piątek, 3 lutego 2012

Makijaż konkursowy dla Greatdee - Love Actually

Hej, Misiaki!

     Tak jak widzicie po tytule, ten wpis dedykowany jest Greatdee, która postanowiła ostatnio przygotować niespodziankę dla swoich subskrybentów. Urządziła zatem konkurs o tematyce walentynkowej, w którym można wedle uznania przygotować propozycję makijażu lub manicure. Ja z przyczyn oczywistych zdecydowałam się na makijaż. Oto moja propozycja:


     Jak widzicie zdecydowałam się na makijaż kolorowy, jednak stosunkowo delikatny, pastelowy. Chciałam stworzyć makijaż, który nie będzie bardzo dramatyczny i intensywny, ale jednak podkreśli kobiecość oraz odda klimat walentynek, stąd elementy różu. Twarz lekko wykonturowałam, a policzki podkreśliłam delikatnym, perłowym różem rozświetlającym.

     Za kilka dni pojawi się pełny instruktaż wykonania tej propozycji. Mam nadzieję, że się Wam spodobała :)

Pozdrawiam cieplutko pośród tych siarczystych mrozów :***

49 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba porcelanowa cera :) Cud, miód i maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och te przejścia kolorów, ta kreseczka, te usta... Dobra, przystopujmy, bo robi się niebezpiecznie :P

    Dobrze Cię mieć pod ręką. Tyle można się nauczyć!

    Poza tym dobrze, że wzięłaś udział w konkursie. Nie muszę się pocić i pokazywać twarzy.

    A co za lakierek masz na paznokietkach? :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie musisz???? Musisz i już! A lakierek Twój ;)

      Usuń
  3. ale cudo chciałabym tak umieć sie malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wkrótce będzie pełny instruktaż, zobaczysz że makijaż jest łatwy :)

      Usuń
  4. idealna cera, a makijaż oka pomysłowy
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, tak mi się cukierkowo kojarzy :D Dzięki za wzięcie udziału!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za wymyślenie tego konkursu ^_^ Na pomysł do tego makijażu wpadłam wczoraj przed snem ;)

      Usuń
  6. śliczne kolory :)) i to co masz na ustach bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Usta obrysowałam różową konturówką z Yves Rocher i na to nałożyłam bezbarwny błyszczyk.

      Usuń
  7. Śliczny,Kasiu a czym robisz kreskę?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu :*** Kreskę niemal zawsze robię czarnym żelowym linerem z Inglota - #77.

      Usuń
  8. makijaż bardzo ładny, ale ja nie mogę się napatrzeć na Twoją cerę! IDEALNA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa podkładu i korektora :) Bez nich nie byłoby już tak równo. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Wow, jaka Ty jesteś ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony :)

      Usuń
  10. masz sliczne usta i pieknie wykonturowana buzie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny i jak zwykle bardzo starannie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach piękny! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieło sztuki :) pięknie wyglądasz! trzymam kciuki :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :***

      Usuń
    2. Makijaż robi taki efekt, że od razu jest cieplej :)

      Usuń
  14. Bardzo mi sie podoba. Powodzenia w konursie, zasluzylas na jakies wyroznienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo się cieszę - usłyszeć coś takiego z ust profesjonalistki to najlepszy komplement :)

      Usuń
  16. niezły :) szkoda,że do mnie jeszcze nie wpadłaś czegoś zmalować bo też walentynkowy konkurs trwa i trwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zobaczymy, może wpadnę i coś zmaluję ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.