niedziela, 25 marca 2012

Makijaż Imprezowy w Wersji Hard

Witam serdecznie!

     Jakiś czas temu - między innymi dzięki Waszej pomocy - poszczęściło mi się i zostałam laureatką konkursu makijażowego organizowanego przez portal lamode.info. Raz jeszcze pięknie dziękuję Wam za wszystkie głosy! Tematyka konkursu pozwalała na dość dużą dowolność. Chodziło w nim głównie o to, by... zaszaleć w karnawałowym stylu. Zaszalałam, a jakże! A dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami procesem twórczym, który zaowocował powstaniem tego właśnie makijażu.





     Nie ukrywam, że wymaga on nieco czasu i umiejętności, jednak jest jak najbardziej do zrobienia! Nie przedłużając, zapraszam Was gorąco na tutorial. 


1. Zaczynam od naszkicowania czarną kredką zakrąglonego kształtu wzdłuż załamania powieki - ja postawiłam na lekko wydłużony owal. Kredkę rozcieram na zewnątrz, a także nieco ku górze. Rozpoczynam cieniowanie ruchomej powieki matowymi odcieniami fioletu. Nakładam kolejno: jasny liliowy cień...



2. ... na środku dodaję średni fiolet. Całość dopełniam najciemniejszym fioletowym pigmentem. Sięgam po matową czerń i nakładam ją wzdłuż zagłębienia powieki oraz w zewnętrznym kąciku oka.



3. Całość rozdymiam przy pomocy małego kuleczkowego pędzelka. Sięgam po zgaszony, złamany szarością fiolet i rozdymiam czerń ku górze i na zewnątrz. Dążę do jak najbardziej płynnego przejścia tonalnego. Pod samym łukiem brwiowym aplikuję matową biel.



 4. Na tym etapie podkreślam brwi nadając im wyraźną linię. Sięgam po miękką białą kredkę i rozjaśniam nią okolice wewnętrznego kącika dolnej powieki oraz "porządkuję" zewnętrzną część makijażu. Pora na odrobinę artystycznego szaleństwa. Używając szarego cienia i ukośnie ściętego pędzelka rysuję długie, rzęsopodobne kreski pod okiem.



5. Całość dopełniam czernią tuż przy rzęsach. Przestrzeń między kreskami dopełniam odrobiną cienia w kolorze fuksji. Używam do tego pędzelka do eyelinera. Sięgam ponownie po białą kredkę i przy jej pomocy koryguję ewentualne niedociągnięcia między kreskami.



 6. Utrwalam kredkę białym cieniem. Dodatkowo w zewnętrznym kąciku dodaję odrobinę opalizującego na różowo pigmentu. Pora na eyeliner! Zaczynam od dość grubej czarnej kreski wzdłuż górnych rzęs.



 7. Wewnętrzny kącik i przestrzeń za krańcem czarnej kreski rozjaśniam białym linerem. Dodaję czarną "falkę", przyciemniam linię wodną oka oraz tuszuję rzęsy.



8. Usta obrysowuję i wstępnie wypełniam konturówką w kolorze ust. Wypełniam usta cielistą szminką. Na koniec nakładam odrobinę błyszczyku. 









 Użyte produkty:
Twarz:
- Lioele Triple The Solution BB Cream
- korektor w kremie Inglot AMC #64
Oczy:
- brwi – Essence eyebrow designer #03 Light Brown
- Delia Onyx Korektor do Brwi
- baza - Sephora
- Inglot ozdoby do ciała #60
- fioletowy pigment – Pure Luxe #Bad Girl
- różowy cień – Coastal Scents 88 Ultra Shimmer
- biały, kremowy, fioletowy cień – paleta W7
- POP palette, Smoked Out Silver
- czarna kredka Inglot AMC #101
- biała kredka Manhattan A11
- żelowe linery Inglot: czarny #77, biały #76
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
- klej DUO
- rzęsy kcenterhk
Usta:
- konturówka Yves Rocher #06 Nude Rose
- szminka – okrągła paleta Sephora
- błyszczyk Max Factor Vibrat Curve Effect #09Sophisticated


Pozdrawiam cieplutko :***

 

25 komentarzy:

  1. Omg, padłam i nie wstanę. Oko jest GE-NIAL-NE!!! Makijaż naprawdę solidny, a ty w nim wyglądasz tak świeżo i delikatnie- u mnie dałby efekt Baby Jagi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Bardzo się cieszę. Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Katalino, jesteś artystką przez wielkie A! Wspaniały makijaż, podziwiam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Nawet nie wiesz jaką radość sprawiły mi Twoje słowa :*** Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wow!!! Szacunek!!! Robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Fantastycznie:-) i nie powiem Ci nic innego- bo wiesz, ze MOCNO trzymalam kciuki i jestem Twoja wielka fanka:***
    Swietnie bylo obejrzec step i kusi zgapienie malej czesci:)

    Sciskam MOCNO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Kochana Hex! I bardzo, bardzo Ci dziękuję :*** Pozdrawiam serdecznie i posyłam buziaki!

      Usuń
  5. jak dla mnie jest to Makijażowe Dzieło Sztuki

    duże brawa, oklaski i wiwaty! masz prawdziwy talent Kat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Słonko! Bardzo, bardzo! Twoje komentarze tradycyjnie poprawiają mi humor :***

      Usuń
  6. ijaacie. wow. no. robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie by taki makijaż przesłonił, a ty z nim "idealnie współgrasz". Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Rozpływam się:) Piękny jest ale to już pisałam:) Lubie jak raczysz nas takimi makijażami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie mam już prawie czasu na ich tworzenie, bo zawsze bardzo to lubiłam :) Ściskam mocno :*

      Usuń
  9. Dzięki za tutorial do tego fantastycznego makijażu. Idę robić wersję dla ubogich, niohu niohu.
    Śliczna Ty jesteś, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśliczniejsza jestem jak wstaję o 5:30 rano :P heheehh Ciesze się, że tutorial Ci się spodobał :) Ściskam mocno i posyłam buziaki! :***

      Usuń
  10. makijaż już widziałam wcześniej jest mega fanastyczny dopracpwany...jak dla mnie szał ciał :) gratulje wygranej - jest zasłużona jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Ciebie... wow, ten makijaz to dzielo sztuki! Dla mnie narysowanie ladnej kreski stanwoi wyzwanie ;D pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. nie dość, że śliczności, to jeszcze utalentowane. mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym "śliczności" to lekka przesada (nie, nie kokietuję - po prostu mam w domu lustro :P) ale za "utalentowane" bardzo serdecznie dziękuję! Jest mi super miło :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.