wtorek, 5 czerwca 2012

Kolor, który krzyczy "LATO"!

Hej, Misiaki!

     Mam dla Was kolejny wpis lakierowy. Nie znudziłyście się jeszcze? Tym razem w roli głównej wystąpi dziecko Vipera Cosmetics z serii Creation Professional o numerze 719.




     Oczarował mnie kolorem. Do tego stopnia, że mimo iż nie planowałam zakupu, jak tylko wypatrzyłam go na stoisku Vipery wiedziałam, że musi być mój. Jak dla mnie jest to wymarzony odcień na lato, stanowi idealną mieszankę tonów arbuzowych, koralowych i malinowych, nieśmiało skłaniając się w stronę jakże modnych w tym sezonie neonów.





Garść informacji:
Dostępność: Stoiska i wyspy Vipery, drogerie osiedlowe.
Cena: 12zł
Pojemność: 10ml
Trwałość: 12 miesięcy
Pędzelek: Klasyczny.
Czas schnięcia: Całkiem przyzwoity, kilka minut.
Poziom krycia: Dwie warstwy są wystarczające, by uzyskać równą i kryjącą taflę.
Formuła lakieru: Kremowa.
Zmywanie: Łatwe, szybkie, bezproblemowe.




     To zdecydowanie jeden z moich ulubieńców ostatnich tygodni i jednocześnie faworytów na lato. Spójrzcie na ten kolor - soczysty jak owoc, czysty, intensywny. Jaskrawy a jednak nie na tyle, by dumać czy aby na pewno nadaje się do noszenia "do ludzi". W dodatku wytrzymuje w stanie niemal idealnym 5 dni z rzędu!
Dla mnie trwałość to jeden z głównych powodów przemawiających za lub przeciw danemu lakierowi. W tym wypadku jestem zdecydowanie za!




     To mój pierwszy lakier tej firmy, ale zdecydowanie zachęcił mnie do pogłębienia znajomości. Wiem, że Vipera ma w swojej ofercie kilka serii lakierów i że można je nabyć po bardzo przyzwoitych cenach (kolejny plus!) w wielu pięknych i nasyconych odcieniach. A kiedy eksperymentować jak nie latem właśnie?

Serdecznie pozdrawiam! :***

36 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny z Revlona w kolorze Guava i jest wyśmienity! ;) uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnych lakierów marki Revlon, ale kolorystycznie - masz rację :)

      Usuń
  2. coś tu się chyba zmieniło w wyglądzie bloga... :) podoba mi się ten kolor tak się teraz zastanawiam jak ja mogłam kiedyś nie malować paznokci hmmm teraz to pół sklepu z lakierami mam ochotę wykupić :)

    p.s mam pytanie jak robisz takie zakładki home, o mnie... ja chce u siebie zrobić łatwy dostęp do diy, o szyciu itd ale jak dodaję etykiety to mi taka zwyczajna lista wychodzi, a chciałabym właśnie takie coś pod nagłówkiem. może to zależy od rodzaju szablonu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio niewiele zmieniałam, ale kiedyś było dużo ciemniej ;) W temacie lakierów czuję się lekko skołowana, ponieważ jeszcze niedawno wydawało mi się, że kolorowe szaleństwo mam już za sobą, a tu nagle okazało się, że nie do końca... ;)

      A na pytanie o zakładki odpowiedziałam u Ciebie na blogu, bo tak chyba będzie dla Ciebie wygodniej :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ostatnio ciągle mnie do niego ciągnie :)

      Usuń
  4. Ładny, ładny. Dobre oko Pani ma. Nie mam żadnego lakieru z Vipery. Kuszą mnie neony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Jeśli nie próbowałaś jeszcze to gorąco polecam. Zdecydowanie wart jest uwagi :)))

      Usuń
  5. na takich paznokciach każdy kolorek przepięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor! ostatnio bardzo polubiłam takowe odcienie.
    Muszę przyznać, że ta seria bardzo mile mnie zaskoczyła bo dostałam do Ciebie niebieski kolorek :love: i trwałość jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kiedy dla Ciebie zakupy w Virtualu, capnęłam sobie przy okazji tą malinkę :)

      Usuń
  7. Piękny kolor ;) Jeszcze nie miałam lakieru z tej firmy ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie miałaś, serdecznie polecam, ponieważ ich jakość jest naprawdę warta uwagi, a kolory cudowne :)

      Usuń
  8. Ja bym sobie lato raczej na żółto wyobrażała. Tak trochę sztampowo. Bo słońce, bo piasek, bo ciepło.
    Masz bardzo ładne, smukłe dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty też mam ;) Ale lato na paznokciach to dla mnie intensywne i soczyste kolory. Jaskrawe i owocowe :)
      I dziękuję za komplement ;)

      Usuń
  9. Piękny kolorek! Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydziera się na całe gardło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny. :) u mnie też dzisiaj typowo letni odcień na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato to idealna pora do kolorowych eksperymentów!

      Usuń
  12. Piękny kolorek i pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier jak lakier
    zachwyt okej - ale mnie urzekły Twoje paznokcie i zadbane skórki :))
    to jest piękne! ładnemu we wszystkim ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) A tak szczerze to nic nie robię ze skórkami. Jedynie raz od wielkiego dzwonu kremuję dłonie i to wsio ;) Buziaki, pozdrawiam!

      Usuń
  14. Piękny kolor :)
    Twoje pazurki są boskie !
    Koniecznie muszę zaopatrzyć się w ten lakier ^^

    PS. Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, więc będę wdzięczna za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i polecam gorąco, bo lakiery takie jak ten jak dla mnie będą hitem sezonu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Świetny kolor, faktycznie krzyczy, ale nie wiem, czy akurat "LATO" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię lakiery z Vipery. W sumie kiedyś miałam tylko takie. Ostatnio zakupiłam miętę i jestem prze zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zdarzyło się trafić i na fajne egzemplarze i na te mniej udane, jednak z tego co widzę warto jest dogłębniej obejrzeć kolekcję tej firmy :). Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.