piątek, 17 sierpnia 2012

Amore Pomidore - Golden Rose #317

Hej, Misiaki!

     Jak się czujecie u progu weekendu? Humory dopisują, mam nadzieję. Korzystając z w miarę pozytywnej pogody i nagłego przebudzenia słońca, sięgam po żywe i jaskrawe kolory lakierów do paznokci. Ostatnio sprawę ułatwiła mi Angel, obdarowując mnie lakierem Golden Rose w odcieniu pomidorowej czerwieni. Kolor jest przepiękny! Pochodzi z regularnej kolekcji marki. W dodatku kiedy sięgnęłam po niego pierwszy raz, wyrwało mi się: "Wow, o kurcze!" ;)


Dostępność:
Sklepy i wyspy Golden Rose, internet, niektóre drogerie.

Cena:
Około 5zł

Pojemność:
12,5ml

Trwałość:
8 miesięcy od otwarcia. Na moich paznokciach wytrzymuje 4 dni bez odpryskiwania.


Pędzelek:
Klasyczny, dość wąski, ale może nastręczać nieco kłopotów w aplikacji tuż przy skórkach.

Czas schnięcia:
Około 8 minut per warstwa.

Poziom krycia:
Dwie-trzy warstwy.

Formuła lakieru:
Kremowo-żelkowa. Pokrywa paznokcie równą warstwą bez smug.


Zmywanie:
W miarę OK, przy czym mimo bazy lakier w pewnym stopniu barwi płytkę paznokcia i skórki.

Reasumując:
     Lakier jest bardzo fajny. Używałam go już kilka razy i jak dotąd nawet go lubię. Fakt, nie jest to najlepsze dziecię Golden Rose, bo i krycie mogłoby być lepsze i czas schnięcia. W dodatku pędzelek bywa kłopotliwy i trzeba go wybadać, by nie zamalowywać nim skórek, jednak ogólnie jest całkiem OK. Zwłaszcza wziąwszy pod uwagę przystępną cenę.


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Takie było moje pierwsze skojarzenie jak go zobaczyłam ;)

      Usuń
  2. nie... zupełnie nie mój kolor.. ;)
    ale za to udanego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma "swoje" i "nie swoje" kolory :) Ja akurat lubię czerwienie. Miłego weekendu, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ależ fajny ten pomidorek:) W ogóle Golden Rosy są fajnymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Lakiery to ich specjalność.

      Usuń
  4. Piękny kolorek :)
    A z lakierami GR niestety tak bywa, niektóre są świetne a inne średnie, nawet jeśli jest to jeden i ten sam kolorek. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe. Inna sprawa, że większość firm ma swoje hity i buble ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Jest faktycznie pomidorowy! Ale super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyglądałam sie kolorowi w buteleczce nie przypuszczałam, że na paznokciach będzie tak żywy, że niemal neonowy. Ale efekt jest fajny i podoba mi się :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Staram się używać tylko takich lakierów które wytrzymują minimum 4 dni. Wyjątkiem są takie kolory które mi się wybitnie podobają ;)

      Usuń
  7. Właśnie takiego koloru szukałam, chociaż mam Ados 154 i jest bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka koleżanek, które są w stanie obkupić się w kilka lakierów o bardzo zbliżonym kolorze, "bo przecież różnią się o pół tonu" :P

      Usuń
  8. eee, na żywo chyba nie był taki pomidorowaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był, był :) Jest bardzo intensywny, niemal neonowy :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.