środa, 16 maja 2012

Cherry Lady - Recenzja Rzęs Yi Feng

Hej, Misiaki!


     Wiśniowy makijaż, który nie tak dawno prezentowałam na łamach mojego bloga wzbudził spore zainteresowanie :). Dzisiaj chciałabym napisać Wam kilka słów na temat rzęs, których użyłam aby dodać mu nieco smaczku. Podobnie jak poprzednie, także i te zostały mi przesłane przez KKcenterHK.




     Spośród wszystkich ozdobnych sztucznych rzęs, które miałam okazję testować, te są moimi ulubionymi! Łączą w sobie siłę wyrazu klasycznych rzęs, z odrobiną ekstrawagancji w postaci kolorowych pasemek i oczywiście trzech ozdobnych piórek w zewnętrznych kącikach.




Cena: $4,22

Dostępność:
KKcenterHK

Opakowanie:  Miękki różowy kartonik z "okienkiem", bez bocznych ścianek. Przyznaję, nie jest to zbyt praktyczne rozwiązanie, zwłaszcza że plastikowa tacka lubi się wyślizgiwać ze środka.


Na odwrocie taka oto instrukcja


Trwałość:  Wysoka. Paseczek rzęs jest elastyczny i giętki, a włoski są w nim dobrze osadzone. Dla osób, które tak jak ja nie malują sztucznych rzęs tuszem ( z resztą mało które typowo ozdobne rzęsy wymagają tuszu), jedna para będzie wystarczająca na wiele aplikacji.

Aplikacja: W moim odczuciu bardzo wygodna. Również dlatego tak się z nimi polubiłam. Giętki pasek umożliwia swobodne manipulowanie rzęsami. Po przyklejeniu są one relatywnie niewyczuwalne na oczach. 




     Na podstawie moich dotychczasowych doświadczeń ze sztucznymi rzęsami, mogę z pełnym zdecydowaniem powiedzieć, że tego typu modele są jednymi z moich ulubionych. Dodają oczom wyrazu, a przez to że włoski są nieregularnej długości, wyglądają ciekawie po nałożeniu. Cieszę się tym bardziej, że mam podobne bez ozdóbek i bardzo je lubię. Te jak przypuszczam będą moją pierwszą domyślną opcją w przypadku wszelkiego rodzaju imprez, ponieważ są pomysłowe ale nieprzegadane. Takie jak lubię! To jedna z niewielu par, względem których nie mam żadnych zastrzeżeń.


     Tak wyglądają w powiększeniu:



     A tak prezentuje się całość:



Pozdrawiam serdecznie!


UPDATE!

Na prośbę Hexxany, dodaję kolejne zdjęcia makijażu.



30 komentarzy:

  1. śmiechowe te rzęsy :D

    Gratuluję wyróżnienia w konkursie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie obcinała tak tych piórek... a makijaż jak zwykle pełen fantazji i mistrzowsko wykonany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że urżnięto je trochę niefortunnie ;) Ale co zrobić, tak to sobie ktoś tam wymyślił. Grunt że fajnie się noszą :) Buziaki! :***

      Usuń
  3. Mistrzowsko wykonany makijaż :) choć szkoda, że piórka obcięli, mogły by być dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękny makijaż, bardzo pomysłowy, rzęsy też bardzo interesujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, masz talent Kobieto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ranyyyy....poprosze wiecej zdjec. Stanowczo sie dopraszam:DDD
    Zjawiskowa jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o tym ;) Mam jeszcze kilka na dysku :) Buziaki! :**

      Usuń
  7. w dalszym ciągu zachwycam się tym zjawiskowym makijażem *_*

    rzęski fajne, ładniejsze od żółtych piórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardziej wolę te od poprzednich :) Dziękuję pięknie za przemiły komentarz :)!

      Usuń
  8. Och.
    Do takich rzęs trzeba wymyślić dobry makijaż i Tobie oczywiście się to udało.

    I wiesz co?
    Taka piękna i taka utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mam problem z wykombinowaniem "dobrego" makijażu, w sensie, że idę na łatwiznę i np robię total kolor ;) Tak jak tutaj.
      Dziękuję, Słomciu :******

      Usuń
  9. ja zawsze arcydzieło na twarzy :) a te rzęsy są boskie boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu! Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  10. Świetny, odważny, artystyczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż świetny!!! :) a rzęsy fenomenalne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ferrou! Bardzo mi miło że Ci się podoba :)

      Usuń
  12. ja się kiedyś odważę i poproszę Cię, żebyś mi przykleiła sztuczne rzęsy.
    tak tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, spoko, tylko lojalnie uprzedzam, że jeszcze nigdy nie przyklejałam rzęs drugiej osobie ;) Będziesz zatem "testerem" ;) Ale obiecuję że postaram się nie wydziobać Ci oczu :***

      Usuń
  13. wow super to wygląda;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  14. No uwielbiam ten makijaz;) rzesy swietne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.