poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Makijaż na Konkurs Inspirowany Owocami

Cześć, Dziewczyny!

     Czekałam na tych kilka dni wolności jak na zbawienie, a że normalnie nie mam czasu, pomyślałam że jak już mam okazję, wycisnę z niej tyle ile się da. Właśnie dlatego raz jeszcze uruchomiłam swoje przykurzone pokłady kreatywności, wyciągnęłam maziajki i zabrałam się do malowania makijażu na konkurs u storczyka82!
     Tematem przewodnim konkursu są owoce. Chciałam odejść od zbytniej dosłowności, dlatego zamiast inspirować się kształtem, sięgnęłam po kolorystykę. Owoc, który wybrałam to wiśnia, a skoro tak, po prostu musiało być odrobinę azjatycko. Ale tylko odrobinę.




     Jak widać na załączonych zdjęciach odeszłam nieco od mojej ulubionej techniki, z której korzystałam zazwyczaj przy okazji konkursów. Czuję się z tym dziwnie, jednak chciałam opuścić swoją "strefę bezpieczeństwa" i zrobić coś innego niż zwykle.




     Miałam przy okazji możliwość wykorzystać rzęsy, które niedawno dostałam do testów, a które bardzo przypadły mi do gustu :) Tak więc miejcie oczy szeroko otwarte, albowiem szykuje dla Was kilka recenzji.




     Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba. Chciałabym także skorzystać z okazji i gorąco Wam podziękować za to, że wciąż ze mną jesteście, mimo że nie piszę już tak często jak kiedyś. W dodatku ciągle Was przybywa! Jesteście niesamowici! Naprawdę bardzo Wam dziękuję, bo to Wy jesteście motorem tego miejsca :***

52 komentarze:

  1. naprawde fajnie Ci to wyszlo,podoba mi sie i powodzenia zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się napatrzeć! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Chylę czoła przed takim talentem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mnie nie zawstydzać ;) A tak serio, bardzo, bardzo dziękuję! Cieszę się, że makijaż Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowy, świetne te kropeczki na policzkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kropeczki to w sumie nic takiego, ale fajnie komponowały mi się z resztą :)

      Usuń
  5. super pomysł a wykonanie jeszcze lepsze :) bardzo mi się podoba! tak przy okazji, bardzo pasuje Ci róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ^___^ W zasadzie rzadko maluję się na różowo, ale skoro mówisz, że mi pasuje to chyba przeproszę się z tym kolorem ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Kat, makijaż jest ABSOLUTNIE FENOMENALNY

    wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Słonko! :*** Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  7. o efekt koncowy swietny - podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję i przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż i do tego bardzo precyzyjny :) Podziwiam :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  9. Mega! Bardzo lubię taka technikę;) masz piekne usra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję bardzo! :***

      Usuń
  10. Wow, wow, wow! Jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. A w ogóle to śliczna jesteś no!!! Aż zazdroszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie ma czego zazdrościć - to wszystko makijaż. Bez niego straszę ;) Ściskam, Kochana! :*

      Usuń
  12. A teraz chodź tutaj i posprzątaj moją szczękę z podłogi!
    Oooch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - teraz wiesz jak ja się czuję oglądając Twoje paznokcie :D

      Usuń
    2. No tak, tylko że moje paznokcie sobie same rosną, a arcydzieło samo się nie zmaluje.

      Usuń
    3. Wymówki, wymówki :P

      Usuń
  13. Oooo a ja właśnie wcinam lody wiśniowe, od razu smakują jeszcze bardziej! :)
    W makijażu podoba mi się praktycznie wszystko, jest fenomenalny!!! Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję pięknie i przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  14. Czadowo to wygląda!Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^___^ Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Fenomenalny makijaż!!! brawo!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Piękny!!! Trzymam mocno kciuki za Ciebie i tak mi kopara opadła, że wątpię bym zdołała zmalować coś równie pięknego ;) Zazdroszczę talentu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie! Maluj, maluj, bez wykręcania się ;) Ściskam, pozdrawiam!

      Usuń
  17. dziekuje za zgloszenie, bardzo sliczny makijaz, od razu domyslilam sie ze jest to wisnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za zorganizowanie konkursu :) Cieszę się, że mój wiśniowy malunek spodobał Ci się :)

      Usuń
  18. Życzę powodzenia, makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  19. Niesamowity! aż przyznam, że przez chwilę zaniemówiłam! Masz talent :)

    Pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To bardzo miłe z Twojej strony :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  20. Witaj Katalinko, bardzo miło Cię widzieć - wyglądasz wspaniale, jak zawsze ;-) Tanika ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanika z Polek???? Cześć! Miło Cię słyszeć (czytać? :D ) po tak długiej przerwie :)))

      Usuń
  21. Cudowny makijaż.Podziwiam na prawdę. :) Zapraszam na mojego bloga, jestem tu początkująca :) Paulinecka.blogspot.com Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.