środa, 25 lipca 2012

TAG: Ulubione Kanały Youtube

Hej, Misiaki!

     Dzisiaj będzie wpis nieco improwizowany, bo robiony na gorąco ;) Wróciłam z pracy i okazało się, że Sroczka mnie otagowała w zabawie, której celem jest podzielenie się z innymi naszymi ulubionymi kanałami Youtubowymi. ;) Tag nie precyzuje ile kanałów mamy wymienić, zatem... zobaczymy.

A oto i zasady:
1. Zamieść regulamin i baner tagu
2. Wypisz w tagu kanały które oglądasz (o modzie, urodzie i inne)
3. Otaguj 10 osób






     Pora na gorącą listę ;). Zacznę może od tego, że polskie kanały oglądam rzadko i jest ich niewiele. Wielu tzw "modnych i mainstreamowych" youtubowiczek nie oglądam wcale - z różnych przyczyn. Jest jednak kilka kanałów na które zaglądam często i nieodmiennie z wielką przyjemnością.

Kolejność alfabetyczna:

Andrea's Choice (anglojęzyczny) moda i uroda. Kanał pełen radości i beztroski. Fajny, lekki i przyjemny.

Angel8890846, (polski) uroda, pielęgnacja, fotografia, i mnóstwo innych dobroci :))) A przy tym wielka charyzma i seksowny głos ;)


Audfaced, (anglojęzyczny) dziewczyna o niesamowitym talencie aktorskim, makijażowym, reżyserskim, graficznym... A przy tym jest po prostu przesympatyczna :)

BeautyARTStudio, czyli mistrzyni makijażu artystycznego Svetlana Viznuk

Bubz Beauty (anglojęzyczny) moda, uroda, styl życia. Dziewczyna jest przeurocza!

Cremedelacreme28 (polski) Ktoś nie zna Gosi??? Jest absolutnie wyjątkowa! Przezabawna, urocza, charakterna. Mówi o modzie, urodzie, kuchni, mężu ;) Polecam!

Essiebutton (anglojęzyczny) uroda, kosmetyki, trochę mody, trochę życia ;) Dziewczyna jest świetna! Ma genialne poczucie humoru, mogłabym jej słuchać nawet gdyby czytała książkę telefoniczną :P

Goldiestarling (anglojęzyczny) absolutna mistrzyni makijażu. Uwielbiam jej kanał, uwielbiam jej talent, poczucie humoru, dystans. Jest fantastyczna!!!

HollywoodNoirMakeup (anglojęzyczny) Makijaż. Bardzo specyficzny, wysmakowany, inny niż wszystkie. Dziewczyna jest wyjątkowa - nie znam żadnej innej podobnej do niej. Przepiękna, utalentowana, o niesamowicie zmysłowym głosie.

Jenna Marbles (anglojęzyczny) Kompletnie ześwirowana laska!!! Ale ją uwielbiam! :D

KlairedelysArt (anglojęzyczny) Makijaż, sztuka. Mega utalentowana dziewczyna! Ale ją znają już chyba wszyscy :)

LetzMakeup (anglojęzyczny) Makijaż :) Piękny i wyjątkowy. A sama Sioban jest przesympatyczna!

Lisa Eldridge (anglojęzyczny) Jak dla mnie, królowa makijażu. Absolutnie fenomenalna.

Makeup Geek (anglojęzyczny) Moda, uroda, kosmetyki. Marlena była jedną z moich pierwszych "youtubowych nauczycielek" makijażu.

Nieesia25 - tej pani nie trzeba przedstawiać :)

Nikki Tutorials (anglojęzyczny) Szurnięta nastolatka (!) o kolosalnym talencie do makijażu. Jedna z bardziej kreatywnych osób na YT.

nissiax83 - tej pani chyba też nie trzeba przedstawiać ;)

Taguję:

44 komentarze:

  1. chetnie sobie przegladne te anglojezyczne :) wiele z nich zapowiada sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszalałaś? Ja i te sławy koło mnie? no oszalałaś jednak :) CMOK :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Andrea's Choice i Nieesia25 oglądam zawsze. Ale i tak chyba najbardziej lubię macbarbie07. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macbarbie nie oglądałam jeszcze, ale może rzucę okiem.

      Usuń
  4. Lise ogladam już od bardzo dawna i dlamnie to miszczu nad miszczami!Na TTV leci program "10 lat mniej" i ona tam wykonuje przepiękne odmładzające makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem :) Ona jest po prostu niezrównana!

      Usuń
  5. o, dzięki! mogłabym zrobić ten tag właściwie..

