wtorek, 14 sierpnia 2012

Zacne Puzdro od Angel MakeUp World

Hej Misiaki :)

     Na wstępie wypadałoby bym wyjaśniła czym jest owo Zacne Puzdro. Uważam, że najlepiej ujęła to w słowa pomysłodawczyni, czyli Angel we własnej osobie w TYM poście. A skąd ja w tym projekcie? Przez przypadek. Otóż postanowiłam wysłać Anielicy to i owo, zaś Ona kiedy już przesyłkę otrzymała zdecydowała się zaliczyć ją w poczet Zacnego Puzdra. Następnie obdzieliła mnie wspaniałościami, które dosłownie zwaliły mnie z nóg. Chcecie zobaczyć o czym mówię? Proszę bardzo:

Tak oto prezentuje się cała zawartość przesyłki
     Wszystkie te skarby otrzymałam w wielgachnym kartonie, wypełnionym różową gąbką :D. Wewnątrz znalazłam piękną retro-torbę z Marilyn Monroe. W miarę wydobywania kolejnych wspaniałości mój zachwyt wzrastał.


     Przywitał mnie ten oto cudowny Mrauczun, a ja mrauczuny uwielbiam. Po drugiej jego stronie Anielica naskrobała wszystko to co wiedzieć powinnam na temat zawartości paczki.

 
     Potem znalazłam dwie złociste tuby: szampon i odżywkę Balea do włosów blond. A że od trzech miesięcy stopniowo i konsekwentnie "kasuję dane" bardzo mi się wyżej wymienione przydadzą.


     Ten koleżka bardzo mnie zaintrygował! Kawior do kąpieli - słyszałyście o czymś takim? Używałyście? Ja jak dotąd nie, ale oto mam okazję nadrobić zaległości. Kawior ma postać perełek i pachnie zniewalająco kokosem. Uwielbiam!


      Następnie coś dla ciała, aby było gładkie i powabne ;). Próbki dwóch olejków (rozmarynowego i truskawkowego), próbka żurawinowego masła do ciała z TBS oraz saszetka ujędrniająco-wygładzającego kremu do ciała od Dr Ireny Eris.


     Coś co podbiło mój nos i serce: przepiękne mydło o zapachu białego piżma z Mydlarni u Franciszka. Zapach, który sprawił, że mam ochotę natrzeć się nim od stóp do głów! 
     A wraz z nim kosteczka do manicure :)


     Wreszcie, otrzymałam produkt, który ostatnimi czasy wywołał prawdziwą lawinę pozytywnych i negatywnych komentarzy w sieci. Jedne dziewczyny go uwielbiają, inne szczerze nie znoszą. Angel chciała, bym i ja dołożyła swoje trzy grosze do dyskusji.

     Co mogę powiedzieć? Aguś, po prostu jesteś niezrównana! Zdeklasowałaś tą przesyłką wszystkie boxy razem wzięte. Jestem zachwycona, zakręcona, wprost brak mi słów... Dziękuję z głębi serducha, Ty szalona, szalona Kobieto❣❣❣ Ściskam Cię mocno i serdecznie❣

22 komentarze:

  1. Pozostaje tylko pozazdrościć tych skarbów :) A ja też chętnie zapoznam się z Twoją opinią o kremiku od dr Eris.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co użyłam go raz. Mam mieszane uczucia, ale zanim powiem coś więcej, jeszcze sobie poużywam ;)

      Usuń
  2. Super Katalinko. Baleamnie równie zaintrygowała, o kawiorku słyszałam, widziałam, ale nie stosowałam. No cóż, czekam teraz na twoje opinie co do tych skarbów :)
    Super sprawa taka wymianka koleżeńska :-)
    Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa Balei, bo odkąd rozjaśniłam włosy, stały się takie szorstkie i łatwo się plączą. Mam nadzieję, że jakoś temu zaradzę. A opiniami na pewno się podzielę :) Buziaki, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Balea to moje marzenie :) Czekam na trzy grosze o Bebiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiszę zarówno Baleę, jak i krem BB :) Chociaż bardzo ciężko będzie się nie sugerować cudzymi opiniami na jego temat ;)

      Usuń
  4. ja się podpinam pod Iwetto i też zazdraszczam i się chętnie dowiem co myślisz o bb od eris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, napiszę jak tylko poużywam na tyle by jakoś ustabilizować swoją opinię :) Buziaki! :***

      Usuń
  5. alee Ci dobrze :D też chcę, chociaż część;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powaliło mnie to! Dziewczyna się naprawdę postarała, bo box jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Puzdro jest fantastyczne!!!

      Usuń
  7. Miłego używania sobie ;D
    Kasia, nie sugeruj się... opisz swoje wrażenia :-)
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wiem. Postaram się. Ale to są właśnie minusy recenzowania czegoś, co było wałkowane przez dziesiątki osób przede mną ;) Jeszcze raz dziękuję, Słonko! :*

      Usuń
  8. Oj zacne, zacne :) Jest czym dopieścić swoje ciało ;)



    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie, teraz będę rozpieszczona od czubka głowy po palce u stóp ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.