środa, 30 maja 2012

The Vampire Diaries TAG

Widzicie tytuł, prawda? Zatem wiecie, że po prostu MUSIAŁAM na niego odpowiedzieć. Co z tego, że nie zostałam tagowana? SAMA SIĘ TAGUJĘ! Mła-ha-ha-ha-ha (evil laugh).


     Ok, historia wygląda następująco: przeglądałam sobie wpisy na blogach, aż tu nagle trafiam do Stri i CO WIDZĘ?! No właśnie. Ci z Was, którzy zaglądają do mnie od jakiegoś czasu, lub też znają mnie osobiście, wiedzą doskonale, że na punkcie Pamiętników Wampirów mam obsesję. Jak zatem mogłabym nie odpowiedzieć na tego taga? No właśnie. W takim razie na dobry początek: zdjęcie!


źródło


     Pytania pozwoliłam sobie przetłumaczyć, bo średnio mi się uśmiecha wysilanie mózgownicy o tej porze ;). Tak, wiem, jestem leniem. Trudno :P


1. W jaki sposób dowiedziałaś się o serialu?

     Pierwszy raz usłyszałam o tym serialu w jednym z filmików Nikkie z kanału youtube Nikkie Tutorials. Opowiadała w nim jakiego to ma świra na punkcie tej serii, co z kolei zainspirowało ją do wykonania ciągu tutoriali makijażowych ;) A ponieważ, jak wielokrotnie wspominałam:
a) jestem zwierz mroko-lubny
b) mam fioła na punkcie tematyki wampirycznej
wiadomym było, że muszę sprawdzić o czym mowa.

2. Kto jest twoim ulubionym bohaterem?

No kto? The one, the only:
 
3. Gdybyś była wampirem żywiłabyś się krwią ludzi czy zwierząt?

Podejrzewam, że raczej ludzi...


4. Team Stefan czy Team Damon?

Czy to nie oczywiste?


źródło


5. Jaka jest twoja ulubiona supermoc?

     Zawsze odkąd pamiętam, kiedy o tym myślałam, chciałam  posiadać moc czytania ludziom w myślach.


6. Gdybyś miała być jednym z bohaterów serii, kim byś była?

     Powiedziałabym, że Eleną, ale... nie, ona mnie za bardzo wkurza. Głupia jest. Bo jak można... nie nie, bez spoilerów. Powiedzmy, że z racji mojej obsesji, chciałabym być dziewczyną, z którą w finale będzie Damon. 

7. Czy przeczytałaś książkową serię TVD?

     Taaaak, niestety tak. I szczerze odradzam, bo tak jak serial jest świetny, tak książki są totalnie do bani. Trudno o większą szmirę literacką. Odradzam.

8. W kim z serialu się podkochujesz?

     Hmmm... let me think...

źródło

Czy kogoś to zaskakuje? 
Ale tak serio?
Czy ktoś jest zaskoczony?


źródło


9. Co myślałaś o serialu na początku i czy zmieniło się to z czasem?

     Co myślałam? Tak serio to nie pamiętam dokładnie. Początkowo - o zgrozo - Stefan wydawał mi się ciekawą postacią. Ale jak tylko Damon wszedł do gry Stefcio "ciepła klucha" Salvatore odszedł w niebyt. A potem z każdym kolejnym odcinkiem stawałam się coraz bardziej zakręcona na punkcie serialu. Bardziej mnie wzięło chyba tylko z LOST'em ;)

10. Kto jest twoim ulubionym czarnym charakterem?

     Poza Damonem? Lol. Klaus! Zdecydowanie Klaus!!! 


     Fani serialu łapki w górę! I do odpowiedzi! ;) I dare you!

