sobota, 21 lipca 2012

Makijaż inspirowany: Śnieżka

Hej, Misiaki!

     Pod jednym z moich ostatnich wpisów zwrócono mi uwagę, że dawno nie publikowałam niczego makijażowego... Przyznaję, trochę to u mnie kuleje ostatnio, a winą za taki stan rzeczy muszę obarczyć pracę - pochłania mi sporo czasu (ostatnio wymusiła na mnie nadgodziny kilka dni z rzędu). A chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że jak człowiek jest zmęczony, to nie ma natchnienia do konstruowania wymyślnych wpisów...





     Temat przewodni: Królewna Śnieżka. Dokładniej mówiąc, moja wizja makijażu Śnieżki, czyli przede wszystkim jasna, nieskazitelna skóra, zarumienione policzki, krwisto-czerwone usta i odrobina konturowania na oczach. Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu :)

     Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do oglądania i komentowania :***


1. Rozpoczynam od rozrysowania wstępnego kształtu na ruchomej powiece. Ten konkretny będzie odpowiedni dla wszystkich tych, którym zależy na optycznym uniesieniu opadających kącików. Kredkę oczywiście rozcieram.



2. Matowym beżowym cieniem pokrywam łuk brwiowy i wewnętrzne kąciki oczu. Jasno-liliowym zaś cieniuję ruchomą powiekę. Matową czernią utrwalam roztartą kredkę.



3. Średnim odcieniem fioletu rozcieram brzegi czerni. Lekko perłową bielą rozświetlam najwyższy punkt powieki tuż pod brwią. Aby wyostrzyć zewnętrzną część makijażu, porządkuję ukośny brzeg cielistą kredką.



4. Podkreśliłam zewnętrzną połowę dolnej powieki czarną kredką, roztarłam ją i utrwaliłam odrobiną użytego wcześniej fioletowego cienia.



5. Pora na ostatnie szlify. Podkreślam czarnym linerem górną linię rzęs - na zewnętrznych 2/3 długości. Linię wodną rozjaśniam cielistą kredką. Tuszuję rzęsy. Na ustach - nieodzowna jaskrawo-czerwona pomadka.





Użyte produkty:
Twarz:
- Lioele Triple The Solution BB Cream
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- Puder Perłowy BU
- bronzer Ziemie Egipska Ikos
- róż z palety Sephora
Oczy:
- kredka do brwi Essence
- beżowy matowy i biały perłowy cień Sephora
- czarna kredka Avon glimmerstick
- fiolety i czerń – POP Beauty pretty puzzle smoked out silver
- beżowa kredka Max Factor #090 Natural Glaze
- czarny żelowy liner Inglot AMC #77
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
Usta:
- szminka Golden Rose Creamy #49

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak! The huntsman by się tutaj bardzo przydał ^____^

      Usuń
    2. O tak. Mister Huntsman byłby w tym zestawieniu nader na miejscu.
      Śnieżka znacznie ładniejsza, niż filmowa. O to w sumie nietrudno.... To ja lepiej napiszę, ze to rzeczywiście JEST Śnieżka 9w przeciwieństwie do tamtej) i że jest śliczna.

      Usuń
    3. Hahahahaha, Z kim bym nie rozmawiała o filmowej Śnieżce ze "Snow White and the Huntsman", to wszyscy kwestionują wybór ;)

      Usuń
  2. Wyglądasz przepięknie! :)) Jestem zachwycona ustami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba :D ... ciemne wloski ?? ja juz sie gubie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne włosy, bo makijaż był malowany przed rozjaśnianiem - w zasadzie tuż przed ;) W mojej notce z włosowym updatem pisałam, że mam kilka makijaży które nazbierały się z czasów gdy byłam jeszcze ciemnowłosa (niektóre czekają na publikację długie miesiące nie wiedzieć czemu), więc jeszcze przez pewien czas będzie tutaj "ciemno" ;)

      Usuń
  4. pięknie Ci w czerwonych ustach, pięknie *_*

    cała stylizacja (wraz z włosami!) bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, a ja sie właśnie "boję" czerwieni na moich ustach. Mam wrażenie że dodaje mi lat. Ale lubię takie mocniejsze odcienie i czasami używam ich w makijażach do bloga (na co dzień niemal nigdy). A włosy... ech ;) Jeszcze kilka komentarzy i się złamię i wrócę do ciemnych... mimo że miałam inne plany ;)

      Usuń
    2. SIę zgadzam - w czerwieni Ci pięknie!

      Usuń
    3. ej, mi tylko chodziło, że czarne włosy i czerwona opaska pasują do stylizacji :) w blondzie jest CI bardzo ładnie :*

      Usuń
    4. A, no to kamień z serca ;) Choć miewam swoje chwile zwątpienia. Sama nie wiem co mi z moimi włosami jeszcze strzeli do głowy ;)

      Usuń
  5. Jestem oczarowana!!!
    Kurde Śnieżka jak się patrzy!!

