niedziela, 9 września 2012

Granatowe Smoky Eye w stylu Christiny Ricci

Cześć, Dziewczyny!

     Co jakiś czas lubię przeglądać strony internetowe w poszukiwaniu zdjęć różnych sław tego świata. Jedną z moich ulubionych aktorek jest Christina Ricci, a że przy całym swoim talencie jest niesamowicie fotogeniczna i wdzięczna zarazem, bardzo chętnie oglądam jej zdjęcia. Podczas jednej z takich sesji natrafiłam na fotografie z imprezy Fashion Night Out. Christina miała na nich dość nieformalną sukienkę i dopasowany do niej kolorystycznie makijaż - granatowe smoky eye rozświetlone w wewnętrznym kąciku. Pomysł prosty, ale uniwersalny, pomyślałam więc że spróbuję go odtworzyć.

źródło

 Jeśli jesteście zainteresowane tym jak wykonać ten makijaż, zapraszam do oglądania.





1. Po nałożeniu na powieki bazy i podkreśleniu brwi, sięgam po czarną kredkę, przy pomocy której nakreślam kontur makijażu. Wszelkie zbyt ostre granice wewnętrzne delikatnie rozcieram do środka. Stawiam na klasyczny kontrast koloru i faktury. Zaczynam od białego perłowego cienia  nakładam go na wewnętrzną połowę ruchomej powieki.



2. Następnie sięgam po matowy granat, którym pokrywam wszystkie miejsca gdzie roztarłam czarną kredkę. Wybieram nieco cieplejszy odcień czerni łamanej turkusem i za jej pomocą rozcieram granicę wcześniej nałożonych cieni. Tym samym kolorem podkreślam dolną linię rzęs.



3. Chcąc złagodzić nieco ostrą granicę cieni, wybieram średni ciepły brąz i rozcieram nim brzeg granatowego cienia dokładnie na linii załamania powieki. Beżowym cieniem rozjaśniam okolicę łuku brwiowego. Następnie czarną kredką przyciemniam górną i dolną linię wodną oka. To podkreśli rzęsy bez konieczności użycia eyelinera. Na koniec tuszuję rzęsy i makijaż jest gotowy.







Użyte produkty:
Twarz:
- Lioele Triple The Solution BB Cream
- puder Inglot YSM #Y04
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- róż i bronzer z palety Sephora
Oczy:
- brwi – cień z okrągłej palety Sephora
- baza – kremowy cień Revlon Beyond Natural #520 Spice
- brązowy i beżowy cień z okrągłej palety Sephora
- biały perłowy cień – Sleek Curious #571
- granatowe cienie – POP Beauty Pretty Puzzle Smoked Out Silver
- czarna kredka Inglot AMC #101
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
Usta:
- Astor Shine Deluxe #022 Caribbean
- Błyszczyk Max Factor Vibrat Curie Effect #09 Sophisticated


     Macie swoje ulubione gwiazdy? Aktorów, piosenkarzy, modeli? A może po prostu osobę znaną mniej lub bardziej z powodu innej aktywności medialnej? Kto Was inspiruje?

44 komentarze:

  1. Naprawdę ślicznie Ci to wyszło, z niebieskościami i granatami trzeba uważać, żeby nie wyglądać jak smerf, ale tu wszystko wygląda ślicznie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości bywają zdradliwe, to prawda, dlatego nie sięgam po nie zbyt często ;) Cieszę się że Ci się podoba. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. To ja ta aktorka od Caspra?? Ślicznie wygląda!

    Twój makijaż również śliczny!
    Róż mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Casprze grała jako mała dziewczynka ;) Chociaż jak patrzę na niektóre jej zdjęcia to mam wrażenie, że czas się dla niej zatrzymał, bo wygląda jakby miała 10 lat mniej niż ma w rzeczywistości ;)
      Róż jest z palety Sephory sprzed kilku lat - chłodny matowy róż z fioletowymi tonami. To chyba była jakaś limitka, bo nie widziałam potem tej palety. Buziaki! :***

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHRISTINA FAJNA BABECZKA , TWÓJ MAKIJAŻ RÓWNIEŻ FAJNY - ŚMIĘ NAWET RZEC ,ŻE PODOBNE JESTEŚCIE DO SIEBIE ;-D

      Usuń
    2. Ona jest świetna :) Dzięki za komplement ;) Byłoby fantastycznie gdybym mogła się do niej upodobnić, bo taki typ urody jaki reprezentuje bardzo mi się zawsze podobał. Niestety obawiam się, że ewentualne podobieństwo jest znikome ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. slicznie :) lubie smoka w takich kolorach, swietnie pasuje do niebieskich slepi i ciemnych wlosow ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smok :D Mi się najbardziej podoba smoky eye na dziewczynach o bardzo jasnych oczach - wtedy kontrast wygląda obłędnie :) Oczy wydają się jeszcze jaśniejsze.

