niedziela, 16 grudnia 2012

Moje własne Firmoowki ;)

Heja!

     Od dłuższego czasu przez polskie blogi przetacza się zakrojona na ogromną skalę akcja sponsorowana przez sklep internetowy Firmoo, mający w swojej ofercie bardzo duży wybór okularów: korekcyjnych, słonecznych, czy też takich, które mają na celu służyć jako modny dodatek do reszty stroju.

     Z pewnością zauważyłyście, że okulary jako takie przestały się już kojarzyć wyłącznie z wadą wzroku - przebiły się do mas między innymi dzięki trendowi na tzw "kujonki", czy też kocim oprawkom nawiązującym do stylu pin-up girl. Firmoo kładzie duży nacisk na odejście od stereotypu okularnicy/okularnika i oferuje zarówno szkła lecznicze, jak i zwykłe. Druga z tych opcji będzie świetna dla tych z Was które mają tyle szczęścia by nie musieć zmagać się z wadą wzroku :)
     Ja mieszczę się jednak w pierwszej grupie - noszę okulary  od 14 roku życia. Początkowo robiłam to tylko do czytania i pisania, jednak z biegiem czasu okazało się, że są dla mnie po prostu koniecznością. 
     Zazwyczaj sięgam po soczewki, lecz z racji mojego zawodu i konieczności spędzania przed komputerem długich godzin każdego dnia, często okazuje się, że moje oczy szybko się męczą. Wtedy z pomocą przychodzą mi okulary. 



 
     Wielu z Was pomysł kupna okularów przez internet może wydawać się nieco karkołomny. Przyznaję, że z początku sama byłam nieco zdezorientowana, jednak okazało się, że to wcale nie takie trudne jak mogłoby się wydawać! Jednym z niewątpliwych ułatwień jest możliwość wirtualnego dopasowania danego modelu okularów do twarzy - na stronie sklepu znajdziecie specjalny widget, który naprawdę ułatwia wybór. Możecie wykorzystać albo istniejące na stronie zdjęcia twarzy, albo wgrać własne.




     Wybierając oprawki dla siebie kierowałam się nieco pokrętną logiką, otóż postanowiłam wybrać okulary, których najprawdopodobniej nie wzięłabym kupując je w salonie optycznym... Dlaczego? Otóż od pewnego czasu przekonuję się, że w wielu przypadkach odejście od utartych wzorców postępowania przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty. I tak ja, osoba stroniąca od wyrazistych i rzucających się w oczy oprawek, sięgnęłam po pełne, dość masywne oprawki w czerwono-czarnym odcieniu.





     Kontakt ze sklepem Firmoo był bez zarzutu - jasno przekazali mi jak dokonać wyboru i złożyć zamówienie, obsługa samego zamówienia przebiegła bardzo szybko wziąwszy pod uwagę dystans - za to ogromny plus. Rozczarowaniem była dla mnie pani z infolinii FedExu (firma kurierska), już na terenie Polski. Rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień, ale jeśli pracuje się z klientem, minimum kultury wymaga by zachować dla siebie wszystkie parsknięcia, cmoknięcia czy komentarze, nie wspominając o zniecierpliwieniu. Po rozmowie z tą kobietą miałam szczerą ochotę zasadzić jej kopa w zad... Ale wróćmy do tematu!




     Z okularów jestem bardzo zadowolona! Kiedy ubrałam je pierwszy raz byłam lekko zdezorientowana, ale to wynikało bardziej z faktu, że nigdy nie miałam aż tak wyrazistych oprawek, musiałam się do nich przyzwyczaić. Uwielbiam ich kolor! Kształt wbrew pozorom jest dość bezpieczny i myślę, że będzie wyglądał dobrze na większości okrągłych, lub kwadratowych twarzy. Oprawki są lekkie, wygodne i współgrają zarówno z delikatnym, jak i z mocniejszym makijażem. W moim odczuciu najlepszą rekomendacją dla tych okularów jest fakt, że odkąd je mam kompletnie odstawiłam swoje poprzednie.





