czwartek, 17 maja 2012

Kryształki Lodu

Hej, Misiaki!


     Skoro ostatnie makijaże były mocno przesadzone, pomyślałam że dla odmiany, aby zachować jaką taką równowagę przygotuję też coś dla tych z Was, które wolą prostotę i umiar... No dobrze, po mojemu to właśnie jest prostota i umiar. 
     Makijaż w kolorystyce, która pasuje bardzo wielu typom urody, łatwy do wykonania, a jednak podkreślający to co trzeba. Krótko i na temat. Zapraszam!





     Ale zanim przejdę do właściwego tutorialu, krótkie intro obrazkowe, w którym przedstawię dokładnie co mam na twarzy:








1. Zaczynam od podkreślenia brwi - używam do tego cienia w kolorze zbliżonym do odcienia moich włosów. Na całą powiekę nanoszę bazę pod cienie. Białą kredką rozjaśniam łuk brwiowy i wewnętrzny kącik oka, następnie dokładnie ją rozcieram. To pomoże mi stworzyć iluzję świetlistego, świeżego spojrzenia. Białym satynowo-perłowym cieniem utrwalam roztartą kredkę, zarówno na łuku brwiowym, jak i w wewnętrznym kąciku oka.



2. Sięgam po bardzo błyszczący, perłowo-metaliczny pigment w liliowej tonacji i nanoszę go na całą ruchomą część powieki aż po załamanie. Ciemniejszym fioletem podkreślam załamanie powieki, rysując falistą linię i rozcierając ją ku górze.



3. Odrobinę rozcieram również na dolnej powiece. Białą kredką rozjaśniam linię wodną oka. Fioletowym linerem w żelu podkreślam górną linię rzęs. Na koniec tuszuję rzęsy i makijaż oczu jest gotowy.





Użyte produkty:
Twarz:
- Lioele Triple The Solution BB Cream
- korektor w kremie Make Up Store Cover All Mix #1C1
- Puder Perłowy BU
- bronzer Ikos Ziemia Egipska
- róż z palety Mariza Selective Fuzja Koloru
- rozświeltacz – róż wypiekany Kiss Beauty
Oczy:
- brwi – cień z palety Sephora,
- baza Artdeco
- biały cień z okrągłej palety Sephora
- biała kredka Manhattan 11A
- liliowy pigment MAC #Kitschmas
- fioletowy pigment MAC #Grape
- fioletowy żelowy liner Essence #03 Berlin Rocks
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
Usta:
- szminka Golden Rose Ultra Rich  Color Lipstick #75 Shimmering
Jak zawsze bardzo serdecznie Was pozdrawiam! 


38 komentarzy:

  1. Ale ładny ;) Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie cudowne :) Jak księżniczka, zamyślona co prawda, ale księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam o tytule książki Camilli Lackberg "Księżniczka z Lodu" ale w sumie lepiej nie, bo ona była martwa ;) Ściskam jak zawsze, Słońce! :***

      Usuń
  3. Bardzo ładny. Dla mnie to już mocny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak sądziłam, że dla niektórych to co ja określam mianem "zwyklak" już takim zwyklakiem nie będzie ;) Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  4. Trochę zbyt błyszczący jak na mój gust :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko sięgam po takie błyskotki, ale akurat tutaj miało być lodowo, a skoro lód, to bling-bling był nieodzowny ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Pięknie, romantycznie ...
    Bardzo mi się podobają Twoje makijażowe arcydzieła :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż pięknie komponuje się z kolorem swetra. Tak dzisiaj zimno i nieprzyjemnie, aż chciałoby się w niego wtulić :D
    Masz piękne, wyraźne brwi.:) Nie lubię błyszczących makijaży (wydaje mi się że sama źle w nich wyglądam, pewnie dlatego że podkreślają każdą nierówność skóry), ale u Ciebie kocham te całe bling-bling. W ogóle dobrze u Ciebie zawsze wygląda też wszystko co perłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*** Sweter jest dlatego, że... ten makijaż ma tak ze 2 miesiące i był robiony kiedy za oknem temperatura było sporo niższa ;) Ale o tym ćśśśśś. Brwi to chyba najmniej kłopotliwy element mojej twarzy ;) Nie wymagają depilacji, co najwyżej lekkiego podkreślenia :) Z perłą bywam ostrożna. Nie lubimy się. Ale czasami po nią sięgam, ot tak żeby było inaczej, weselej, bardziej różnorodnie. Ściskam i pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  7. Prosto a zarazem MEGA efektownie! Dla mnie BOMBA i będę próbowała *zgapić* , zobaczymy na ile się uda;)
    Uwielbiam wszystko co ma bling bling:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi, zgapiaj do woli :) Tylko nie zapomnij się pochwalić efektami :***

      Usuń
  8. bardzo lubię makijaże w takiej kolorystyce :) ten jest śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet to najlepszy kolor pod słońcem ,bez dwóch zdań :D Buziaki, Kochana! :***

      Usuń
  9. Ślicznie! Niesamowity makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny make up - prosty, ale efektowny. Bardzo żałuję, że ja sama nie wyglądam dobrze w tak połyskujących makijażach... Makijaż Cherry Lady - przepiękny. Jeden z najlepszych "nie-codziennych" makijaży jakie ostatnio widziałam - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że oba makijaże Ci się spodobały :) Dziękuję za tyle pozytywnej energii! Miłego piątku :)

      Usuń
  11. Aż mi tu chłodem powiało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehhe, przepraszam ;)))) Ściskam gorrrrąco!

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się spodobało :))) Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  13. piękny makijaż, uwielbiam taką kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, wystawiasz moją kreatywność na próbę, bo za każdym razem muszę wymyślać, co tu napisać innego niż sztampowe "piękny makijaż".

    No to może chodź, pomaluj mój świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz co Ci tylko przyjdzie do głowy :) Ty zawsze wymyślisz coś kreatywnego i z polotem :D Buziaki! :***

      Usuń
  15. slicznosci :) ... i kolorki jakie lubie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ^__^ Bardzo dziękuję :***

      Usuń
  16. Kiss Beauty! Tego mi trzeba, bo mi się limitowany rozświetlacz z Body Shop[u kończy. Gdzie to się kupuje?
    Policzki wyglądają obłędnie.
    I przy okazji: bez makijażu wyglądasz słodko. Jak dziecinka, wcielenie niewinności normalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt można kupić w sklepie KKcenterHK z Hongkongu. Ale myślę, że by Cię rozczarował. To jest duża, pachnąca chemicznie paleta z kilkunastoma kolorami (niektóre nie do końca są przemyślane). Bardzo perłowe, a utrzymują się średnio 4h na twarzy. Myślę, ze w polskich sklepach możesz kupić coś lepszego ;)
      Mówisz, że bez makijażu wyglądam niewinnie? ;) Dzięki :D

      Usuń
  17. Ślicznotka ;) i ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.