sobota, 10 listopada 2012

Co mi Dobre Duszki sprezentowały?

Hejka!

     Dzisiaj będzie historyjka obrazkowa ;) Mniej-więcej tydzień temu korzystając z okazji, że Simply przyjechała do Polski, zorganizowałyśmy kolejne improwizowane spotkanie blogerek. Chociaż bardziej na miejscu byłoby powiedzieć: spotkanie w gronie dobrych koleżanek, ponieważ w większości już zdążyłyśmy się poznać i polubić. Nasze spotkania zazwyczaj sprowadzają się do rajdu po sklepach, które w danym momencie kuszą nas czymś smakowitym, po czym znajdujemy jakieś miłe miejsce, gdzie można usiąść, zjeść coś, napić się i w spokoju porozmawiać.

     Tym razem nasze spotkanie przebiegło według tego właśnie planu. A przy okazji zostałam potrójnie obdarowana kolorowymi smakołykami!

Od Hex przywędrował do mnie promyczek słońca ^__^


Od Słomeczki, trzy cudne maleństwa których szukałam jak szalona i nigdzie nie mogłam ich znaleźć.


Od Simly zaś dostałam... TAM TADADAAAAAAAAM:




A ponieważ obiecałam Simply makijaż, będzie i makijaż. Spontaniczny, wykonany dziś rano :)


Wykorzystałam w nim: 
- ciemny brązo-burgund: Vandellas
- koralowy Otis Red
- neutralny beżo-brąz: Shalamar
- migotliwy O'Jays
- kość słoniową: Cameo Cream
- odrobinkę czerni: Roberta Black

Proste i spokojne, bo szłam tak "do ludzi" ;) Wszystkim Dobrym Duszkom bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! Bardzo :D

Pozdrawiam, buziole!
Kat



51 komentarzy:

  1. Świetne te prezenty :)
    Bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jeden z tych prezentów jest idealny :)))
      Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. cudny makijaż Kat :*** paletka trafiła w bardzo dobre (i zręczne) ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana! Naprawdę sprawiłaś mi tą paletką przeogromną radość :***

      Usuń
    2. i o to chodziło ;)

      lakier od Ciebie jest bajkowy :*

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż :D A ta paletka ma świetne zestawienie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do kolorystyki paletki to jest świetnie skomponowana! Jedna z bardziej udanych spośród wszystkich Sleekowych.

      Usuń
  4. Piękną paletę sprezentowała Ci simply:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Moja Kochana ♥

    Chciałabym tak spontanicznie malować się codziennie :D

    Holosie z tej serii są świetne, szkoda tylko, że trudno dostępne także tym bardziej udany podarek :)))

    Rozświetlaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Skarbie :*
      Wszystkie te cudeńka są wspaniałe :) Rozświetlam się jak szalona odkąd mam Sun Beam :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Piękny makijaż i uwielbiam Benefit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z Benefitu mam tylko ten jeden produkt, ale bardzo mi się spodobał.

      Usuń
  7. Jaka jesteś fotogeniczna. W dodatku potrafisz to podkreślić makijażem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takze ostatnio dostalam od blogowej bardzo bliskiej kolezanki sleeka:) dokladnie snapshots i juz sie zakochalam:) fajnie sie tak spotykac i miec tematy do pogadania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluje :) Oby dobrze Ci służyła. A spotkania są super - bez dwóch zdań :)

      Usuń
  9. Dziękuję za spotkanie :* Było jak zawsze bardzo miło :) A makijaż świetny! Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie było świetne :) Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ja to jakas zacofana jestem, bo nie mam nic ze sleeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nigdzie nie jest napisane że każda z nas musi coś mieć ;) Najwidoczniej Sleek nie jest Ci potrzebny ;)

      Usuń
  11. sun beam został ostatnio wyróżniony nagrodą... nie powiem dokładnie jaką, żeby nie skłamać. szkoda ze cena jest powalająca. Kiedyś wypróbowałam na dłoni i zakochałam się w nim... ale nie kupię na razie. Paletka też niezła, pozazdrościć koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam o tym wyróżnieniu :) Jest w pełni uzasadnione! A koleżanki najlepsze na świecie :)))

      Usuń
  12. Cudowne prezenty! Wszystkie, a Sleeki są cudne!
    Przepiękny makijaż Katalinko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Dziewczyny są wspaniałe! A Sleeki mają lepsze i gorsze rzuty, ale większość paletek ma coś w sobie :)

      Usuń
  13. e tam prezenty ;)
    piękne to ostatnie zdjęcie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam a raczej nie widziałam tej paletki Sleeka ale wiem że muszę ja mieć ;-) Prezenty super Ja muszę czekać na Mikołaja ;-) Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwie nówki z tej serii: Respect i Supreme, ale Jamapi pisała jakiś czas temu, że prawdopodobnie obie nie będą w Polsce dostępne... Miejmy nadzieję, że jednak okaże się inaczej. Dziękuję za komentarz, pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  15. lakiery ładne, ale paletka chyba bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie no nie nooooo , ja chce ta paleteeeee ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby była u nas dostępna, bo serio jest super :)))

      Usuń
  17. Spontaniczny makijaż? mówiłam już, że masz talent!
    czekam na opinię Benefit'u - bo kuszą praktycznie na każdym kroku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spontaniczny :) Dziękuję! Ale w sumie większość dziewczyn co rano improwizuje ;)
      Benefitu poużywam trochę i dam znać :) Ściskam!

      Usuń
  18. Bardzo lubię czytać o takich blogerskich spotkaniach.
    Miło wiedzieć, że znajomości wirtualne przeradzają się w fajne przyjaźnie w świecie realnym :)
    Prezenty przykuwają oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziewczynami poznałyśmy się chyba z rok temu i od tamtej pory co jakiś czas się spotykamy :) I super jest to, że blogowanie umożliwia to, że w zasadzie obce osoby które być może w innych okolicznościach nie poznałyby się, mogą nie tylko spotkać się ale i autentycznie polubić :)

      Usuń
  19. Super prezenty, sama mogłabym takie dostać ;)
    Niech rozświetlenie będzie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ou łał, jaki fryz. I jaki mejkap. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super łupy! zazdroszczę Wam tych spotkań :)
    a makijaż piękny! ślicznie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania są super :) Łupy również ;) Dziękuję pięknie i pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  22. no prezenty cudne a makijaż bombowy :)
    uwielbiam takie zestawienie kolorków :)
    kurcze bardzo ciekawa jest ta paletka Sleek już chyba wiem co sobie na andrzejki sprezentuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko uda Ci się ją zdobyć, bierz w ciemno, bo jest świetna!

      Usuń
  23. ta paletka jak i druga z tej edycji są już dostępne w PL na ladymakeup :) ja juz swoją kupiłam i czeekam na listonosza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to świetnie! Bardzo dobre wieści :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.