niedziela, 4 marca 2012

Złoto - Brązowy Makijaż Wieczorowy

Hej, Misiaki!!!

     Ze zgrozą myślę o tym jak dużo czasu minęło odkąd opublikowałam jakiś tutorial makijażowy... Czas nie jest moim sprzymierzeńcem, jednak podeszłam do tematu z wielką determinacją. Postanowiłam, że choćby się waliło i paliło, w tym tygodniu musi być makijaż i koniec! No i jest! A jako ciekawostkę powiem tylko, że przeleżał na moim dysku ze dwa miesiące a może i dłużej, bo wykonałam go zaraz po tym jak obcięłam włosy.





     Oczywiście byłam zbyt roztrzepana, by zapisać czego użyłam ale w gruncie rzeczy kolory, które tu zobaczycie są tak uniwersalne, że sądzę, iż z dużym prawdopodobieństwem każda z Was znajdzie coś bardzo podobnego w swojej kolekcji.




 1. Zaczynam od obrysowania oczu dookoła zagłębienia czarną kredką. Rozcieram kredkę, wyciągając ją nieco w kocie oko. Sięgam po cień w kolorze średniego brązu i utrwalam nim roztartą kreskę od załamania wzwyż.



2. Pod łukiem brwiowym nakładam matowy beżowy cień. Aby dodać oczom głębi, sięgam po czarny matowy cień i podkreślam nim załamanie powieki, jak również zewnętrzne V oka. Podkreśli to również efekt kociego oka. Podkreśliłam brwi, aby oczy zyskały wyrazistą ramę. Na ruchomą część powieki nałożyłam połyskliwy złoty cień.



3. Naniosłam odrobinę również na łuk brwiowy i wewnętrzną połowę dolnej powieki. Zewnętrzną połowę dopełniłam czernią. Przyciemniłam górną linię rzęs czarnym cieniem zamiast linera, aby całość prezentowała się bardziej miękko. Dokładnie wytuszowałam rzęsy. 






PS. Jakiś czas temu pewien Anonim napisał mi, że mój blog jest nieczytelny i depresyjny w swojej ciemnej kolorystyce. Jako wielbicielka wszystkiego co mroczne, niestety nie zrezygnuję z mojej ukochanej czerni. Postanowiłam jednak pójść na mały kompromis - stąd drobna zmiana szaty graficznej. Potraktujcie to jako moją odpowiedź na nadchodzącą wiosnę ;). Oczywiście jeśli macie jakieś sugestie co do bloga, śmiało piszcie!

Pozdrawiam,
Kat :*

44 komentarze:

  1. Świetny jest! Przyciąga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczorowy, orientalny, zmysłowy, bardzo kobiecy.
    Przecudnie wyciągnięty cień w zewnętrznych kącikach. Jak zawsze: pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sab! Trochę mi wstyd, że tak długo nic nie dodawałam ;) Ale bardzo się cieszę z tak ciepłego przyjęcia :)

      Usuń
    2. Czasem nie mamy czasu. Rozumiem to.
      W każdym razie ja tu sobie zaglądam i czuwam. :)

      Usuń
  3. Wow przypominasz mi Freidę Pinto, super:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to prawdziwy komplement, dziękuję :)

      Usuń
  4. Kolor Twoich tęczówek jest po prostu tak wyjątkowy... No nie mogę się nigdy napatrzeć! :O
    A makijaż naprawdę bardzo ładny, bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana, pozdrawiam ciepło! :*

      Usuń
  6. uwielbiam takie makijaże świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna kolorystyka i bardzo twarzowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Cudo!Wszystyko pięknie się zgrywa a makijaż to już całkiem czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję ^__^

      Usuń
  9. zmysłowy lekko orientalny cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że się podoba :)

      Usuń
  10. piękny, dość graficzny makijaż :)

    tło mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie :) Nie chcę nikogo wpędzać w depresję ;) hehhehe

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Spoko, myślę, że potrafiłabyś to "zreprodukować" bez problemów :)

      Usuń
  12. Ja również lubię mroczne klimaty, więc kolorystyka Twojego bloga jest mi bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem na Tangle Teezer:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie rewelacja! i coz moge napisac kiedy powyzej juz wszystko zawarte? Twoja uroda jest idealnym dopelnieniem, cudnie Kat!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niniejszym czerwienię się ;) Dziękuję pięknie! :***

      Usuń
    2. Nowy komentarz do posta "Złoto - Brązowy Makijaż Wieczorowy" dodany przez Hexxana :

      Niepotrzebnie Moja Droga sie czerwienisz :P poniewaz masz niesamowity dar w dloniach i zmysl:) Makijaz jest tylko pozornie banalny, sprobuje zgapic ale wiem, ze bedzie ciezko....oj tak...

      Hex, wybacz że dodaje go w ten sposób, ale niechcący komentarz mi się skasował i nie mogłam go dodac inaczej :/

      Usuń
    3. Kat, nic sie nie stalo :* Kazdemu moze sie zdarzyc;) CMOK

      Usuń
  15. Dziękuję Ci, że zadbałaś o mój starczy wzrok, normalnie teraz literki same wchodzą mi do oczu, yyy, w oczy wchodzą, no wiesz ;) LUBIĘ TO ! :)
    Pięknie wyszłaś, tak pięknie, że daruję Ci to radykalne ścięcie owłosienia... CMOK :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy trochę już odrosły ;)A teraz staram się sama siebie przekonać, że nie chcę być znowu blondynką... Ale póki co kiepsko mi to przekonywanie idzie. Do kwietnia wytrzymam, a co potem - się zobaczy ;) A co do Twojego wzroku młodzieńczego, Szelmo, to pomyślałam, że całkiem niegłupio będzie odrobinę powiększyć czcionkę ;) Buziole, Angel :***

      Usuń
    2. Jednak niedowidzę, bo coś o blondynce mi majaczy przed oczami ... 8-o

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i również pozdrawiam ^___^

      Usuń
  17. Przepiękny!:)
    bardzo podobny wykonalam sobie na studniowke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Mój makijaż studniówkowy był dużo delikatniejszy od tego - zaledwie odrobina bladoróżowego cienia i kreska wzdłuż rzęs.

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.