wtorek, 27 marca 2012

Na szybko. Dziękczynnie.

Hej, Misiaki!!!

     Tym razem króciutki wpis na bardzo konkretny temat. Dedykowany pewnej bardzo wyjątkowej, przekochanej osobie, która sprawiła mi OGROMNĄ niespodziankę!

     Dostałam awizo. Niby normalna rzecz - każdy czasem dostaje listy. No to ja niczego się nie spodziewając  cap za to awizo i prosto do poczty. A tam... jak zobaczyłam znajome imię na kopercie to w pierwszej kolejności miałam niekontrolowany wyszczerz na twarzy. Potem jak tylko wyszłam z poczty od razu rozerwałam kopertę i w drodze zapoznałam się z jej zawartością. A zawartość wygląda tak:

 
 
Dwa mydełka i próbka Rituals No 19, która pachnie... ach, niesamowicie!
Miodowe mydełko ^__^

     Sabbath... Po prostu mam ochotę Cię wyściskać!!! Dziękuję Ci bardzo, bardzo! Nie masz pojęcia jak wielką niespodziankę i przyjemność mi sprawiłaś. Jesteś NIESAMOWITA! :***

Ściskam Cię wirtualnie bardzo mocno! Czujesz? ;)
Pozdrawiam, Kat!

42 komentarze:

  1. lubimy takie miłe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mydełko wygląda przesmacznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I równie smacznie pachnie :) Już się nie mogę doczekać by go użyć!

      Usuń
  3. bardzo przyjemna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Tym milsza, że kompletnie nieoczekiwana. A jeszcze od początku tygodnia mam nerwówkę, więc ta przesyłka trafiła do mnie w idealnym momencie :)

      Usuń
    2. fajnie :)

      to miodowe mydełko wygląda przeapetycznie :)
      widzę też zmiany - bardzo ładne tło :*

      Usuń
  4. i ta urocza pszczółka na opakowaniu... :) świetny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Logo prezentuje się przeuroczo :)

      Usuń
  5. Niespodzianka jak sie patrzy:D Super! Sabb potrafi:) cos wiem o tym:)
    Probka Rituals, zaostrzylam sobie apetyt na zapachy od nich i nie tylko, niezbyt dobrze to wrozy....

    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrafi, potrafi :) Akurat o No 19 Sab niedawno pisała i powiem szczerze, że w "realu" perfumy te pachną jeszcze lepiej niż je sobie wyobrażałam. A noszą się kapitalnie. Jeśli reszta ich kompozycji jest tak samo fantastyczna, to zdecydowanie warto się nimi zainteresować :)

      Usuń
    2. I oczywiście zapomniałam o najważniejszym - BUZIAKI, HEX!!! :***

      Usuń
    3. Jaka zmiana:-) przejasnialo nooo , az mi tak dziwnie bo bardzo przyzwyczailam sie do ciemnej strony Kat;))

      Usuń
    4. Miałam ochotę na odmianę i od jakiegoś tygodnia próbowałam z różnymi ustawieniami, ale ciągle coś mi nie pasowało. Ciężko jest mi znaleźć coś co będzie takie "moje". A czerń uwielbiam! Ale... Z drugiej strony zależy mi na tym, by dla czytelników to co pisze było przejrzyste i nie męczyło oczu. Stąd ta konkretna zmiana :)

      Usuń
    5. Rozumiem:) jest na plus, oraz fajna czcionka!
      Milego dnia:*

      Usuń
  6. mydelko wyglada swietnie :) az by sie chcialo powachac :D ... super niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie je rozbroiłam z folii :) Wspaniałości :) Pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  7. To mydło jest ślicznie zapakowane i naturalnie. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :) Śliczne :) I pieknie pachnie!

      Usuń
  8. Jakie niesamowite mydełko, nie widziałam jeszcze takiego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super prezent :D Ciekawa jestem produktów z tej Lawendowej Farmy, ale mam problem, bo mój nos jest bardzo wybredny i lubię coś poniuchać zanim kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale Sabbath idealnie trafiła w mój gust :)

      Usuń
  10. Super niespodzianka :) a produkty z Lawendowej Farmy zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znałam jeszcze żadnych ich produktów, ale to dobra okazja by ich poznac :)

      Usuń
  11. Kat, to jest naprawdę drobiazg. Nie zasłużyłam na takie podziękowania!

    Mydełka z Lawendowej Farmy poznałam dzięki Renikici. Dokładnie takie samo mydełko mi podesłała i ja, po przetestowaniu, po prostu zamówiłam dla siebie kilka. Mam strasznie suchą skórę i wszelkie mydła robią mi krzywdę, a to przepięknie wygładza i łagodzi. Kiedy przeczytałam, żeś oparzyła łapki, postanowiłam po prostu się podzielić.
    Zamawiałam tu: http://www.lawendowafarma.pl/index.php?cat_id=65

    A o Rituals pisałaś, chce chciałabyś powąchać. Żałuję, ze nie mam porządnych fiolek. Na wizażowe zakupy nigdy nie daję rady się załapać. :(

    Dziękuję Ci za podziękowania, ale... naprawdę nie po to słałam. Chciałam, żebyś się uśmiechnęła i żeby przez moment było Ci lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego zasłużyłaś! Zdecydowanie zasłużyłaś na podziękowania, bo ubarwiłaś mi ten paskudny tydzień :) I jak najbardziej się uśmiechnęłam - choć to "małe" niedopowiedzenie. Rituals No19 pachnie wspaniale! I bardzo długo. Az byłam zaskoczona tym jak długo utrzymuje się na skórze. Jeszcze raz ściskam i buziakuję :***

      Usuń
  12. Zaintrygowało mnie to mydełko ;] Napisz proszę o nim coś więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie napiszę, jak tylko trochę sobie "poużywam" :D

      Usuń
  13. Niespodzianki są super:-) Świetne to mydełko:-)Pozdrawiam Kasiu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam cieplutko :***

      Usuń
  14. Mniam mniam, jakie pyszności! Super niespodziewajka!

    A co u Ciebie tak jasno się zrobiło? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinowałam od kilku dni z ustawieniami. Starałam się zrobić cos z tym blogiem, żeby lepiej sie go czytało, żeby był przejrzysty i nie męczył wzroku. No i moje kombinowanie doprowadziło mnie tutaj ;)

      Usuń
  15. Ta świetlistość jasna poraziła oczy me i nie wiem jak ja teraz będę funkcjonować, Kaaaaaaaaaaaaasiulu, co Ci się stało :D Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało? Jak wyżej - kombinowałam z ustawieniami. Najchętniej rzuciłabym na tapetę coś gotyckiego, ale wtedy byłoby mnóstwo detali, demoniczne (lub Damoniczne :P ) klimaty i ... to chyba nie wyglądałoby najlepiej jako tło bloga :D Stąd taki pomysł. Też w jakims stopniu "po mojemu" - tylko nieco inaczej.

      Usuń
  16. jaaa uwielbiam miodowe kosmetyki lub z jego dodatkiem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - bardzo sobie cenię wszelkie kosmetyki zawierające miód!

      Usuń
  17. Super niespodzianka, także lubię kosmetyki z zawartością miodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miodek mniammm :) wygląda super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.