54 komentarze:

  1. Zgrzeszę teraz, ale przyznam się, że nie wiem, o czym w ogóle mowa :O
    Ja na bakier z TV straaaaaasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz szczęście, bo my z dziewczynami czasami sobie sesje mailowe urządzałyśmy roztrząsając kolejne odcinki serialu ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten serial! Jest tak wciagajacy! Popieram Cie w 100000000% na wsio odpowiedzi, a zwlaszcza o boskim Deamonie :D ach :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hr hr hr Damonek <3
    Stefek burczymucha zyskał u mnie w okresie Rozpruwacza, ale wróciła kluska..
    Elenę natomiast wystrzeliłabym w kosmos.. mimoza, bleh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie - przez chwilę urosły mu jaja, że tak powiem ;) A potem? Puf! I znów wielkie NIC!

      Usuń
  4. AAAAAAA już lecę odpowiadać u się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten film :) mój chłopak wkręcił mnie strasznie :D Elena również nas drażni... brrr ;)
    Kluas jest świetny, jak dla mnie pasuje do Caroline i mogliby być razem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może jeszcze będą ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Słomcia, załamujesz mnie :P

      Usuń
    2. Yyy, to chyba ja to powinnam napisać ;P

      Usuń
    3. A co! Wolno mi ;) Żadnej smyczy ani GPSa nie mam, więc sobie chociaż na Iana pozerkam i powzdycham do ekranu ;)

      Usuń
  7. Nie oglądałam ale moje przyjaciółki Martyny oglądają i też roztrząsają każdy odcinek codziennie po 100 razy xD Chyba zacznę oglądać ale jak się wakacje zaczną, bo obawiam się że się nie odciągnę od oglądania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem rozsądnie pomyślane, bo ten serial zdecydowanie wciąga.

      Usuń
  8. Ja to teraz czekam do września buuu na kolejny sezon. :D
    Damon, ach, ach ta głupia Elena, niby tak mysli o wszystkich, ale Damona i Stefana rani jak brzytwa. Kompletnie nie akceptuje jej postepowania, ale nie chce mi się tu już za bardzo tłumaczyć, bo to nie bylby już pierwszy raz. xD

    Dodam tylko, ze ja zajrzałam na TVD z TB i uznałam to za wielką szmire i tandetę, a Stefcio był obrzydliwy z wygladu i wgl nie byłam w stanie obejrzeć pierwszego odcicnka do końca bo byl zbyt denny i zalosny dla mnie. Do tej pory nie obejrzalam w sumie. :O Jak skończyla się TB to z nudów zajrzałam w odcinki z innego sezonu TVD, zaciekawilo co nieco, potem chyba zaczęlam od 2 czy 3 odc z pierwszego sezonu oglądać dla odmóżdżenia i... przepadłam na wieki! :D

    Książki właśnie czytam, pierwsze trzy tomy przeleciałam wzrokiem czytając po kilka zdań ze strony, czasem mniej, bo normalnie fabuła mnie zabiła. :D Próbowalam czytać przykladnie, ale sam początek mnie przekrecil kilka razy. Czwarty tom czytałam czasem troszkę uważniej, ale nie za bardzo. Teraz skończyłam piąty tom, tzn pierwszą jego cześc i jest taka dziwna, najdokładniej ją przeczytalam i chcę więcej. Zdecydowanie nie jest to jednak dobra lektura, to jest coś jak sredniej klasy fanfik. :) Ale też Elena mniej drażni, no i podobało mi się, jak skonczył się trzeci tom, a nawet jak czwarty, teraz to tak dziwnie na siłe się ciągnie, by byla w koncu z drugim z braci. Podobało mi się, ze ona umarła, bardzo mi się podobalo i dało zadziwiającego smaczku, nie bylo to szczesliwe love story, ale cóz, potem pod presją pieniędzy musiał się napisać tom inny i inny i inny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam cztery tomy i ... tak szczerze to aż mi głupio że sięgnęłam po coś aż tak głupiego. Bo te książki są totalnie i kompletnie beznadziejne. Zdecydowanie nie mam ochoty czytać tego dalej ;)

      Usuń
  9. ha ha, mogłabym się podpisać pod każdą Twoją odpowiedzią poza pytaniem 10. Klaus to nie moja bajka, ta pseudobródka mnie odrzuca. moim ulubionym czarnym (no, prawie czarnym) charakterem jest Katherine :) taka zimna suka, impressive :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei Katherine drażni ;) A w temacie zimnych suk, myślę że Rebeka ma nieco więcej wprawy ;) Momentami bywała po prostu obłędna!

