niedziela, 1 kwietnia 2012

Paznokcie w Kolorze Śliwki - BarryM #161 Vivid Purple

Witam serdecznie!

     Dzisiejszy bohater jest drugim po czarnym pękaczu "Barrym"  mojej kolekcji. Dostałam go w prezencie od kochanej ❁Simply_a_woman❁. Gdybym miała opisać go krótko i treściwie, powiedziałabym: śliwka. 




     Śliwki mają to do siebie, że ich skórki są w zasadzie fioletowe, jednak często tworzy się na nich niebieskawy nalot, który nadaje im niesamowitą barwę - ni to fioletu, ni to granatu. Ten lakier daje bardzo podobny efekt! Na pierwszy rzut oka to ciemny, głęboki fiolet, jednak w zależności od kąta, pod jakim pada na niego światło, możemy zaobserwować w nim tony błękitu, a nawet odrobinę ciepłego, podszytego różem wrzosu. Cóż mogę powiedzieć... to zdecydowanie jeden z piękniejszych i najbardziej lubianych przeze mnie lakierów w moich zbiorach!

 

Charakterystyka w telegraficznym skrócie:

Dostępność - W Polsce można go nabyć niestety chyba tylko za pośrednictwem internetu...
Cena - Lakier był prezentem, więc nie wiem.
Pojemność - 10ml
Czas schnięcia – Nie pamiętam dokładnego czasu, jednak lakier wysechł dość szybko. Nie miałam z nim żadnych kłopotów związanych z otarciami, odciskami czy innymi "kancerami" w czasie schnięcia.
Poziom krycia - Tradycyjnie: dwie warstwy. Chociaż jeśli macie "zły dzień" może się okazać że konieczna będzie trzecia ;). Ale to sporadyczne przypadki.
Trwałość - Na moich paznokciach pierwszy odprysk pojawił się dokładnie z samego rana piątego dnia noszenia, przy czym odprysk pojawił się tylko na uszkodzonym paznokciu (wciąż zapuszczam je i kuruję po wypadzie na kręgle). Stąd też podejrzewam, że przy sprzyjających wiatrach wytrzymałby i z pięć dni.
Pędzelek - Klasyczny.
Formuła lakieru - Nie za gęsta, nie za rzadka - w sam raz. Wykończenie lekko opalizujące.
Zmywanie – Szybkie, łatwe i bezproblemowe.




          Lakier BarryM "Vivid Purple" błyskawicznie przypadł mi do gustu. Z resztą za jego wyborem jak się okazało stał swojego rodzaju "wywiad". Simply uważnie śledziła to co pisałam i wypatrzyła w jednym z moich komentarzy, informację że uwielbiam fioletowe lakiery do paznokci :). Nie mogła lepiej utrafić w mój gust! Spójrzcie same, czy ten kolor może się nie podobać???




     Zastanawiam się, czy by w przyszłości nie nabyć kolejnych "Barrych", ponieważ z tych dwóch, które posiadam jestem bardzo zadowolona. Może któraś z Was ma doświadczenia z tą firmą? Ciekawi mnie na przykład to jakiego rodzaju wykończenia są dostępne w ich ofercie.

     Jak zawsze serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce!

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. świetny kolorek. I widzę, że trwałość też super. Oj chyba zaczyna go za bardzo chcieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie chciejstwo jest moim zdaniem jak najbardziej uzasadnione, bo lakier jako taki jest naprawdę świetny :) Polecam :)

      Usuń
  3. Goraco polecam Ci lakiery BarryM, sa naprawde rewelacyjne!
    Vivid Purple mam od jakiegos czasu i przyznam sie, ze skradl mi serce od pierwszego kontaktu:))) takze nie dziwie sie, ze TAK bardzo lubisz go:)))

    Mam kilka tradycyjnych lakierow, pekacze i krokodyla- smialo moge powiedziec, ze nie brakuje im niczego i moga konkurowac z reszta lakierowego swiatka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to świetnie :) Masz wiadomości z pierwszej ręki, bo wiem, że na Wyspach ta marka jest bardzo popularna i ceniona :) A ten fiolet jest przepiękny! Nie sposób go nie lubić :) Buziaki, pozdrawiam!