      Usuń
  5. oo wow ale cudko! strasznie mi się podoba, do tego jesteś mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Pięknie. Masz twarz stworzoną do wyrazistych makijaży oczu. Delikatne, dziewczęce rysy i wieeeelkie oczęta. Z resztą pani Rcci ma podobnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mocno podkreślonymi oczami zawsze czułam się najlepiej :) Nie wiem jak tam u mnie z resztą, ale bardzo się cieszę, że Ci się spodobało :))) Christina Ricci zawsze kojarzyła mi się z typową urodą "ożywionej lalki" - taki typ od dawna mnie fascynuje, bo chociaż wydaje się "klasycznie ładny i uroczy" ma w sobie coś co mnie trochę niepokoi. Sama nie wiem skąd mi się to bierze. Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
    2. Bo to jest niepokojący typ. Szczególnie jeśli wyglądająca tak dziewczyna okazuje się osobą inteligentną i z charakterem. Mnie się szalenie podoba. może dlatego, ze sama mam urodę raczej wiedźmowatą, niż lalkową. :)))

      Usuń
    3. Twojej urodzie niczego nie brakuje, po prostu reprezentujesz inny typ :)

      Usuń
    4. Oczywiście. :)

      Ale podoba mi się Twoja. I tu już nie masz pola do negocjacji, bo to ja decyduję o tym co mi się podoba. Proszę więc nie polemizować. :P

      Usuń
    5. Ok, już nic nie powiem ;)

      Usuń
  7. Wow:) do twarzy Ci w takich kolorach - a kształt oczu macie nawet bardzo podobny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Christina Ricci ma większe i nieco głębiej osadzone oczy ode mnie, ale makijażem można w pewnym stopniu oszukać optycznie to i owo ;). Ściskam :*

      Usuń
  8. Bardzo ładnie pomalowane powieki :) - Cudownie wyglądają !
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. bardzo, bardzo fajnie :)

    podoba mi się połączenie złota i granatu, zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złota tam akurat nie ma ;) Ale takie połączenie z pewnością też wyglądałoby ciekawie :) Ściskam i pozdrawiam cieplutko :***

      Usuń
    2. Czasem to kwestia monitora ;) Zdarza się, że oglądam jedno zdjęcie na kilku komputerach i na każdym kolory są inne :) Buziaki! :*

      Usuń
  10. Niesamowicie namalowane oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż sam w sobie jest prosty :) Lubie takie kombinacje. Ciesze się że i Tobie się spodobało :) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Śliczny, wieczorowy makijaż. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż oka:) szkoda że mi nie pasują niebieskości ale u Ciebie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zastąpić granat innym kolorem, który będzie bardziej pasował Twojemu typowi urody :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. genialny! podoba mi się na zabój!
    co to za cienie POP, fajnie się prezentowały na filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się cieszę :) Cienie, o które pytasz wygrałam w konkursie kawał czasu temu. O ile wiem, nie są u nas dostępne, ale można je zamówić bezpośrednio z ich strony internetowej, bo wysyłają do Polski: http://popbeauty.co.uk/index.html Jakościowo cienie są bardzo fajne. Świetnie napigmentowane. Te które miałam miały wykończenie matowe, satynowe lub mat z mikro-drobinkami.

      Usuń
  14. Wow, ale Ci pasuje! Świetnie dodaje "pazura" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :) ale masz oczy duuuużeeee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  16. Jednak dobrana sukienka dużo daje, zdjęcia jej i Twoje to jak niebo do ziemi... Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam kilka razy przeczytać Twój komentarz żeby zrozumieć o co chodzi :D Mam dzisiaj jakąś zawiechę mózgu ;). Ściskam, Słonko! :***

      Usuń
  17. Addams Family to pierwsze co od razu mi się z Nią kojarzy :D a później The Gathering.
    Mam słabość do Niej choć przyznam się, że na zdjęciu które wstawiłaś jest wyjątkowa mieszanka kobiety z pazurem i słodki uśmiech :D a jak patrzę na TWOJE oczy to przestaję myśleć o Niej jako inspiracji. Jesteś na pierwszym planie w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Gathering bardzo mi się spodobał! Niepokojący film, choć kiedy obejrzałam do końca jakoś tak dziwnie mi się zrobiło ;)
      Dziękuję za przemiły komentarz :***

      Usuń
  18. bardzo lubie smokey eye w innych kolorach niz niesmiertelny czarny. Pieknie wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.