      Usuń
    2. O tak, Rebeka czasem była konkretną sucz. :p
      Lubię, obejrzałam po dwa razy wszystkie odcinki chyba... I mam nadzieję, że po "przewampirzeniu" (bo zakładam, że zdecyduje się na przemianę ;p) będzie z Damonem. Bo na kluskę nie chce mi się już patrzeć, aż mdli. :]

      Usuń
    3. Też mam taka nadzieję, choć prawdę mowiac wątpię. Elena to durne stworzenie... Ona woli takie rozmydlone ciapy zamiast normalnych (powiedzmy) facetów ;)

      Usuń
    4. Haha, co prawda to prawda! Jej powód nie wybrania Damona mnie tak rozbawił, że uwierzyć własnym uszom nie mogłam, ale cóż.. :D ja tam nie narzekam, że wybrała Stefka bo bardzo lubię Stelenę, no i nie zapominajmy, że Stefan słynie ze swojego Ripper Style :D

      Usuń
    5. Nie no, luzik ;) Każdy ma prawo wyboru :) I tak jak pisałam, jestem niemal pewna że na końcu (w którymkolwiek sezonie by nie nastąpił), Elena i tak wybierze Stefana. Ponieważ, jak to kiedyś tam zauważyła Caroline "They are soooo epic" ;)

      Usuń
    6. Pewnie, że każdy ma prawo wyboru, ale kurde trochę to... infantylne mówić komuś, że się go 'nie chce', bo się go wcześniej od kogoś nie poznało... :D takie jest przynajmniej moje zdanie :D

      Usuń
    7. Inna rzecz, że kiedyś przeczytałam bardzo ciekawą wypowiedź, rzekomo autorstwa Johnny'ego Deppa, że jeśli zakochasz się w dwóch osobach, wybierz tę drugą, ponieważ gdybyś naprawdę kochał(a) tę pierwszą, nie zwrócił(a)byś uwagi na drugą. I jest w tym sporo racji.

      Usuń
    8. Bardzo mądre słowa i faktycznie sporo racji w tym jest! Tak, więc właśnie... zobaczymy jak to się wszystko potoczy w następnym sezonie :)

      Usuń
  10. a elajha? jakby tak on i katherine? uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego też bardzo lubię! Ale nie traktuje go jak złego bohatera. On ma swój kodeks honorowy, którego się trzyma, a w swoim postępowaniu zazwyczaj kieruje się miłością do rodziny. No i widac było, że w którymś momencie kochał Katherine, niestety. Mówię niestety, bo mi go dla niej trochę szkoda. Ona jest taką wyrachowaną zołzą, która jest ślepo zapatrzona w siebie, a on autentycznie wydaje się (pomijając niektóre jego jazdy) fajnym facetem.

      Usuń
  11. nie jestem fanką tego serialu, bo go nie znam...ale ten facet pod prysznicem;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha! Uwielbiam Cię! Sama się tagowałaś. :DDD
    Że lubisz wampióry wiemy wszyscy, a jakże. Twój ulubieniec zaiste słitaśny. Szczególnie na pierwszym zdjęciu. Chyba pamiętam go z "Lost".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że się tagowałam :D hehehe Tak, występował w LOSTach - grał Boone'a. Ale wtedy jakoś nie mogłam się do niego przekonać. Nie lubiłam tamtej postaci. Jako Damon "leży" mi bardziej, bo zdecydowanie większą sympatią pałam do bohaterów "nieco niegrzecznych". Z tych samych z resztą powodów w LOSTach najbardziej lubiłam Sawyera. Ten sam typ charakterologiczny.

