piątek, 14 września 2012

Yeah-sień :D

Hej, Misiaki!

     Mamy jesień - kalendarzowa wciąż jeszcze przed nami, ale jak patrzę przez okno czuję się wybitnie jesiennie. Co nie oznacza że źle! Jesień to obok wiosny moja ulubiona pora roku i jak zwykle sprawia, że nabieram ochoty na eksperymenty z intensywniejszymi barwami.
     Makijaż, który dzisiaj chcę Wam pokazać również będzie jesienny. Użyłam w nim fioletu, ciemnej czerwonawej miedzi, odrobinę różu i złota. Jest intensywny, wyrazisty, nieco ociepla spojrzenie. Powiem nieskromnie, że jestem z niego bardzo zadowolona ;) Mam nadzieję, że Wam także się spodoba.

Jak zawsze pozdrawiam i zachęcam do komentowania :***





1. Podkreślam brwi, na całą powiekę nakładam bazę  pod cienie. Ruchomą część powieki cieniuję nakładając kolejno od wewnętrznego kącika: opalizujący na złoto róż, na środek - pigment łączący w sobie czerwień, złoto i rdzę...



2. ... ciemny matowy fiolet.  Łączę ze sobą wszystkie kolory. Przy pomocy pędzelka do rozcierania rozdymiam kolory na linii załamania powieki. W razie potrzeby dodaję odrobinę fioletu.



3. Na łuk brwiowy nakładam matowy cień w kolorze skóry. Dolną powiekę cieniuję równo op połowie użytymi wcześniej pigmentami: złotym różem i matowym fioletem. Kolory dokładnie rozcieram pędzelkiem kulką.



4. Matową czernią przyciemniam zewnętrzny kącik oka na podobieństwo "kopniętego" V. Wewnętrzny kącik rozświetlam perłowo-metalicznym złotym cieniem.



5. Czarnym żelowym linerem podkreślam górną linię rzęs. Nakładam go także na dolną linię wodną - uzyskam trwalszy efekt niż gdybym użyła zwykłej kredki. Linię na górnej powiece delikatnie rozcieram.  Rzęsy dokładnie tuszuję.







Użyte produkty:
Twarz:
- Lioele Triple The Solution BB Cream
- korektor w kremie Inglot AMC #64
- puder Kobo Professional Matt Powder #301 Pale Beige
- bronzer Inglot #26
- róż Kiss Beauty 14 Baked Blusher
Oczy:
- brwi – cień Sephora
- Delia Onyx Korektor do Brwi
- baza - Sephora
- złoty cień z palety Coastal Scents 88 Ultra Shimmer
- fioletowy pigment – Pure Luxe #Bad Girl
- rózowy pigment - Pure Luxe  #Charisma
- czerwony pigment - Spectrum Cosmetics #Crimson
- beżowy cień: Sephora
- czarny cień: POP palette, Smoked Out Silver
- żelowy liner Inglot #77
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
Usta:
- szminka Inglot Slim Gel #42


43 komentarze:

  1. No nie!! Ty też?? Jesień?? ;D

    Makijaż jak zwykle świetny. W ogóle ten środkowy cień jest niesamowity! Bardzo Ci pasują takie kolorki i widać, że dobrze się w nich czujesz :*



    ps. Ja znowu o tym samym ... To są aktualne zdjęcia?? Znowu masz ciemne włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie że jesień :D I gdyby nie deszcz i wcześniejszy zmrok bardzo mi się ona podobała :D
      Makijaż jest bardzo "mój", w sensie, że lubię nosić makijaże w takim stylu.

      A w kwestii koloru nic się nie zmieniło ;) Jeśli go zmienię, a jak sądzę za jakiś czas pewnie to nastąpi (choć wciąż nie wiem kiedy) wówczas się pochwalę :)

      Usuń
  2. po prostu ślicznie-no a jak miałoby być inaczej-jesteś taka ładniutka

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak zwykle niesamowicie dopracowany i bajkowy ♥
    Piękne kolory!

