niedziela, 6 stycznia 2013

Złote Migdały

Cześć Dziewczyny!

     Zdaję sobie sprawę z tego, że dawno nie opublikowałam żadnego makijażu... Zwalam to na karb kryzysu twórczego i ogromnego "niechciejstwa", które dopada mnie ilekroć mam zasiąść do pisania. Ale tym razem uparłam się, że doprowadzę sprawę do końca i oto jest!






     Jest to propozycja dla tych z Was, które lubią podkreślać załamanie powieki, ewentualnie muszą nieco "oszukać" makijażem, że owo załamanie mają. Sposób malowania kreski przypadnie do gustu tym z Was, które mają opadające kąciki oczu - taka kreska optycznie uniesie kąciki oczu i doda im odrobinę bardziej migdałowego kształtu.


1. Ponieważ zależy mi na wyrazistym efekcie, zaczynam od czarnej kredki. Używam jej aby przyciemnić zewnętrzny kącik oka i  nadać mu migdałowy kształt. W tym celu dość mocno akcentuję zewnętrzne V, pogrubiając je przy rzęsach. Następnie rozcieram kredkę pędzelkiem.



2. Powstałą w ten sposób zamkniętą przestrzeń ruchomej powieki cieniuję nakładając kolejno: jasne złoto, ciemne złoto i jasną miedź.



3. Sięgam po czekoladowy brąz i nakładam go wszędzie tam, gdzie uprzednio roztarłam czarną kredkę. Dzięki ciemnej bazie kolor będzie bardziej wyrazisty i głębszy. Na łuk brwiowy nałożyłam matowy beż, aby zrównoważyć połyskliwe cienie na ruchomej powiece.



4. Przyciemniłam bardzo ciemnym brązem załamanie powieki i zewnętrzne V. Czarnym eyelinerem narysowałam wyrazistą, nieco trójkątną linię w zewnętrznym kąciku oka. W ten sposób nadałam oczom bardziej migdałowy kształt. Dolną powiekę podkreśliłam miedziano-rudą kredką.



5. Roztarłam ją w wewnętrznym kąciku jasnozłotym cieniem.W zewnętrznym połączyłam z czarnym linerem na górnej powiece. Na koniec beżowa kredka na linii wodnej, tuszujemy rzęsy i makijaż oczu gotowy.

 




     A ponieważ część z Was prosiła o więcej uśmiechniętych zdjęć, oto jest:




     Jakoś nie za bardzo "lubię się" na uśmiechniętych zdjęciach tego typu. Nie zrozumcie mnie źle - w realnym życiu śmieję się dużo i często, ale takie blogowe pozowanie wydaje się zbyt... no właśnie - pozowane ;)

Tak czy inaczej, mam nadzieję, że makijaż się Wam spodobał.
Pozdrawiam ciepło :)
Katalina

84 komentarze:

  1. oj tak, złotko to ja bardzo lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba a jeszcze bardziej Twój uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze prośbę, podałabyś jakich pędzelków używałaś? Zaciekawiły mnie i co to za paleta? bo to najjaśniejsze złoto jest w zimnej tonacji, prawda?

      Usuń
    2. Pędzelki... Nie pamiętam numeracji wszystkich, ale był tam Hakuro H76, do rozcierania kreski użyłam pędzelka do ust od elite. Ten płaski ma zupełnie startą numerację, więc nie wiem jakiej jest marki, ale na 90% jakiejś brytyjskiej. Była też kulka z Inglota: 80HP. Paleta jest z firmy Qianyu, a to najjaśniejsze złoto ma kolor cytrynowy w dość chłodnej tonacji. Fajne, bardzo napigmentowane kolory, ale również bardzo metaliczne.

      Usuń
    3. Dziękuję :) bo zaciekawiły mnie pędzelki, ostatnio mam parcie na dobranie idealnych pędzli do makijażu oczu, twarz skompletowana :)

      Usuń
    4. Heheh, miałam podobnie, ale czekałam tak długo, że mi zapał minął ;) Ale kiedyś kupię sobie porządny zestaw :)

      Usuń
    5. U mnie to było odkładane niczym na "wieczne nigdy", ale zmobilizowałam się. Mam kilka takich pędzelków, które zmotywowały mnie :)
      Szkoda tylko, że to nie jest tak, że wybierasz jedną firmę i tadam! tylko trzeba się namacać, naszukać.....a z biegiem czasu człowiek uczy się na błędach i wyciąga wnioski.

      Usuń
    6. No niestety, to by bardzo ułatwiło poszukiwania! A tak, w każdej firmie znajdzie się coś świetnego i niestety przynajmniej jeden bubel.

      Usuń
  3. Tęsknię za Tobą kurde. Wyglądasz cudnie. Mam nadzieję, że zobaczymy się jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Tobą też strasznie tęsknię :(... Mam nadzieję, że szybko nadarzy się kolejna okazja do spotkania :***

      Usuń
  4. o tak, pozowanym uśmiechom mówimy NIE ;D

    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YES! Nareszcie ktoś się ze mną zgadza :D

      Usuń
    2. Phi :P nie zgadzam się. Pozowany a naturalny uśmiech to jest różnica. Mówicie co chcecie, ale posępne miny odbierają urok nawet najpiękniejszym makijażom chyba, że jest to wpisane w stylistę. Łatwo przegiąć w obie strony, ale jesteśmy piękne/młode i wspaniałe więc dlaczego tego nie pokazać?:P

      Usuń
    3. *stylistykę miało być...

