niedziela, 13 maja 2012

Spotkanie Trójmiejskich Blogerek na bis

Cześć, Dziewczyny!

     Wczoraj miałam okazję wziąć udział w kolejnym Spotkaniu Trójmiejskich Blogerek. O pierwszej tego typu inicjatywie pisałam Wam już wcześniej TUTAJ. A ponieważ tamto spotkanie wspominam naprawdę bardzo miło z chęcią przystałam na pomysł kolejnego. 
     Tym razem obejmowało ono dużo większą grupę osób, a jego organizację wzięła na siebie Innooka, której fotorelację możecie zobaczyć TUTAJ. Impreza zaczęła się około godziny 18:00 i miała miejsce w Obsessive Studio w Gdyni. Zjawiło się mnóstwo dziewczyn! Było nas niemal 40. Miało to swoje plusy i minusy. Plusem niewątpliwie była możliwość spotkania i osobistego poznania wielu nowych osób. Zasadniczym minusem zaś fakt, że w takim tłumie ciężko jest pogadać ze wszystkimi i poznać ich tak jak można by to zrobić w bardziej kameralnym gronie.


     Było pysznie, dzięki Magnolia Cupcakes (serio - palce lizać!). Było kosmetycznie, co chyba nikogo nie zaskakuje, skoro połowę składu stanowiły blogerki urodowe. Po prostu musiałyśmy po drodze wstąpić do drogerii! 


Oto kilka zdjęć ilustrujących spotkanie:



     Jamapi wrzuciła całkiem sporo zdjęć relacjonujących nasze spotkanie - w dodatku lepszej jakości niż moje ;)

     Były ogroooooomne paczki z kosmetykami dla uczestniczek spotkania! Sponsorami wszystkich fantów były następujące firmy:
Aura Herbals
Avanti Fashion
Joanna
KMS
Lirene
Pierre Rene
The Body Shop
Ziaja




Tutaj możecie zobaczyć co znalazło się w mojej paczce:


      Wybaczcie jakość zdjęć, ale robiłam je na szybko ;). W przypadku ewentualnych recenzji będą one oczywiście lepszej jakości.
     Na koniec jeszcze mały dowód na to, jak wiele nas tam przybyło:


     Z tego miejsca chciałabym podziękować Kasi i całej ekipie, która brała udział w zorganizowaniu spotkania. Domyślam się, że był to nie lada wyczyn logistyczny. Dziękuję również sponsorom za wszystkie wspaniałości, którymi zostałyśmy obdarowane.

Pozdrawiam serdecznie,
Katalina :*

57 komentarzy:

  1. OMG!! Prosi się u usunięcie mojej wątpliwej urody facjaty :P

    Było gites ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej "wątpliwej"???? Mówiłyśmy Ci wszystkie jak nam się podobało mnóstwo różności w Tobie ;) Z resztą sama tez moją zakazaną facjatę u siebie zamieściłaś, więc reklamacji nie będzie :P hehehhe

      Było gites, było! Bez Was nie byłoby tak samo :)

      Usuń
    2. o! jest Jamapcia! :-*

      Usuń
  2. super, że spotkanie doszło wam do skutku. :) prezenty fajne, i te babeczki... mniam, mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Padłaś? Powstań! ;) Taki żarcik. Ale Powerade jest dobry :D

      Usuń
  4. czyżbym na pierwszym zdjęciu uczestniczek widziała Słomkę ?


    piękne pyszności dostałyście, dziewczęta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka we własnej osobie :)

      Usuń
    2. Jaka Słomka?
      Kula dyskotekowa.

      (Kurde, trzeba było nie mówić, że niekorzystnie wychodzę na zdjęciach, bo teraz wszyscy od razu wiedzą. Damn).

      Usuń
    3. Nie świecisz się, tylko mój aparat Cię "rozświetlił" ;) Wychodzisz dobrze, po prostu jak każda kobieta masz zapewne krytyczne oko do swojego "wizerunku publikowanego" ;)

      Usuń
    4. ja to rozumiem, ja to szanuję, sama poddaję autoryzacji wszelkie zdjęcia, które zawierają chociaż kawałek mnie.

      jest pięknie. jaram się.

      Usuń
    5. No ja też rozumiem, ale Słomka jest śliczna taka jaka jest :)

      Usuń
    6. amen to that, sister !

