niedziela, 23 września 2012

TAG: So Sweet Blog Award

Hej, Misiaki!

     Tym razem będzie króciutko i niekosmetycznie. Zostałam ociastkowana przez dwie cudowne osóbki, które uwielbiam i którym z tego miejsca bardzo serdecznie dziękuję ^___^

Angel - wielbicielka i propagatorka kosmetyków naturalnych, kolekcjonerka mazideł do ciała, autorka przepięknych makijaży, od jakiegoś czasu także utalentowana Pani fotograf ;)

Simply a Woman - przeurocza, kochana i pełna ciepła osóbka, którą miałam szczęście poznać osobiście przed rokiem :) Jej recenzje są zawsze obiektywne i merytoryczne, a przy tym nie atakują czytelnika milionem słów ;)






     Mam kłopot z przekazaniem ciacha dalej, ponieważ kilka dziewczyn, którym chciałam je podesłać już je otrzymało i opisało... Starałam się wybrać te z Was, które jeszcze nie pisały o ciachach.
     
Sabbath - Bo jest absolutnie wyjątkowa i pisałam o tym nie raz nie dwa :) Zastanawiałam się strasznie długo, czy przypadkiem nie poczujesz się urażona tym atakiem różowej babeczki z wisienką, ale skoro zdarza Ci się pisać także o słodkich zapachach... ;)

Sroczce - Bo jej blog jest jednym z moich ulubionych, poza tym uwielbiam jej styl pisania i nigdy nie mam go dość :)

Karolinie - Bo jej blog to skarbnica fantastycznych i mistrzowsko wykonanych makijaży.

Słomce - Bo zabija celnie rzuconymi ironicznymi uwagami a ja to uwielbiam :D

Stri-Lindze - Na osłodę ciężkiej pracy nad magisterką, oraz po prostu dlatego że jest :)

16 komentarzy:

  1. jacie dziękuję jak nie umrę to przeżyje drogę przez mękę masakra jest już nie mogę a muszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :) Wiem, że momentami bywa ciężko, ale pomyśl jaka będzie satysfakcja potem :)

      Usuń
  2. ojejku, dziękuję za tyle komplementów :*

    ja też się bardzo cieszę, że udało się nam wszystkim poznać w realu :) btw, będę w Pl w listopadzie :SD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie w pełni zasłużone! O! Super, czyli szykuje się kolejne spotkanie :)))

      Usuń
  3. Kat, dziękuję. Jest mi ogromnie miło i ani myślę się urażać. Toż to wyróżnienie, zaszczyt i przyjemność. Dzięki wielkie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale :) Bo komu jak komu, ale Tobie nie mogłabym NIE przyznać takiego ciacha :)

      Usuń
  4. Gratuluje słodkiego wyróżnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wyróżnień zarówno Tobie jak i dziewczynom obdarowanym przez Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.