      Usuń
    4. Hahahaha, no ok, masz trochę racji, ALE niektóre dziewczyny mają taką urodę, że gdy się uśmiechają, to "cały urok pryska" ;) A ja szczerząc się do aparatu czuję się dziwacznie ;)

      Usuń
    5. Doskonale Cię rozumiem i wiem o co Ci chodzi :) Ale jesteś piękną kobietą, która potrafi to podkreślić!
      Wiem, że trudno jest samej szczerzyć do aparatu, znam to z autopsji :P ale Tobie TEN uśmiech służy, bardzo!!!

      Usuń
    6. Powiem Ci, że aby wybrać takie jedno muszę ich kilka nacykać... Ale tak czy inaczej dziękuję :*

      Usuń
  5. lubię połączenie takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Ja akurat nie sięgam po nie za często, ale doceniam ich urok ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż, idealny na karnawał :)
    Niestety nie umiałabym tak pięknie pomalować oka, pozostaje mi jedynie patrzeć na Twoje makijaże :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na karnawał jak najbardziej :)
      Ale czemu zakładasz z góry że nie dasz rady? Ten makijaż jest naprawdę łatwy. Jedyne w czym trzeba wprawy, to roztarcie kredki :) Poradzisz sobie, trzymam kciuki :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Piękny makijaż i ślicznie wyglądasz Kasiu:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny,dokładny makijaż takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie z uśmiechem:) makijaż piękny jak zawsze:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, co jakiś czas słyszę że jestem zbyt poważna na tych zdjęciach, więc... ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ano, śliczności ;) Podoba mi się i chyba zrobię jego wersję z fioletem np. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fioletem wyszłoby chyba nawet ciekawiej :)

      Usuń
  11. Świetnie zgranie włosów z makijażem :D
    Jak zwykle pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wtapiam się w tło ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  12. Prześlicznie wyglądasz:) bardzo ładny dopracowany makijaz na prawde cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne złotko! cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie ;) Co to za duża paletka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, paletka jest z firmy Qianyu.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Ooo super :) Coś podobnego mi chodzi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tym bardziej zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  17. Ostatnio takie podkreślanie załamania u mnie najczęściej gości w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sposób malowania dodaje głębi oczom :)

      Usuń
  18. Pięknie Ci w tym złotku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest to sposób malowania oka idealny do mojej powieki, szkoda tylko że tak perfekcyjnego efektu nie uzyskuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza - z każdym kolejnym podejściem będzie wychodziło lepiej :)

      Usuń
  20. Podoba mi się Twoja propozycja kreski. Myślę, że sprawdziłaby się na mojej problematycznej powiece;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się , że sprawdziłaby się na każdym oku :) Zwłaszcza tak jak pisałam przy opadających kącikach oczu :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. Patrząc na zdjęcia, przypomniałam sobie, że przecież Ty mnie miałaś pomalować! To musi kiedyś nastąpić, nie ma, że boli.

    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, fakt, coś kiedyś było na rzeczy :D Jeśli ból Ci nie straszny... ;)

      Usuń
  22. piękny makijaż. i w ogóle jak Ty fajnie umiesz połączyć kolory. nie tylko na powiece, ale usta pasują do całości i w ogóle. jestem Twoją fanką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, dziękuję z głębi serca, Kochana :*** Twoje słowa są jak balsam :)

      Usuń
  23. Piękny i perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szalenie podoba mi się kolor szminki. Oczyska jak zawsze dopracowane do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka to właściwie mikstura brzoskwini od Inglota z beżem od Yves Rocher ;) Bardzo się cieszę, że makijaż Ci się spodobał :) Pozdrawiam, Mysiu!

      Usuń
  25. idealnie zrobione oczy! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, tez pracuję właśnie nad złotkiem.
    Quad cieni wygląda ciekawie. Co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto jest wyjątkowo wdzięcznym kolorem w okresie karnawałowym :)
      A quad to paletka z KOBO wypełniona cieniami Inglot freedom system. W filmiku są ich dokładne numery.

      Usuń
  27. piękny ten złoty cień:) lubię złoto i taki makijaż do moich opadających powiek byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa jak byś w nim wyglądała :) Złoto niesamowicie Ci pasuje :)

      Usuń
  28. Złotko lubię, a Twoja propozycja jest genialna, bardzo ładnie podkreślone oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Bardzo mi miło!

      Usuń
  29. Och, Katalino, jak pięknie! Dobre, dobre, doooobre złoto! :) Przyznaj się, co masz na ustach - wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorączka złota? Heheheh Na ustach mam miksturę: żelowa pomadka Inglot #42 i Yves Rocher #51 z serii nawilżającej :)

      Usuń
  30. Makijaż idealny! Masz ogromny talent, aż ci zazdroszczę.. śliczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, ale nie ma czego zazdrościć - to da się wyćwiczyć :) Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Piękny, zmajstrowałam coś podobnego na sylwka, ale nie był tak efektowny ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że się wybawiłaś :)

      Usuń
  32. wygladasz jak Milion Dolarow i to nie banknocie a zlocie ! :)
    Mysle,ze kazdy mezczyzna lapczywie wrecz przygarnal by taka "sztabke" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie Ci w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Złotko na powiekach świetnie wygląda i pasuje chyba do każdego koloru tęczówki ;) PIĘKNA JAK ZAWSZE;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, złoto to wyjątkowo wdzięczny kolor :) Dziękuje pięknie i pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.