    Podziwiam Twój nieziemski talent :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tam nieziemski ;) Jak pomyślę o tamtym granatowym "czymś" zmalowanym na biednej Asi to aż mi wstyd ;) heheheh

      Usuń
    2. Dsj ze na luz ;P
      Widziałaś, jak jej pięknie było w tym makijazu :)

      Usuń
    3. No tak, bo ładnemu we wszystkim ładnie :D

      Usuń
  6. Boski makijaż!!! Wyglądasz jak prawdziwa Królewna Śnieżka! Cała Stylizacja jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, bardzo się cieszę :)

      Usuń
  7. ale Ty ladnie wygladasz w czerwieni i ciemnych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mają :) Czasem przyglądam się dziewczynom, które bezkarnie noszą soczystości na ustach i wyglądają w nich super naturalnie. Aż mnie wtedy coś dziabie. Tez bym tak chciała :)

      Usuń
  9. świetna stylizacja, jak się patrzy królewna śnieżka :) podobają mi się oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  10. Makijaż CUDO ♥ a jakie usta! Rewelacja, całość pięknie ze sobą współgra.
    Ile razy do Ciebie zaglądam to wpadam w depresję ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, żadnej depresji! :**** Ściskamy, tulimy i jest dobrze ;)

      Usuń
    2. CMOK Moje Ty makijażowe guru :)

      Usuń
  11. Aaaa pięknie na prawde powala:) uwielbiam twoje usta jeszcze w takiej pięknej czerwieni.... KAT! Ty to kusicielka jesteś wiesz? Złamałam się i zafarbowałam włosy na jaśniejszy kolor od mojego naturalnego bo twoje mi się spodobały:) i uwaga.... Jestem typową jesienią hihi:) ale nie pisze wiecej zeby nie odkryc za duzo z posta ktory sie kroi:)
    aaaaach jak ja uwielbiam Twoje usta:) no, kończe już i gapić się w twoje zdjęcia będe! ( heh to nie normalne chyba jest:)
    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, lubię kusić, to fakt :D Zmieniłaś kolor??? O, to w takim razie czekam niecierpliwie na foto-relację! A przyglądać się możesz do woli, jeśli tylko masz ochotę ;) Ściskam! :*

      Usuń
  12. Powalająco! Usteczka piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna Śnieżka! bardzo mi się podoba i ta opasunia i kolczyki - nie do pomylenia z żadną inną postacią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :) Cieszę się, że udało mi się w miarę wiernie oddać klimat ;)

      Usuń
  14. Łeee... zeżarło mi komentarz... w każdym razie śliczna Śnieżka :D i opaska i kolczyki pasują <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zeżarło, wszystko jest si :)

      Usuń
  15. ooo :) naprawdę wyglądasz jak śnieżka :) inspiracja zrealizowana w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Co tam Śnieżko? Szamasz jabłko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiło mnie, żeby odpisać "Jem zupę" xD Ale nie, piję kawkę ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam makijaże w stylu królewny śnieżki:) Twój jest perfekcyjnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  18. Pięknie :) Ta jasna cera i czerwone usta - prawdziwa Śnieżka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pamięci miałam Kristin Kreuk jako Śnieżkę. Fakt, zrobiłam makijaż zupełnie inny niż ten, który nosiła, ale ona była dla mnie taką Śnieżką idealną :)

      Usuń
  19. Tez bardzo mi sie podoba. :) Ta czerwien jest przepiekna, a Ty jak Sniezka jak malowana. :) Ja tez dlugo nie malowalam ust na czerwono "do ludzi", ale zmienilo sie to z wiekiem, dopiero moze tak od roku sie maluje jednak. Nie wiem, byc moze uznalam, ze juz nie ma co mnie postarzyc, hehe. :D Paradosknalnie, choc moze nam sie wydawac, ze czerwien na ustach nas postarzy - do takich ust trzeba dorosnac. I juz nie bac sie postarzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację :) Będę musiała w końcu wyjść z mojej strefy bezpieczeństwa i poeksperymentować ;)

      Usuń
  20. No to jeszcze tylko brakuje 7 krasnoludków i będziemy mieć 100%Śnieżkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja jednak wolę jednego łowcę niż siedmiu krasnoludków :P

      Usuń
  21. Jak dawno Cię nie widziałam w wydaniu retro (bo bardziej kojarzy mi się z tym, niż z Śnieżką), pięknie! Aż nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;) Chociaż z szeroko pojętych wydań retro najbardziej lubię jednak lata 60-te :)

      Usuń
  22. Cudownie! Wyglądasz naprawdę jak Śniezka :-) Bajeczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.