      Usuń
    7. Och!
      Idę nałożyć puder na rumieńce.

      Usuń
    8. Rumieńce są urocze, nie pudruj! :)

      Usuń
  5. super blog! będę zaglądać do Ciebie częściej!
    w wolnych chwilach zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ciesze się, ze spodobało Ci się u mnie. Zajrzę do Ciebie jak najbardziej!

      Usuń
  6. musiało być świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne muffinki! om nom nom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były śliczne i mega smaczne, ale żebyś Ty widziała jak ciężko je zjeść tak, żeby wyglądać przy tym "elegancko" ;)

      Usuń
  8. pierwszy raz widzę peeling z joanny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nowość, której jeszcze nie ma w sklepach :)

      Usuń
  9. Kolejna relacja z WASZEGO spotkania, a ja coraz bardziej Wam zazdroszczę ;)
    na szczęście śląskie blogerki widzą się już w tym tygodniu, aczkolwiek na pewno, w mniejszym gronie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się spotykamy co jakiś czas, ale nie o każdym spotkaniu piszemy :) A spotkania są fajne! Miło jest przenieść internetową znajomość do rzeczywistości :) Spotkania w mniejszym gronie umozliwiają lepsze poznanie się, tak więc to w moim odczuciu plus! Mam nadzieję, że Wasze okaże się równie fajne jak nasze.

      Usuń
  10. Ja chcialabym zrobic takie blogerkowe spotkanie we wroclawiu ale nie wiem czy ktos by przyszedl;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać na blogu, że miałabyś ochotę wyjść z taką inicjatywą. Może akurat ktoś się odezwie. Na pierwszym spotkaniu było nas 6 i bawiłyśmy się fantastycznie, więc warto coś nakręcić :)

      Usuń
  11. Ale super! Fajny pomysł z tymi spotkaniami ;-) A babeczki... Pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny :) Babeczki pysznie wyglądały i były super smaczne :)

      Usuń
  12. zdjęcie z babeczką bezcenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jamapi wrzuciła zdjęcie gdzie wszystkie zajadamy się babeczkami ;)

      Usuń
    2. Stri, ja też bym wybrała babeczkę z truskawką :)

      Usuń
  13. żałuję, tak strasznie żałuję, ze mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wszystkie żałowałyśmy że nie mogłaś do nas dołaczyć. Ale już się zagrzewamy wzajemnie na nasze spotkanie jak przyjedziesz :)

      Usuń
  14. aj zazdroszczę Wam tego spotkania i paczuszek rzecz jasna też! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszki były niewątpliwie bardzo miłym akcentem :)

      Usuń
  15. tak, tak, tak, było super!
    obserwuję dość długo, ale nie skojarzyłam od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cię początkowo nie poznałam :) Dopiero jak na spokojnie zaczęłam oglądać zdjęcia wypatrzyłam kilka znajomych osób. Ale i było nas tam tak dużo że ciężko było się odnaleźć. No i "w realu" człowiek zawsze wygląda nieco inaczej niż na zdjęciach :)

      Usuń
  16. Kogo Moje piekne oczy widza:DDDD

    W takim zestawieniu na pewno zabawa byla super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. takim to dobrze :> plotki, słodycze, plotki XD

    OdpowiedzUsuń
  18. tylko jak to się stało , że nie wszystkie bloggerki z 3city zostały powiadomione???;-) ja dowiedziałam się o tym w piątek wieczorem od Mju Mju, kiedy to było za późno na rejestrację za względu ograniczonej liczby miejsc... a szkoda! bo chętnie bym się wybrała na to spotkanie! ;-)


    pozdrosyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innooka informowała o spotkaniu u siebie na blogu już dość dawno. Może nie zwróciłaś uwagi? Ale nic straconego, jestem pewna, że jeszcze w przyszłości nadarzy się okazja żeby zorganizować jakieś fajne spotkanie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Co raz bardziej żałuję, że musiałam odwołać swój udział na tydzień przed :( a widzę na fotach Bogusię i małą (Martynę) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ale może jeszcze nadarzy się kiedyś kolejna okazja :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. W takich chwilach żałuję okropnie, że nie mieszkamy bliżej.

      Usuń
  21. Fajne spotkanie :) i jak miło, że sponsorzy się dołączyli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był bardzo miły akcent :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.