wtorek, 14 sierpnia 2012

TAG: 10 pytań

Hej, Misiaki!!!

     Dawno mnie nie było, zdaję sobie z tego sprawę. Odpoczywałam, urlopowałam się :) Już niebawem napiszę Wam gdzie, jednak póki co przygotowałam dla Was odpowiedź na tag, który przywędrował do mnie od wspaniałej i wyjątkowej Sabbath. Sabbath prowadzi niesamowitego i jedynego w swoim rodzaju bloga, w którym dzieli się recenzjami zapachów - najczęściej niszowych - okraszając je baśniowymi porównaniami, snując opowieści których nie powstydziłoby się najwybitniejsze literackie pióro. Koniecznie do Niej zajrzyjcie.


     Tag nosi nazwę "10 pytań" i w skrócie chodzi w nim o to, że odpowiadamy na pytania wymyślone przez tagującą nas osobę, następnie same wymyślamy 10 kolejnych i puszczamy koło w ruch typując następnych 10 osób. Bez dalszych wstępów, przejdźmy do sedna.


1. Od czego pochodzi Twój sieciowy nick?

Mój nick, Katalina, jest oczywiście wariacją na temat mojego imienia. Nie jestem pewna czy w którymkolwiek języku istnieje ta konkretna forma, nie mniej jednak istnieje zarówno Catalina (hiszp.), jak i Katalin (węg.). Tak mi się spodobało i tak zostało.

2. Dlaczego piszesz bloga?

Pytanie łatwe i trudne zarazem. Główny powód - bo lubię. Zaczęłam kilka lat temu, na pewnym babskim portalu, gdzie cyklicznie brałam udział w konkursach o tematyce makijażowej. Oglądałam prace innych dziewczyn, które miały swoje blogi i z pewną dozą arogancji doszłam do wniosku, że sama mogę zrobić to samo równie dobrze a czasem i lepiej ;) I tak to się zaczęło. Najpierw wrzucałam zdjęcia finalne swoich prac, potem zaczęłam publikować instrukcje ich wykonania, a że odzew jaki otrzymywałam zagrzewał mnie do działania, rozkręcałam się coraz bardziej. I tak to trwa do tej pory.

3. Gdybyś miała określić się jednym słowem - jakie by ono było?

Złośnica.

4. Czy masz utwór muzyczny, z którym czujesz się szczególnie związana? Jeśli tak, to jaki?

Jedno z najtrudniejszych dla mnie pytań w zestawieniu, ponieważ muzyka to coś bardzo bliskiego mojemu sercu - bardziej niż wszystkie kosmetyki świata razem wzięte :P Nie umiem wskazać jednego utworu - musiałoby ich być co najmniej 10 (a i tych 10 byłoby mi trudno wyłuskać z morza moich ulubieńców).

5. Jaka płytę kupiłaś jako ostatnią? Odpowiedź CD się nie liczy. :)

To była płyta AC/DC "Black Ice"

6. Jakie zapachy dnia codziennego lubisz najbardziej?

Świeżo zaparzonej kawy oraz pieczywa wyjętego prosto z pieca.

7. Jaka gra pożarła Ci w życiu najwięcej czasu? Liczą się zarówno gry w świecie realnym jak i komputerowe.

W gry komputerowe nie gram już od kilku lat. Ale całkiem sporo czasu spędziłam nad niesławnym Farm Ville'm na Facebooku. Na szczęście w którymś momencie otrząsnęłam się z tego.

8. Jesteś skowronkiem czy sową?

Sową z zamiłowania, skowronkiem z konieczności.

9. Którą nogą wstajesz z łóżka?

Staram się prawą. I staram się robić to świadomie ;).

10. Na jakie pytanie chciałabyś odpowiedzieć, ale go tu nie ma? 

Najchętniej odpowiedziałabym na pytanie: "Czy chcesz dostać podwyżkę?" :D


     Tyle jeśli chodzi o moje odpowiedzi. Pora na pytania, które przekażę dalej. Obawiam się, że wiele z nich już gdzieś się kiedyś pojawiło, ale nie jestem w stanie ich wszystkich wyśledzić.

1. Jaka jest Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?
2. Jaka czynność pozazawodowa pochłania najwięcej Twojego wolnego czasu?
3. Gdybyś mogła urządzić swój pokój/dom/mieszkanie w dowolnym stylu - jaki byłby to styl i dlaczego?
4. Gdybyś mogła na jeden dzień stać się dowolną postacią - realną lub fikcyjną, żyjącą lub nie - kogo byś wybrała i dlaczego?
5. Czy masz idola? Jeśli tak, to kogo?
6. Czy jest taki film, który możesz oglądać dziesiątki razy i wciąż Cię nie nudzi? Jaki?
7. Jakie miejsce w kraju, lub na świecie chcesz koniecznie obejrzeć? Z jakiego powodu?
8. Jaki kolor przeważa w Twojej szafie?
9. Twój największy powód do dumy?
10. Czy masz jakiś ukryty talent, którym chciałabyś podzielić się z czytelnikami Twojego bloga?

Taguję:
Jamapi (kiedy już wróci z urlopu)

I oczywiście każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania choć nie został tagowany imiennie :)

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten tag, bo bloggerki wymyslają ciekawe pytania, no i można się co nieco dowiedzieć o tych ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Tagi to fajna sprawa.

      Usuń
  2. mhm. ciekawe jaki ja mam ukryty talent. ja pierniczę. nooo alright. zastanowię się i coś opublikuję.. :)
    dzięks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;) Na pewno masz coś takiego :))) Każdy ma, choć często sam o tym nie wie ;)

      Usuń
  3. dziękuję :*

    nad niektórymi pytaniami będę musiała się porządnie zastanowić :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Starałam się podejść do tematu kreatywnie ;)

      Usuń
  4. aha, mam nadzieję, że pytanie o podwyżkę szybko usłyszysz :)

    również uwielbiam zapach świeżo zaparzonej kawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania tego pewnie nie usłyszę zbyt szybko, ale marzyć zawsze wolno ;) A kwaka to... kawka :D

      Usuń
  5. No ja pierdziu, ale WYMYŚLIŁAŚ PYTANIA !!!!! Teraz mądre odpowiedzi trzeba dodać ;D bozi boziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pytania! Każde czytałam i wymyślałam odpowiedzi. To chyba najlepsze pytania z wszystkich "edycji" tego taga.
    Co do twoich odpowiedzi: w złośnicę nijak nie wierzę. masz tyle ciapła i życzliwości w sobie, że... nie wierzę. Choć w "temperamentną" wierzę bez problemu. :p
    Wypowiedź o muzyce bardzo przekonująca. to prawda. muzyka to wielki świat w naszych głowach.
    O podwyżkę mogę Cię zapytać, ale obawiam się, ze to nie doe mnie chciałabyś to pytanie usłyszeć. Trzymam kciuki, żeby zadała je właściwa osoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to świetnie :) To znaczy,że trafiłam. A trochę problemów miałam z wymyśleniem pytań, bo większość już gdzieś wcześniej była. W temacie złośnicy to bywa różnie różniście. Ale wierz mi na słowo, że bardzo wielu moich znajomych, czy członków rodziny podpisałoby się pod nią ;) Jeden znajomy z upodobaniem zwie mnie pieszczotliwie "zołza" :D A na pytanie o podwyżkę miejmy nadzieję przyjdzie mi trochę poczekać, ale może za kilka miesięcy... Kto wie? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.