niedziela, 21 października 2012

Wyróżnienie :)

Heja!

    Jestem łamagą. Co zrobiłam? Szatkowałam kapustę maszynką i dziabnęłam się w palec ucinając kawał paznokcia i dorabiając się małej "dziary" ;). Żyć żyję, ale przez pewien czas nie będę mogła robić wpisów o lakierach do paznokci... Także sorki :P

Co jeszcze? Zostałam wyróżniona przez kochaną Simply_a_woman :*** Dziękuję!!!






Tez chciałabym wyróżnić kilka dziewcząt. Postaram się wymienić te, do których wcześniej nikt nie zapukał ;)


     Każda w wyżej wymienionych prowadzi swojego bloga z ogromna pasją, którą czuje się w każdym słowie. Mają odmienne style, ale każda wkłada w to co pisze kawałek serca. Niekiedy nawet dwa kawałki ;) Gorąco zachęcam Was do odwiedzenia ich stron!

20 komentarzy:

  1. oj współczuję wypadku, aż mnie ciary przeszły:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mam nauczkę żeby uważać. Z początku myślałam, że tylko paznokieć mi trafiło, ale okazało się że nie ;). Rozmawiałam z koleżanką i śmiałam się, że kuchnia daje mi do zrozumienia, że nie jestem tam mile widzianym gościem ;) - to nie pierwsza taka akcja w moim wydaniu :D. Ale tak czy inaczej podleczę rękę i znów wszystko będzie ok. Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. oj kuchnia może nie, ale noże na pewno coś Ci chcą przekazać, może mało je dopieszczasz;D
      Mam nadzieję, że już nie ma śladu:)

      Usuń
    3. Palec praktycznie już się zagoił :) Teraz muszę tylko na nowo zapuścić pazury ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się pakuje ręce tam gdzie nie trzeba ;)

      Usuń
  3. Dziękuję :D Pocieszę się :) spędziłam kilka godzin w lesie i NIC :D a wyjeb... się przewróciłam znaczy na prostej drodze do autobusu :) LOL, mam dziurę w ręce bo zdarłam skórę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... Ale widzę, że humor mimo wszystko dopisuje, to dobrze :D W takim razie co? High five naszymi pokancerowanymi łapiętami? Będziemy cierpieć, ale przynajmniej w towarzystwie :D

      Usuń
  4. znam ten ból - niedawno sobie ciachnęłam pazura maszynką przy goleniu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auć! Też raz czy dwa straciłam szpona przy goleniu... Całe szczęście że odrastają :)

      Usuń
  5. Auć! Biedactwo. Współczuję i życzę szybkiej rekonwalescencji.

    A za wyróżnienie dziękuję, dziękuję, dziękuję! Aż mi się cieplej na serduchu zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*** Poboli i przestanie - mam nadzieję :)

      A na wyróżnienie zasłużyłaś jak mało kto! Ciężko znaleźć w sieci osobę, która podchodzi do blogowania z takim zapałem i pasją jak Ty :)

      Usuń
  6. Kasieńko,bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie,nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło i odrazu początek tygodnia lepszy:*Współczuję paznokcia,ja ostatnio zrobiłam podobnie,środkowy palec;-) paznokieć musiałam do zera spiłować,resztę też i teraz czekam aż odrosną,a chciałam robić paznokciowe wpisy,a tu przerwa,tak jak u Ciebie;-):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Basiu ^__^
      Ja też poleciałam po środkowym palcu ;) To chyba jakieś fatum. Ale co się odwlecze to nie uciecze. Ściskam serdecznie! :***

      Usuń
  7. mmm piękny makijaż wyglądasz jak kociak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że masz na myśli makijaż z kolejnego wpisu? Dziękuję! Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.