środa, 20 czerwca 2012

Zapraszam na pałace: Nails inc. London #390 regents palace - mini recenzja

Hej, Misiaki!

     Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat lakieru, jaki dostałam w prezencie od Hexxany. Jak widać po tytule, jest to produkt marki Nails inc., która od niedawna jest dostępna także w Polsce.
     Lakier nosi nazwę Regents Palace i ma piękny, fioletowy kolor podbity tonami liliowo-malinowymi.




Dostępność: internet, np Allegro
Cena: około 30zł
Pojemność: 10ml
Trwałość: Na paznokciach wytrzymuje mniej-więcej dwa dni. Przy dużym samozaparciu pociągnie i trzeci.
Pędzelek: klasyczny
Czas schnięcia: W granicach normy.
Poziom krycia: Konieczne dwie warstwy.
Formuła lakieru: Ciężko ją określić, ale po mojemu to taki kremowy shimmer z odrobiną perły.
Zmywanie: Bez problemu.




     Jak dla mnie głównym atutem tego lakieru jest jego kolor. Nie jest to płaski jednowymiarowy fiolet, ponieważ zawiera w sobie refleksy czerwonawe, różowawe i wrzosowe. Ładnie odbija światło, nie zostawia smug na paznokciach.




     Dobrze wygląda zarówno solo, jak i w połączeniu z rozmaitymi lakierami wierzchnimi. Trwałością może nie powala, jednak w gruncie rzeczy tragedii też nie ma. Dwa-trzy dni to całkiem przyzwoity wynik. Chociaż biorąc pod uwagę stosunek ceny do trwałości mogłoby być dużo lepiej.




     Jak widzicie, dzisiejsza recenzja jest króciutka, jednak po co sztucznie pompować jej rozmiary? Dość napisać, że podoba mi się :D

Pozdrawiam serdecznie! :***

26 komentarzy:

  1. Kocham ich lakiery, własnie odnalazłam swój stary, ulubiony Green park;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to pierwsze spotkanie, ale nie powiem, całkiem udane :)

      Usuń
  2. Niech Ci dobrze służy:* Super prezentuje się na Twoich pazurkach:)))
    Mnie jedynie rozczarowała jakość tych lakierów wobec relacji do ceny bo w tej granicy spodziewałabym się czegoś więcej;)
    Na którymś blogu było pisane jaka ma być ich cena w PL i trochę zwątpiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgodzę - u nas najtańsze w sieci widziałam po 26zł, ale typowa cena to 30zł, co przy trwałości nieco zawodzi. Ale kolor jest ładny ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam swój lakier z tej firmy :) Może i ja go sfocę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :D Mojej mamie by się bardzo podobał, bo ja coś ręki do ciemnych kolorków nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś malowałam tylko na ciemne kolory ;) Ale teraz to się powoli zmienia :)

      Usuń
  5. Te lakiery są od niedawna w Sephorze, ale za jakąś straszliwą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że są w Sephorze. Ale jeśli jest kosztowny, to w ogóle nie ma o czym mówić ;) Jest tyle fajnych tanich możliwości...

      Usuń
  6. ooo zmieniłaś wygląd blogaa:)
    a kolorek śliczny,lecz niestety ja w takich kolorach czuje się źle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam, bo ciemne tło jednak podoba mi się bardziej :) A co do lakieru, to nic na siłę :) Jeśli lubisz inne, nie masz co wbrew sobie sięgać po takie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. śliczny kolorek! ale jak dla mnie bardziej na jesień!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, choć ja na jesień wolę zgniłe zielenie i różne odcienie czerwieni i rudości :)

      Usuń
  8. ładny, ale za cenę 11 funtów (tyle kosztują w bootsie) powinien się dłużej trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością. Stosunek ceny do trwałości wypada marnie i pewnie sam bym sobie nie kupiła lakieru za tyle kasy, wiedząc że nie wytrzyma dłużej niż 3 dni ;)

      Usuń
  9. Podoba mi się kolor ;) Już mam wizję jak stworzyłabym za jego pomocą kosmiczny motyw na paznokciach ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten motyw jest ostatnio bardzo popularny, widziałam go u mnóstwa youtuberów. Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. ciekawy kolor, chociaż ja we fioletach nie gustuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie najbardziej lubię fiolety i bordowości.

      Usuń
  11. bardzo fajny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.