    A teraz mam prośbę, pokaż z bliska pomadkę Inglota :) Ładnie proszę :))) Bo mam jedną dzięki Stri :* - kolor jest rewelacyjny i sama formuła także mi pasuje. Marzy mi się jeszcze jakaś.
    Zrobiłam się pomadkowa i nie wierzę, że to piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :***

      Ok, pokażę pomadkę :) ale dopiero za jakiś tydzień, bo przez kilka kolejnych dni jestem pozbawiona aparatu fotograficznego :( Sam kolor to takie połączenie brzoskwini i pomarańczy.

      Usuń
  4. Nooo fajne połączenie kolorów :D bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz strasznie fajny kształt ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tytuł i makijaż! :* Cudownie Ci w takich kolorach, nawet tak intensywnych! A mało komu pasują takie kolory :) Ten środkowy cień - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :* Ten środkowy to chyba najpiękniejszy pigment jaki kiedykolwiek miałam :) Ma kolor który idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne wszystkich cieni :) Piękny jesienny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ciesze się że Ci się podoba :) Osobiście bardzo lubię takie właśnie kolory.

      Usuń
  8. piękny makijaż na pięknej dziewczynie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż na pięknej dziewczynie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bajeczne połączenie kolorów, ale zdjęcie chyba mało aktualne - no chyba, że znowu masz ciemne włoski:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie nie musi być aktualne ;) Pozdrawiam :***

      Usuń
  11. nooo mi sie bardzo podobasz w tym makijazu :D i nie ma to jak ciemne wlosy jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wrócić do częstszego malowania się w nieco intensywniejszych kolorach, bo trochę mi tego jednak brakuje :) Ściskam cieplutko! :*

      Usuń
  12. piękny makijaż na pięknej dziewczynie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hexx ana poprosiła żebym bliżej ją pokazała, więc za jakiś czas pewnie zaprezentuję ją dokładniej i opiszę w kilku słowach.

      Usuń
  14. Jesiennie, ciepło, inspirująco, super:) Ten odcień fioletu jest idealny dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W ogóle lubię fiolety jako takie.

      Usuń
  15. Juz ci mowilam jak podobaja mi sie twoje usta?? Powinnas je mocniej malowac zeby pokazac je swiatu:) makijaz jak zawsze piekny, u mnie tez juz jesien i w makijazu i za oknem no ale ja + jesien= czerwona szminka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie czerwień na ustach wygląda świetnie :) Ja wciąż mam lekkie opory, bo rzadko noszę na ustach ciemniejsze, albo intensywniejsze barwy - przynajmniej w życiu codziennym. Ale postaram się stopniowo przełamać ;)

      Usuń
  16. Czuć już jesień i chyba tylko Ja się z tego cieszę ;-) makijaż cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja również się cieszę :))) Jesień jest spoko :D

      Usuń
  17. OMG ! OCZY wyszły BOSKO :) I co za kolory... ale wiadomo, co pigment to pigment :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :*** Te pigmenty znasz doskonale ;) Wiesz do czego są zdolne. A makijaże takie jak ten zawsze jakoś najbardziej wpasowywały mi się w jesienne klimaty - właśnie jesienią zawsze najbardziej szaleję kolorystycznie. Pozdrawiam :***

      Usuń
  18. Taka kolorystyka mnie zachwyca. Piękny makijaż, rewelacyjnie wygląda z tym sweterkiem. Bogato, jesiennie i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki efekt mi chodziło :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  19. aaa po prostu przepiękny, boskie cieniowanie. Poza tym masz piękne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Złoto i fiolet to będą hity tej jesieni :) zarówno w modzie jak i w makijażu :) masz przepiękne duże oczy i ładnie zarysowane brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A jeśli chodzi o kolory to tym lepiej, ponieważ bardzo je lubię :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.