poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wielkie UFFF! ;)

Hej, Misiaki!

     Dzisiaj będę się chwalić, bo czemu nie :P. Odebrałam dzisiaj paczkę od Angel :***, którą to paczkę wysłała do mnie łohoho i jeszcze trochę temu ;) I potem słuch o niej zaginął, aż zaczęłyśmy obie snuć teorie spiskowe co do tego kto i kiedy ją zajumał...
     No i dzisiaj zguba się odnalazła ku mojej ogromnej radości. Bo w środku znalazłam same pyszności:

Pudełeczko wygląda jak bombonierka :)

A w środku...

O TAKIE smakołyki!

     Na olejek z Alverde miałam ochotę tak długo, że aż sama już nie wiem. A teraz będę mogła nareszcie go przetestować! Jupi! :) 


!!!DZIĘKUJĘ!!!

38 komentarzy:

  1. Haha! Moja paczka do Candy Killer tez zaginęła:( ale juz straciłam nadzieje.... Kiedys na allegro zamawiałam koraliki hematytowe bo robilam bizuterie i leca juz do mnie jakies 5 lat hihi:)
    dobrze ze tobie chociaz doszla przesylka:) cuda sie zdarzaja?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nawet był program w TV na temat zwyczajów przewozowych niektórych kierowców PP ;) Dlatego najczęściej kiedy coś komuś przesyłam, wybieram przesyłkę poleconą. To trochę bezpieczniejsze.

      Usuń
  2. Ps fajnie ze wróciłaś do "mrocznej strony bloga" bardziej do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też bardziej mi pasuje takie zaciemnienie ;)

      Usuń
  3. Ja bym osobiście nikomu nie poleciła tej pierwszej maseczki, dostałam okropnego uczulenia po niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterry czy Eveline? Ja póki co nie mogę nic o niej powiedzieć, bo jeszcze nie miałam z nią przyjemności ;) Ale z doświadczenia wiem, że co osoba to opinia. Mnie np koszmarnie uczuliły dwa błyszczyki, na temat których naczytałam się samych ochów i achów. Różnie z tym bywa.

      Usuń
  4. śliczne pudełko :) dobrze że paczucha dotarła cała i zdrowa, bo z naszą pocztą nigdy nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, z nimi jest jak z loterią ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. PP czasami dziwnymi drogami krąży... ale WAŻNE że dotarła i cieszy:)))
    Olejki Alverde są niezłe, myslę że będziesz zadowolona.

    Buźka i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele się o nich naczytałam :) Jestem bardzo ciekawa! Ściskam, Słonko, buziaki! :****

      Usuń
  6. Ehhh ta nasz poczta! Tam pracują tacy jumacze, że wszelkie teorie spiskowe to za mało na ich występki! ;p Ile razy mi coś zaginęło... Ale na szczęście Twoje się odnalazło i super, bo naprawdę same dobroci widzę :)) Poza tym lubię takie pudełeczka =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko jest przeurocze :)Naprawdę kamień spadł mi z serca, kiedy się odnalazło :)

      Usuń
  7. Mogę zrobić wielkie uffffffffffffff :) Niech olejek się spisze na medal :))))) Dziękuję za częste odwiedziny mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzałam i odwiedzać będę :**** Jeszcze raz dziękuję, Kochana :***

      Usuń
  8. Yay!
    Jakie fajne pudełko :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra wyjechała do Niemiec i oczywiście dostała całą listę produktów Alverde, którą ma zakupić :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny box'ik :)
    lubię kosmetyki Alterry :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie :D
    Maseczkę z Eveline i czerwony lakier z Golden Rose tez mam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełko i lakier podobają mi się chyba najbardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mnie korci taki olejek.
    A ja dodam jeszcze, że kolor lakieru piękny.
    Angel naprawdę podzieliła się rzeczami wartymi uwagi. Szacuneczek dla Niej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będę o nim pisała jak już trochę go potestuję. A Angel jest fantastyczna, co do tego nie mam jakichkolwiek wątpliwości :)

      Usuń
    2. Weźcie i przestańcie Kobiety :)

      P.s. Zapomniałam Ci dopisać, że możesz zrobić pojedynek masek, obie z orchideą :))))) Zobaczymy czy wygra natura czy chemia :) Mam nadzieję, że nie zaszkodzą :)

      Usuń
    3. Właśnie nałożyłam część "chemii" ;) Skład ma taki średni na jeża (z moim ulubionym DMDM h :P) ale jak dotąd twarz mi nie odpadła ;) Zobaczymy co będzie dalej :)

      Usuń
    4. Haha :D Wybacz gafę :) Ale nie przejmuj się, też się potruję trochę, bo mam u siebie drugą sztukę ;)

      Usuń
    5. Spoko ;) Tak jak mówię, póki co twarz mi nie odpadła. Maska bardzo nawilża, ale i natłuszcza. Jeśli mnie nie zapcha, będzie całkiem niezły rezultat :) Buziaki Piękna! :***

      Usuń
  14. Paczucha wspaniała i jak opakowana! Musiałaś cieszyć się jak dziecko, wcale się nie dziwie! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Angel jest mistrzynia w puzdrach i ich zawartosciach. :D A pamietam czytalam na Facebooku o tym zaginieciu, fajnie, ze doszlo cale i zdrowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, Angel jak mało kto potrafi tak skomponować paczkę, żeby zachwycić nią odbiorcę :) A na facebooku to cała rozmowa się na ten temat wywiązała ;) hehehhe

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.