niedziela, 7 października 2012

Arabic Na Bogato

Witajcie!

     Kawał czasu temu obiecałam Wam odważny makijaż wykonany pokazywaną już na łamach mojego bloga paletką Kiko Color Fever. Chciałam jednak zachować chronologię wpisów i tak się złożyło, że publikuję go dopiero teraz.

Zatem uprzedzając ewentualne pytania, nie, nie przefarbowałam włosów na ciemno :P

     Wracając do makijażu, wykonałam go używając sześciu kolorów cieni. Stosowałam tutaj pokazywaną już wcześniej przeze mnie "technikę" a raczej trick z przesunięciem zagłębienia powieki, dzięki czemu oczy wydają się większe niż w rzeczywistości.






1. Na początek podkreślam brwi i nakładam na powieki bazę pod cienie. Następnie rysuję wstępny kształt makijażu: zewnętrzne V oraz sztuczne zagłębienie powieki nieco powyżej naturalnego. To powiększy optycznie oczy. Mając taką bazę, rozcieram linie ku górze i na zewnątrz tworząc subtelny gradient.



2. Górną powiekę cieniuję czernią od załamania wzwyż.  Ruchomą powiekę cieniuję po równo: wewnętrzną część jaśniejszym złotem, zewnętrzną ciemniejszym.



3. Dolną krawędź roztartej czerni w zewnętrznym kąciku oka utrwalam czarnym matowym cieniem. Całą dolną powiekę cieniuję przy użyciu ciemnego fioletu. Kolor wyciągam nieco niżej w wewnętrznym kąciku oka. Sięgam po odrobinę intensywniejszy i jaśniejszy fiolet i rozdymiam nim kolor poniżej dolnej powieki. Rozdymiam jeszcze niżej! Sięgam po jaśniejszy fiolet i rzcieram nim dolną granicę fioletowego cienia.



4. Wracam do jasnego złota i nakładam je jako rozświetlacz na łuk brwiowy. Eyelinerem rysuję wyraziste, długie i ostre linie. Wyciągam je dość głęboko do środka i na zewnątrz. Nie przesadzam z ich grubością. Żelowym linerem podkreślam również dolną linię wodną. Kreseczkę wyciągam minimalnie w wewnętrznym kąciku, nakładając na krawędź fioletu.



5. Pora na maskarę: dużo i obficie! Dla większej siły wyrazu dodaję sztuczne rzęsy.








Użyte produkty:
Twarz:
- Korres Watermelon Lightweight Tinted Moisturiser #01 Light Sand
- Garnier Roll-on przeciw cieniom
- Puder Perłowy BU
- róż z palety Sephora
Oczy:
- brwi – cień Sephora
- Delia Onyx Korektor do Brwi
- baza Sephora
- czarna kredka Inglot AMC #101
- Cienie z paletki Kiko #02 Color Fever, Luxurious Gold and Plum
- fioletowe cienie z palety Sephora
- czarny żelowy liner Inglot AMC #77
- tusz Multi Lash Black, Make Up Store
- klej do rzęs DUO
- rzęsy ES A500 kkcenterhk
Usta:
- MAC lipglass #Magnetique


64 komentarze:

  1. cudowny, robi piorunujące wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem!
    Paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na paznokciach jest Wicked z Avonu a na tym flake z My Secret :)

      Usuń
  3. alright, to ja poproszę taki makijaż na sobie tak tak tak tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I potem na rajd po Galerii Bałtyckiej :D Woohoo!

      Usuń
  4. Oooooo ale mi się podoba! Śliczny i bardzo, ale to bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW :) Cudownie :)) Świetnie wyszły Tobie oczy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Ściskam!

      Usuń
  6. o ktos tu odnalazl w sobie wene :d piekny makijaz !! bardzo mi sie podoba fiolet na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym stylu ;) Co do fioletu nie byłam z początku przekonana, bo wydawało mi się, że jest za nisko, ale w sumie zostawiłam go tak jak jest. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Pięknie się prezentujesz. Bardzo podoba mi się dobór kolorów ♥
    Magiczne OCZY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuudny! no po prostu prze piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie rzeczy potrafisz jak nikt inny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo,a jakie usta,paznokcie,wow;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny makijaż :) bardzo fajny trick z tym przesunięciem załamania powieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  12. to rzeczywiście przydatny trick:) ja akurat mam wielkie oczy, ale na pewno mi się przyda kiedy będę kogoś malowała:)))

    ...te kolory spowodowały, że zachciało mi się niesamowicie sylwestra i całego karnawału... (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ma w obie coś karnawałowego ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. oo.. wow!!! piękny! dopracowany w każdym szczególe, ekspresyjny, kobiecy i dziki. Naprawdę inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Od razu cieplej na serduchu mi się zrobiło :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Piękny makijaż! Bardzo kobiecy, wykonanie profesjonalne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  15. o łaaaałłł śliczny makijaż :)))
    konkretny, zdecydowany i seksowny :)
    całość idealna :D

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :))) może u mnie tak wiele się jeszcze nie dzieje, ale będę się starać by zaczęło być ciekawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, pozdrawiam.

      Usuń
  16. aaaaaa
    zauroczyłam się!!!!!
    przeszło Ci niechciejstwo? mi nie... ale chyba się zmuszę
    notabene, nigdy nie robiłam makijażu arabic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze, to nie przeszło mi ;) Nie robiłaś arabika??? Koniecznie musisz spróbować, to niezła frajda :)

      Usuń
  17. Świetnie wyszedł Ci ten efekt powiększenia oczu, sama bym tego chyba nie zauważyła, jakoś mało spostrzegawcza jestem, ale jak napisałaś to od razu zauważyłam, gdzie kończy Ci się powieka naturalnie, a gdzie ją zaznaczyłaś specjalnie :) Ale to komplement dla Ciebie, tak to idealnie zrobiłaś, że wygląda naturalnie :) Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu :* Dużo robi tez kolorystyka. Inaczej by to wyglądało, gdybym użyła bardziej stonowanych kolorów. Ściskam, pozdrawiam :*

      Usuń
  18. Piękny makijaż:)
    Boziu jaka ty masz gładką buzię!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To zasługa podkładu (a właściwie kremu tonującego) i oświetlenia. Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  19. wooow, bardzo ciekawy makijaż! i ten trik fantastycznie powiększa oko :) masz bardzo seksowne spojrzenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje podwójnie :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.