     Na zakończenie muszę wspomnieć jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie o świetnym moim zdaniem programie nazwanym "First Pair Free", dzięki któremu każda z Was - dosłownie każda - ma możliwość otrzymania darmowej pary okularów od Firmoo! Ze swojej strony zobowiązujecie się pokryć tylko koszty przesyłki, jednak za same okulary nie ponosicie żadnych opłat. Co więcej, Firmoo zobowiązuje się że jeśli okulary nie spełnią Waszych oczekiwań i zdecydujecie się je wymienić - będziecie miały do tego prawo. Oto jak wygląda typowa ścieżka takiego programu:




     Proste prawda? 
    Na zakończenie mogę tylko dodać raz jeszcze, że jestem bardzo zadowolona z tego, że zdecydowałam się podjąć współpracę z Firmoo, ponieważ ich okulary spełniły wszystkie moje oczekiwania :)

Zdecydowanie polecam!
Pozdrawiam,
Kat :*



48 komentarzy:

  1. Ładne!
    Czemu ja takich nie wzięłam? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że wzięłaś inne, równie ładne :*

      Usuń
  2. Wszyscy majo, a ja ni mom. Wow, jestem taka... alternatywna ;P

    Ostatnie zdjęcie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestę hipsterę? ;) trololo :D

      Usuń
    2. a ja tyż ni mam

      nie po to się uwalniałam od okularów, żeby jakieś teraz dostać, a przeciwsłonecznych nie potrzebuję ;)

      Usuń
    3. Fakt, że w zestawieniu: okulary - dobry wzrok, wygrywa to drugie. Ale okulary przeciwsłoneczne zawsze się przydają ;)

      Usuń
  3. Świetnie w nich wyglądasz - tak wyraziście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam się przyzwyczaić. Od mamy usłyszałam, że wyglądam jak "surowa nauczycielka" ;)

      Usuń
  4. fajnie w nich wyglądasz:) ja swoje przeciwsłoneczne uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katalinko, obłędnie w nich wyglądasz, uległam i ja, czekam na dostawę :)
    Wspaniały wybór!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* W takim razie czekam niecierpliwie aż pokażesz jaki model Ty wybrałaś :) Ściskam :***

      Usuń
  6. Świetny wybór- bardzo ładnie wyglądasz w okularach, a nie kazdy tak ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Myślę, że w dużym stopniu efekt końcowy sprowadza się do oprawek - chyba każdy może dobrać sobie takie w których wygląda świetnie, albo koszmarnie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz zarówno w pierwszych jak i drugich okularach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz mam zagwozdkę, czy widziałaś moje poprzednie okulary, czy też wzięłaś jedno z powyższych zdjęć za prezentujące osobną parę ;)

      Usuń
  8. ale Ci ładnie - Pani Profesor ;) zastanawiałam się nad tym modelem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani profesor? xD heheh Co do modelu, to wahałam się między kilkoma, ale drogą eliminacji doszłam do tego.

      Usuń
  9. Rewelacyjne oprawki, wspaniale w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilciu :*** Ściskam mocno!

      Usuń
  11. Kat, to był świetny wybór! wyglądasz w tych okularach rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhe, żebyś widziała jak się zastanawiałam czy dobrze wybrałam ;) Ale okazało się, że jest OK :) Ściskam i posyłam buziaki!

      Usuń
  12. świetne są! dobry wybór! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Logika pokrętna przy wyborze, ale jakże trafna ;D Bardzo fajne wybrałaś i dobrze się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to potwierdza moją teorię, że czasem dobrze jest zrobić coś inaczej niż zwykle ;) Pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  14. może i pokrętna logika, ale się opłaciła, bo świetnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrętna logika to coś, co wychodzi mi nadzwyczaj dobrze ;) Dziękuję!

      Usuń
  15. Oprawki są świetne :) z milą chęcią bym przygarnęła :)
    I bardzo do Ciebie pasują :)
    Nie wiem czemu, ale ja zawsze kojarzę Ciebie ze zwariowaną dziewczyną lubiącą wyzwania,, nowości, a nie tak spokojną i idącą "utartymi szlakami" jak to siebie opisałaś tutaj ;) Ot, taka ciekawostka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo bym chciała być taka szalona i idąca na żywioł! Może zrobię z tego noworoczne postanowienie i zacznę wprowadzac w życie ;) Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach, pasują Ci :)
    Również zastanawiam się nad kupieniem okularów na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Pierwsza para wychodzi wyjątkowo korzystnie :)

      Usuń
  17. Świetny wzór wybrałaś! Bardzo Ci w nich do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okularki świetnie Ci pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miłe z Twojej strony :)

      Usuń
  19. Pasują do Ciebie jak ulał :) Moje ulubione zdjęcie - drugie od dołu :) Idealnie oddaje charakter Kataliny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcesz wiedzieć co sobie myślałam robiąc TO konkretne zdjęcie :P hahah!

      Usuń
    2. Wyobraźnia wiele mi tu podpowiada ... :D

      Usuń
  20. Bardzo fajnie wybralas,pieknie pasujecie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Emilio :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  21. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.