niedziela, 29 kwietnia 2012

Kolorowo, Konkursowo, Magicznie

Hej, Misiaki!

     Majówka ma wiele plusów! Z mojej perspektywy jednym z największych jest to, że w końcu mam czas, żeby coś zmalować i wrzucić na bloga świeżynkę, nie zaś coś, co przygotowałam kilka tygodni wcześniej na tzw "ciężkie czasy", kiedy plan dnia nie będzie mi pozwalał na regularne robienie makijaży. Najbardziej ucieszyłam się jednak z tego powodu, że udało mi się dosłownie w ostatniej chwili wziąć udział w konkursie organizowanym przez Karolinę! 


     Bardzo mi zależało na tym, by wziąć w nim udział, ale w miarę upływu czasu coraz bardziej się bałam że nie zdążę. A pomysł w głowie miałam niemal od samego początku. Moją inspiracją był film Tima Burtona "Alicja w Krainie Czarów". Nieco psychodeliczna sceneria, róże o ludzkich twarzach, pnącza, gigantyczne grzyby... Czy tylko mnie plenery tej książki i filmu kojarzą się z wizjami po ostrej imprezie? ;)


Niezależnie od skojarzeń, mój wybór padł właśnie na tę historię, a oto co z tego wyszło:



     Jak widać, trochę zaszalałam, ale magia nie byłaby magią bez odrobiny szaleństwa ;) Pozdrawiam serdecznie! :***

18 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki, utalentowana i piękna osobo :*

    Oo, impreza była wczoraj nawet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, równie piękna i utalentowana osóbko :***

      Ja miałam imprezę w piątek po pracy :D

      Usuń
  2. super :) ale fajnie. magicznie naprawdę. mam ochotę na jakiś magiczny film. coś nowego w kinach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Magiczny film? Chyba nic nowego nie grają... Jak patrzyłam po repertuarze, to niewiele się dzieje :/

      Usuń
  3. wow, Kat, awesome makijaż! mocno trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))) Ściskam mocno! :*

      Usuń
  4. Mega! Bardzo mi sie podoba! Chcialabym poszalec z takim makijazem ale na modelkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) A co do szaleństw, to czemu nie zorganizujesz jakiejś tematycznej sesji foto? :)

      Usuń
    2. No wlasnie staram sie organizowac tylko fotografowie jakos chca same "zwykle" makijaze... Ale w kincu postawie na swoim i mam juz cos w planach;)

      Usuń
    3. Czasem trzeba tupnąć nogą i powiedzieć "my way or no way!" ;) Trzymam kciuki żeby w końcu udało Ci się zorganizować taką sesję :)

      Usuń
  5. świetny makijaż!! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Słonko :* Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Śliczny ten makijaż. Gratuluję talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki bo jest za co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Chociaż im dłużej patrzę na niektóre z prac konkursowych tym bardziej chowam się ze swoją :( Ale próbować zawsze warto :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.