wtorek, 1 maja 2012

Zielono na wiosnę

Cześć, Misiaki!

     Mam nadzieję, że miło spędziliście dzień :) Większość mojego upłynęła na różnego rodzaju czynnościach porządkowych. Pomyślałam zatem, że skoro już weszłam w wir sprzątania, równie dobrze mogę nadgonić to i owo w temacie bloga.

     W odpowiedzi na prośbę youtubowiczki o pseudonimie kulcak84 która poprosiła mnie o makijaż dzienny w zielonej tonacji, przygotowałam dwie proste i szybkie do wykonania propozycje.


Propozycja pierwsza:



Propozycja druga:



     Przyznaję, że nie często korzystam z zieleni w dziennym makijażu, jednak w takim "złamanym turkusem" wydaniu całkiem mi się podoba. Natomiast w pierwszej propozycji makijażu wybrałam się wczoraj do kina :) Która z moich propozycji bardziej się Wam spodobała?

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wersja makijażu jest przepiękna !
    Bardzo, bardzo mi się podoba. Sama coś takiego spróbuję zrobić, bo nie wygląda na trudne:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym razie nie jest trudne :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Zachęcam gorąco to eksperymentów! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. oba makijaże mi się podobają, ale na sobie odwzorowałabym pierwszy :)

    ja tam chętnie zobaczę WSZYSTKIE lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że bardziej spodoba Ci się pierwszy makijaż :) A w temacie lakierów zobaczę co się da zrobić ;)

      Usuń
  4. Oba makijaż śliczne :)
    A co do lakierów, to chętnie zobaczyłabym ten z China Glaze, bo wydaję się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mogu się zdecydować, chyba zrobiu sobie jedno takie, a drugie takie :>
    Hmm, hmmm.

    Uou, cóż to za paleta?
    Testuj ten tusz w szalonym opakowaniu i pokazuj lakiery.
    O czymś zapomniałam?

    Aha: "proszę!".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde oko z innej parafii? To mogłoby być ciekawe :D

      Paleta jest firmy Qianyu, cienie bardzo metaliczne i bardzo napigmentowane!

      Szalone opakowanie czyli to niebieskie? Tego jeszcze nie testowałam ;)
      Lakiery zaprezentuję niebawem :)

      Buziaki, ściskam! :***

      Usuń
  6. Oj tam:P Kat, milego uzywania, coz moge powiedziec- mam nadzieje, ze trafilam w potrzeby i bedziesz mogla sobie male co nieco wyprobowac jezeli zamarzysz o zakupie i ocenisz- warto czy tez nie.

    Nagroda od Dee swietna:) a paleta prezentuje sie super:)

    Oba makijaze bardzo mi sie podobaja, chyba sobie zgapie i poprobuje:) albo pojde za przykladem Slomki i zmaluje na dwa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe, wyjdzie na to że niechcący wylansuje modę na dwojaki makijaż oczu ;) Buziaki, Słonko! :***

      Usuń
    2. Poprosze wiecej i czesciej takich stepow:)

      Usuń
    3. Z tym "więcej i częściej" może być kłopot, bo ja od pewnego czasu mam niestety stopniowo i konsekwentnie coraz mniej czasu na zabawy makijażowe. Praca pochłania większość mojego czasu a gdy mam wolne to myślę tylko o tym "co robić by się nie narobić". Sama rozumiesz :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.