    OdpowiedzUsuń
  6. większość znam, reszty dziewczyn już oglądam filmiki na ich kanałach
    :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym jeszcze kilka kanałów dopisać, ale i tak już sporo wrzuciłam ;)

      Usuń
  7. z powyższych znam tylko Gosię :D ale wstyd XD
    dzięki za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd, wstyd :P Trzeba nadrobić zaległości ;)

      Usuń
  8. Ja z tych kanałow znam Svetlanę Viznuk:) dzieki za taga:) musze nadrobic zaleglosci youtubowe:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma nieziemski talent i jest zabójczo kreatywna!

      Usuń
  9. O tak Audfaced jest niesamowita, uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest świetna! Szkoda że nie nagrywa już tak często.

      Usuń
  10. Znam każdą z wyżej wymienionych i każdą bardzo lubię i cenię.
    Gosia - wspaniały człowiek, no kobitka marzenie ;D Uwielbiam jej poczucie humoru i podejście do życia. I tego jej męża haha ;p
    A Nikkie oglądam praktycznie odkąd zaczęła nagrywać... Widziałam jak się zmieniała i ciągle jestem pod wrażeniem. I jej poczucie humoru, nie raz płakałam ze śmiechu. Ta lekkość w nagrywaniu. I makijaże... Zawsze jej zazdrościłam, że osiągnęła tyle w tak młodym wieku :) Ale to taka zdrowa zazdrość, łamana przez podziw. Poza tym jest jedną z nielicznych osób które sprawiają, że ciągle wracam nawet do starych filmików a i po kilka razy się zdarzy. No nie wiem, ma coś w sobie :)

    Wracając jeszcze do zmieniania się to właśnie uwielbiam obserwować, jak dziewczyny się z biegiem czasu zmieniają. Czasami zupełnie. Pięknieją, dojrzewają na naszych oczach, a ich wiedza i umiejętności się rozwijają... Mam nadzieję, że ja też się tak rozwinę - jak ptaaak ;p

    A i Marlena - jaka fenomenalna przemiana. Niezła z niej inspiracja. I strasznie fajna babka :) Bardzo ją lubię.

    P.S. Świetne wybory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, świetnie jest móc obserwować to jak ktoś ewoluuje w miarę upływu czasu. Niektóre z tych dziewczyn znam i oglądam od lat i autentycznie czasami jestem porażona, kiedy wracam do ich dawnych filmików. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki kochana, ale ja coś YT mocno zaniedbałam ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kat :* dziękuję!
    Na pewno odpowiem :) ale poczekam tę wszechobecną falę :))) bo u mnie YT urodowe jest traktowanie nieco po macoszemu i... mam zaledwie kilka kanałów, które oglądam na bieżąco a chcę zaprezentować swoje małe odkrycie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz kiedy poczujesz natchnienie ;)

      Usuń
  14. Ooo! To dla same nowości.
    Chętnie zajrzę :)

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Te kanały są naprawdę wyjątkowe - każdy na swój sposób.

      Usuń
  15. a ja pamiętam Twój kanał na YT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Zwłaszcza, że dużo bardziej aktywna jestem na blogu. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Powiem Ci, że nigdy nie śledziłam żadnego kanału na YT... (; a może trzeba będzie zacząć bo te polecane przez Ciebie wydają się przydatne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nigdy??? W dzisiejszych czasach to nie lada wyczyn ;)

      Usuń
  17. JA UWIELBIAM SIOSTRY PIXIWOO ;))) są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też je uwielbiałam, ale od kilku ostatnich tygodni mam wrażenie że w każdym kolejnym filmiku widzę to samo - zwłaszcza u Nic. Większośc ostatnich tutoriali Nicoli jest na jedno kopyto, co szczerze mówiąc mnie nuży. Tylko Sam ratuje honor kanału.

      Usuń
  18. Bardzo fajny tag, szkoda że do mnie nie dotarł :D
    P:ozdrawiam, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę na niego odpowiedzieć - śmiało :)

      Usuń
  19. Ahh , polowę tych kanałów znam na pamięć ;D Swietny post.
    ____________________________
    bardzo proszę - weź udział
    w konkursie na moim blogu.
    Do wygrania bon 100$ i paczka
    sierpniowa shinybox! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy nie dodać jeszcze kilku kanałów, ale uznałam że tyle wystarczy ;)

      Usuń
  20. bardzo lubię Makeupgeek i HollywoodNoirMakeup, i oczywiście nissiax83 :) jest tu też kilka kanałów, których jakimś cudem nie znam... na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj koniecznie, może akurat znajdziesz coś fajnego :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.