy okazji tego konkursu mnie wsparło :)

      Usuń
  8. Pięknie Kochana!!! Zaraz zagłosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ładnie się tak nie chwalić, bo jest czym!! :)) Powodzenia życze Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  10. no raczej :) jakby nas było jeszcze z pół tysiąca.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest bardzo dużo! :) Więcej niż myślałam :)

      Usuń
  11. Gratuluję! I niezmiennie podziwiam Cię za precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż jest cudowny :) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tobie również życzę powodzenia! Zrobiłaś piękny makijaż!

      Usuń
  13. Głosować, głosować :) Można z różnych przeglądarek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz! Nie wiedziałam :D Ha! Dzięki!

      Usuń
  14. Zagłosowałam oczywwiście piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie cudeńka trzeba pokazywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaz jest naprawde piekny! nie wiesz czy mozna glosowac ile razy sie chce? bo bym chetnie sie dolaczyla, a jeden juz wczesniej oddalam...
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno można głosować po raz na każdej przeglądarce. Pozdrawiam serdecznie, buziaki! :*

      Usuń
  17. pewnie mowisz o mac'u? niestety dziadowe nagrody sa,mogli sie bardziej postarac. zdecydowanie dodaje Cie do obserwowanych osob bo masz genialne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o MAC'u. A ja myślę, że nagrody jakie przygotowano nie są takie złe. Być może nie do końca praktyczne, ale ja lubię testować nowe produkty, tym bardziej jeśli nie mam do nich dostępu na co dzień, a do MAC'a niestety nie mam... Najbardziej ciekawi mnie ich Fix+ i puder brązujący. Jeśli by mi się udało miałabym okazję wypróbować coś nowego, a jeśli nie, mówi się trudno :) Nie byłby to ani pierwszy ani ostatni konkurs, w którym bym nie wygrała ;)

      Usuń
  18. zagłosowałam, mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Każdy głos bardzo wiele dla mnie znaczy :***

      Usuń
  19. no ja też zagłosowałam i zmobilizowałam znajomych:-)
    wierna fanka z polek Anka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! ^___^ Bardzo mi miło!

      Usuń
  20. No i mozna juz GRATULOWAC! http://lamode.info/konkursy/articles/karnawalowy_konkurs_mac_wyniki.html ciesze sie ze udalo mi sie drobnym glosem pomoc w wygranej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.