      Usuń
  13. LOL LOL LOL, no dawno się tak nie ubawiłam czytając TAG, oczywiście nie mam pojęcia o filmie, nie kręcą mnie takie, (pomijam Czystą Krew, Wywiad z wampirem, Draculę i nieśmiertelnego w moim umyśle Maxa Schrecka z filmu Nosferatu) ale Twoje odpowiedzi plus te gify wpawiły mnie w niekłamaną radość, pięknie to połączyłaś :D dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wszystko to co wymieniłaś również bardzo lubię. Ogólnie większość kina "gryzącego", które nie jest częścią Sagi Zmierzch, mi się podoba. Taga robiłam na totalnym spontanie, kompletnie tego nie planowałam. A skoro wyszło fajnie, wniosek płynie z tego taki, że muszę tak robić częściej ;) Buziole, Anielico :***

      Usuń
  14. ehhh dla mnie ten serial to jedno wielkie nieporozumienie :D w sumie jak wszystkie seriale :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja serial bardzo lubię. Nieporozumieniem jest dla mnie seria książkowa. A w temacie seriali ogólnie, nie pakuje ich wszystkich do jednego wora. Są zarówno świetne jak i beznadziejne. Ale wiadomo - każdego kręci co innego.

      Usuń
  15. Przy porannej kawie taka porcja zdjęć Damona ^^
    Książka też mi się nie spodobała, serial dużo lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są marne... W 99% przypadków gdy mam zestawienie książka vs film wolę książkę, ale tutaj mamy wyjątek potwierdzający regułę. Mamy serię książek napisanych tak, jakby wyszły spod ręki zakochanej w Harlequinach podstarzałej kury domowej o mentalności podlotka. Żal i tyle.

      Usuń
  16. Uwielbiam ot co ów serial! Mogłabym o nim gadać godzinami jak zafascynowana 15latka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. High five, sister! ;)

      Usuń
    2. Ano high five! Jak wrażenia po finale sezonu!? :D

      Usuń
    3. Po takim finale, czekam na kolejny sezon ;) Elena tradycyjnie mnie wkurza, ale kilka wstawek sugeruje że coś się być może zadzieje w trójkącie. Bo jak wiadomo po przemienieniu świeże wampiry przypominają sobie wszystkie "wymazane" wspomnienia, a tych trochę po drodze było. Chociaż wciąż jestem na 99% pewna, że wybierze i tak tą ciapę Stefana. No trudno.

      Usuń
    4. No racja, ciekawa jestem jaka będzie jej mina jak się okaże, że to jednak Damona poznała przed Stefem, ale ja właśnie wolę Stefa, haha! Lubię być taka inna. Ja czekam na powrót Katherine, bo jej bardzo mi brakowało w ostatnim sezonie no i ubolewałam nad stratą Klausa, a tu taki zwrot akcji! Na finałowym odcinku siedziałam ze szczeną na podłodze, a że oglądałam go z moim facetem nieźle się ze mnie śmiał i ubolewał! :D

      Usuń
    5. Ze mnie też się co poniektórzy śmieją ;) Ale co mi tam, jakiegoś bzika trzeba mieć.

      Usuń
  17. Damon,Damon *slini się* <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Damon, Damon, Damon ... Ach <3
    Ja dla niego Lostów zaczęłam oglądać i przez niego się wciągnęłam i wszystkie odcinki obejrzałam :)
    A Pamiętniki uwielbiam i ślinię się za każdym razem jak go widzę na ekranie ... Ach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie Somerhalder jakoś kompletnie nie zainteresował w LOST. Co więcej, uwaga, uwaga, strasznie mnie grana przez niego postać irytowała i kompletnie nie byłam w stanie zrozumieć czemu aż tyle dziewczyn do niego wzdycha... To pewnie kwestia charakteru - ja mam słabość do złych, a "złym" w Zagubionych był Sawyer. Ale za to teraz nadrabiam z nawiązką ;)

      Usuń
  19. nie znam nie widziałam ale biorąc pod uwagę jeden maciupeńki fragmencik chyba zacznę bo widzę ze warto mrrr :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.