niedziela, 15 lipca 2012

KIKO Nail Lacquer #242

 Hej, Misiaki!

     Tym razem będzie lakierowo! Kochana Simply_a_woman obdarowała mnie jakiś czas temu lakierem z KIKO we wspaniałym głębokim odcieniu czerwieni. Czerwienie uwielbiam - nie tylko w lakierach - jest to jeden z moich absolutnie najulubieńszych kolorów, zatem nic dziwnego, że z tego ucieszyłam się jak dziecko :)




Dostępność:
W Polsce niestety można go nabyć tylko drogą internetową, lub za pośrednictwem znajomych :*

Cena:
Niestety nie wiem.

Pojemność:
11ml

Trwałość:
 36m; Na paznokciach wytrzymuje spokojnie 4 dni, a czasem i dłużej.

Pędzelek:
Lekko spłaszczony, klasyczny.

Czas schnięcia:
W normie, około 10 minut.

Poziom krycia:
Wymaga dwóch warstw.




Formuła lakieru:
Dosyć kryjąca, czerwona baza ze srebrzystym shimmerem, momentami wpadającym w wiśniowe tony.

Zmywanie:
Bezproblemowe i szybkie.




     Co mogę powiedzieć? Kolor jest piękny! Równy, trwały, głęboki i pełen blasku. Nie smuży, nie odpryskuje - co najwyżej delikatnie ściera się na brzegach paznokci. Wygląda klasycznie, elegancko, a z racji nieco ciemniejszego i bardziej nasyconego koloru będzie odpowiedni w przypadku wielu sytuacji - także tych nieco bardziej formalnych. Czerwony lakier na paznokciach jest jak mała czarna w szafie - ponadczasowy i dobry na wszystko! Jestem nim oczarowana! Gorąco polecam.



17 komentarzy:

  1. uwielbiam lakiery Kiko ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :) Mam dwa i oba uwielbiam!

      Usuń
  2. Cudny kolor ♥ a jeszcze ładniejsze paznokcie :)
    Kiko jest w cenie po 2,5 funta także cena bardzo przyjazna! teraz mają promo na 1,5 funta :D

    Długo się im opierałam ale w końcu poczyniłam pierwsze zakupy, zobaczymy jak będzie ale patrząc po odcieniach to nastawiam się na małe szaleństwo. Jednak nie będę zazdrościć bo macie dostęp do genialnych lakierów Flormaru. Niby w UK też mogę je kupić ale nie ma takiego wyboru pośród kolorów oraz serii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Jesli lakiery są w takiej cenie, to nawet małe szaleństwo nie jest groźne ;) A Flormar faktycznie ma odcieni co niemiara! Jakiś czas temu zaczęłam się im dokładniej przyglądać i chociaż ostatecznie nie kupiłam niczego dla siebie, to chyba niebawem się to zmieni :D

      Usuń
  3. Kat, a może Ty masz pomysł na pomadkę w czerwieni a'la Celia ?

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że przypadł Ci do gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie jest perłowy. To kremowa baza z metalicznym, srebrnym shimmerem. Nie tylko lakiery o perłowym wykończeniu błyszczą :P

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba :)) I paznokietki też!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.