sobota, 14 kwietnia 2012

Księżniczka z Lodu - Makijaż Imprezowy inspirowany Ashley Greene

Witam serdecznie!

     Mój dzisiejszy makijaż niektórym z Was może wydać się znajomy. Kiedy 2-3 lata temu zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem, natrafiłam na zdjęcia Ashley Greene z imprezy z okazji Halloween. 

źródło

     Jej makijaż spodobał mi się do tego stopnia, że postanowiłam go odtworzyć. Wówczas byłam zadowolona z efektu jaki udało mi się osiągnąć, jednak kiedy przy okazji ostatniej renowacji dawnych wpisów przyjrzałam mu się uważnie stwierdziłam, że stać mnie na coś lepszego.





     Z tego powodu jakiś czas temu zrobiłam drugie podejście do makijażu pięknej Ashley a dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami efektem. Nieco odeszłam od pierwowzoru - użyłam odrobinę innych, żywszych odcieni, a także delikatniejszych rzęs, jednak ogólny zamysł makijażu został zachowany. Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba :)

Zapraszam!



1. Zaczynam od nakreślenia wstępnego kształtu w zewnętrznym kąciku oka. Używam w tym celu turkusowej kredki. Aby zneutralizować naturalny kolor skóry i stworzyć jasną bazę dla cieni, rozcieram na wewnętrznej połowie górnej powieki miękką białą kredkę.



 2. Na roztartą kredkę kładę biało-srebrny cień, wklepując go w bazę dla lepszego efektu. Następnie sięgam po bardzo jasny, blady turkus i wklepuję na granicy srebra w środkowej części powieki. Wypełniam turkusową kredką nakreślony wcześniej kształt celem wzmocnienia koloru cieni, które będę nakładała na wierzch. Sięgam po ciepły średni odcień turkusu i rozcieram nim granicę kredki i wcześniej nałożonych cieni.



 3. Mieszam ze sobą dwa chłodne odcienie błękitu i powstałą mieszankę nanoszę w samym zewnętrznym kąciku górnej powieki. Sięgam ponownie po kredkę i rysuję nią kreskę na dolnej powiece, wywijając ją lekko ku dołowi w obu kącikach. Utrwalam kreskę intensywnym chłodnym błękitem, rozcierając cień nieco ku dołowi.



 4. Wolną przestrzeń w zewnętrznym kąciku oka rozjaśniam białą kredką, którą następnie rozcieram delikatnie i utrwalam białym cieniem. Mieszam ze sobą dwa cienie: ciepły karmelowy brąz i jasny pomarańcz i tak powstałą mieszankę nanoszę od zagłębienia powieki niemal pod samą brew.



 5. Łuk brwiowy rozświetlam mieszanką złamanej bieli i beżu. Czarnym żelowym eyelinerem obrysowuję całe oko - na górnej i dolnej linii wodnej. Podkreślam również brzegi kreski na dolnej powiece.



 6. Na zakończenie prowadzę grubą i wyraźną linię wzdłuż górnych rzęs, wywijając ją w zewnętrznym kąciku. Na koniec tuszuję rzęsy. Doklejam także sztuczne - na górze pełne, na dole połówki w zewnętrznej części oka.








Użyte produkty:
Twarz:
- Lioele Triple The Solution BB Cream
- puder Inglot YSM #Y04
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- korektor pod oczy Rol On Garnier
- róż i bronzer z palety Sephora
Oczy:
- Essence eyebrow designer #03 Light Brown
- Delia Onyx Korektor do Brwi
- kredka Rimmel Eyeful Eye Glistener #100 Girls Only!
- brązowy, złoty i beżowy cień z okrągłej palety Sephora
- błękitne cienie z palety Coastal Scents 88 Ultra Shimmer
- srebrny cień z palety PUPA 4eyes Silver Obsession
- biała kredka Manhattan 11A
- turkusowa kredka MUFE Aqua Eyes #12L
- Durline
- czarny żelowy liner Inglot AMC #77
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
- sztuczne rzęsy KkcenterHK #A500
- klej DUO
Usta:
- szminka Yves Rocher #51 Beige Vanille


Pozdrawiam,
Kat :*

 

43 komentarze:

  1. Piękny! :)
    p.s. nowy szablon bloga bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny makijazyk, lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) oczy są hipnotyzujące :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskości to nie moje kolory, ale i tak mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też omijam błękity i inne niebieskości szerokim łukiem, ale akurat w tym przypadku poszłam trochę pod prąd ;). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. ouu najs,podoba mi sie bardzo taki look i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki piękne! Bardzo mi miło :)

      Usuń
  6. chylę czoła! masz świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Swietnie wykonany i kolorki mi sie strasznie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  8. Bardzo fajny makijaż, zyskuje charakteru dzięki nietypowo pociągniętym kreskom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda - przejście z bieli do chłodnego turkusu. Idealny makijaż dla wszystkich kobiet o zimnym typie urody, między innymi dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) A kolorystyka zapewnia natychmiastowe wizualne "uczucie chłodzenia" ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. poi prostu pięknie *_*

    oddaj mi 1/100 swojego talentu, wtedy będę urządzona :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Słońce! Zawsze piszesz mi takie rzeczy, po których nastrój skacze mi do góry lotem błyskawicy ^__^ Ściskam mocno! :*

      Usuń
  11. piękny jest :) kolory moje zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. ale śliczny :) Ashley jest taaaaka piękna @.@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Ashley jest śliczną kobietą! W dodatku wszechstronną i utalentowaną :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. Bardzo twórczy i ładnie wykonany, gratulację:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu :) Pozdrawiam :***

      Usuń
  15. Weź mi tak zrób.
    Och, Kasiu, Kasiu, taka piękna i taka utalentowana *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mi to powtarzać, to w końcu w to uwierzę ;) Tak więc uważaj :P hehehhe. A zrobić mogę, żaden problem :)

      Usuń
    2. Taka piękna!
      A jaka utalentowana!
      :D

      Usuń
    3. HAHAHAHAHAHA, poczekaj.... poczekaj... O! Już puchnę z dumy :D Like a boss :D

      Usuń
    4. Ale wiesz co...
      jaka Ty piękna i jaka utalentowana do tego!
      :D :D :D :P

      Usuń
    5. Dobra, serio, jak Ci nie wstyd tak mi kłamać w żywe oczy :P

      Usuń
    6. Kłamałabym, gdybyś nie była piękna i utalentowana. Ale jesteś. Więc nie kłamię.

      Usuń
  16. Kochana makijaż Boski! A nowy wygląd!Obłędnie CZADOWY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super , bardzo się ciesze że nowy layout Ci się podoba :) Dziękuję za przemiły komentarz :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.