czwartek, 14 lutego 2013

Igraszki z Hexx i Grashką ;)

Hello, hello!

    Całkiem niedawno wzięłam udział w projekcie zorganizowanym przez Hexx na jej blogu. Asia wykazała się ogromniastym talentem logistycznym! Wyszła z inicjatywą stworzenia własnego "boxa", jak również zaprosiła do współpracy portal IGRUSZKA.

     W efekcie liczna grupa dziewczyn - w tym ja - została obdarowana najróżniejszymi produktami. W udziale przypadły mi trzy kosmetyki marki Grashka.





     Otrzymałam bazę pod cienie, cień do powiek oraz eyeliner w pisaku. Od momentu odebrania przesyłki miałam już okazję poużywać sobie tego i owego, wyrobiłam sobie również opinię na temat powyższych dobroci. W najbliższym czasie możecie się zatem spodziewać ich recenzji.
     
     Macie jakieś życzenia co do kolejności prezentacji?

Serdecznie pozdrawiam,
Katalina:*

14 komentarzy:

  1. też od jakiegoś czasu testuje te kosmetyki, i jestem ciekawa jak u Ciebie sprawdziła się baza, bo mam do niej nieco mieszane uczucia i jestem ciekawa cudzej opinii:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie głos na bazę oddany :)

      Usuń
  2. ja też oddaję głos na bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja oddaję głos na cokolwiek, byle szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poprosze kilka słów na temat bazy pod cienie, bo obecnie jestem na etapie poszukiwań ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam zestaw:) też już stosowałam ale z opinią się jeszcze wstrzymuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd je dostałam nosiłam ciągiem dzień w dzień w różnych okolicznościach. Mam różne swoje spostrzeżenia względem tej trójki. Baza to perełka, z cieniem i linerem jest już ciekawiej ;) Ale o tym napiszę w swoim czasie ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.