      Usuń
    2. Kat, gdybys cos chciala to pisz smialo:-) bo ja i tak szykuje dla Was mala niespodzianke:DDDD

      Usuń
    3. Lol, nic nie szykuj!!! Porozpuszczasz nas jak dziadowskie bicze xD

      Usuń
    4. obawiam się, że ja się już rozpuściłam XD

      Usuń
    5. O proszę - Stri jako najlepszy dowód na moje słowa ;) hehehhe (taki żarcik)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gdyby tak jeszcze był bardziej dostępny... :)

      Usuń
  5. Śliwka ładna, chociaż nie przepadam za perłowymi lakierami.
    Za to nowy layout strony boski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowa grafika przypadła Ci do gustu :) Nadumałam się nad nią, naszukałam i już miałam dość tego że ciągle cos mi nie pasuje ;)

      Usuń
  6. Takie kolory to ja rozumiem. Śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. :* :* :*

    cieszę się, że Ci się podoba i zawsze chętnie popośredniczę w zakupach :) ja z Barry M mam trzy pękacze, dwa lakiery kremowe (szary i błękitną miętę) oraz srebrną folię. co do wykończeń: dominują bezdrobinkowe kremy, są też takie shimmery, jak Twój, są jakieś brokaty; glassflecków ani holosi niestety nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam, zapamiętam :))) Zwłaszcza że kilka rzeczy z ich strony wygląda sympatycznie. Szkoda wielka że nie mają nic holograficznego, ale cóż, że samą tęczą żyje człowiek ;). Raz jeszcze BARDZO, BARDZO dziękuję! :****

      Usuń
    2. proszę :* uwielbiam to uczucie, kiedy obdarowane osóbki są zadowolone :)

      Usuń
    3. a zresztą dostałam od Ciebie cudne kolczyki, które są tak bardzo "moje", że pasują do zdecydowanej większości moich ciuchów :)

      Usuń
    4. W takim razie cała przyjemność po mojej stronie, Słonko ;)

      Usuń
  8. taki kolorek to ja jestem za ale u innych bo sama to się nie decyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Każda z nas ma swoje ulubione kolory :)

      Usuń
  9. Zostałaś wytypowana do Najlepszego Bloga Miesiąca!!! Umieściłam twoje zdjęcie w poście konkursowym- mam nadzieję że nie masz mi za złe??:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) Oczywiście, ze nie mam Ci tego za złe! :D

      Usuń
  10. Piękne pazurki, piękny lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier owszem, ale pod względem pazurków, to w porównaniu z Tobą wypadam słabo ;)

      Usuń
  11. Cudowny kolor, uwielbiam takie odcienie. Niestety jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą, ale mam nadzieję, że to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje doświadczenia z BarryM też są raczej skromne, ale póki co się lubimy ;) Zatem polecam :)

      Usuń
  12. Piękny kolor bardzo odważny ale taki rasowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dość często noszę ciemne lakiery, więc nie miałam z tym większych oporów :)

      Usuń
  13. Pazurki skróciłaś.... buuuu ale kolor, kolor PIĘKNIASTY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połamałam paznokcie na kręglach od tamtej pory póki nie przestaną się płatkować będę je spiłowywać do opuszki. A kolor jak ta lala :)))

      Usuń
  14. zostałaś otagowana :)

    http://simplyawoman86.blogspot.co.uk/2012/04/tag-reading-is-cool.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki :) Zastanawiałam się, czy ten tag do mnie dotrze :)

      Usuń
  15. podoba mi sie ten kolor z tego co wiem w anglii sa po 3 funty wiec moze sie skusze jak tam bede

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.